Mitologija https://blog.dnevnik.hr/enhu

nedjelja, 01.04.2007.

Legenda o Alandiji

Kada su se svi okupili Sonsyreya se tajanstveno osmjehne i počne ona svoju priču:
'Nikada ne znaš kada će se pojaviti, kada će nestati i kamo će otići? To smo već vidjeli, ali vjerujte mi, ja sada znam gdje su i kako ćemo ih pronaći!' Opet nastane komešanje među svima, a sada su zbunjeni bili i stari Sychyte i stara svećenica, pa i sam Tahunah, a Sonsyreya sve više vedrija nastavi svoju priču: 'Ne! Ne naganjaju vjetar i ne lete prema zvijezdama, jer to rade samo onda kada to On želi. Sakrili su Ga iza nepreglednih šuma u nepreglednom prostranstvu Sylenca. Skrivaju Ga iza 'Zimskog bedema' koji je podigao uvijek oprezni Paska, a to Ga je naučio On. Zamislite samo, tamo na samom rubu svijeta, tamo gdje rastu i mirišu najljepše šume srebrenog bora, tamo gdje su led i snijeg zauvijek okovali zemlju, tamo se dižu i postoje snažni i neprobojni bedemi. Utvrde kakve još nije zapamtilo ovo vrijeme, njihov Ledeni grad, grad Asgrad. Nikada tamo ne bi mogla stići nijedna naša vojska, a zamislite samo, tamo se u punoj bojnoj opremi smrzava stotine najelitnijih ratnika spremnih da izginu svi od reda. Zašto se oni smrzavaju na samom rubu svijeta?! Jasno je, Njega, tamo su oni sakrili svog dječaka i ljubomorno Ga čuvaju riješeni na sve. Nikad Ga oni neće izgubiti i nitko im Ga neće oteti, pa zar Ga nisu tražili od vremena prije samog 'Osvita vremena'. Ne, ne trebate brinuti, On tamo sanjari i smišlja svoje igre, a za sve su krivi 'Bijeli snjegovi' i ove hladne kiše Shakazeye, kako su ih oni na samo sebi svojstven i razumljiv način nazvali, a sve to pak je nama pomiješalo legende koje smo oduvijek znali, ali ih nikada nismo shvatili. Mi smo pomislili da su vidjeli Jutarnju zvijezdu Hawalandha, ali su zapravo vidjeli Njega ispod nje i to je njihova tajna. On! On je njihova tajna i za Njega oni će uraditi i nemoguće. Tamo u tim nepreglednim prostranstvima oni se dive Njegovim nestašlucima, a On se igra. Ma zamislite samo naganja se s najopasnijim vjetrom, vjetrom Sjevernim. No, sada i ja znam tu njihovu tajnu, jer On je u 'Čarobnim vrtovima' bio vrlo pričljiv, skroz naklonjen meni i neoprezno mi je otkrio tajnu mračne šume Mynechyza. Da, bio je pričljiv i neoprezan, pa sada ja znam koje su krošnje srebrenog bora prave i u kojima se ptice gnijezde. Znam kako gledati u more visoke trave i znam gdje potražiti plahe šumske životinjice koje znaju pronaći 'Vrata Izgubljenog Svijeta'. Znam ja da Ga skriva zastor Noći, ali pokazao mi je Zvijezde koje će me sigurno voditi. Iako je daleko od moga oka i pogleda, ja Ga zauvijek osjećam. Sada sam sigurna da znam gdje Ga trebam tražiti i kako se kretati kroz tajnovite šume srebrenog bora. Tamo su oni pronašli Njega, tamo su oni pronašli sunce u doba alandskih 'Bijelih snjegova'. Sada pak se carica Tanya, majka Andraghonovha, obrati princezi Sonsyrey i progovori: 'Bez obzira na sve, Shagan nema pravo na tvoju patnju. Ja vidim, a moje majčinsko srce osjeća, da ti beskrajno i iskreno voliš tog mojeg izgubljenog dječaka, a sigurna sam da je sve to djelo onih njegovih Vitezova vjetra, pa sama si rekla da bi oni za Njega uradili i nemoguće. Prestani plakati, svi će ti pomoći da pronađeš Shagana. Thanderu i ti Haywey odmah poduzmite nešto!' – energična je bila stara carica Waluzyanaca, majka Sahaganova. Haywey sa prvi snađe: 'Moje najbolje izvidnice i moji najbolji ratnici pronaći će ti put do tog Njegovog 'Zimskog bedema', osobno ću ih ja voditi.' Sada su svi redom stali nuditi pomoć u onom najboljem što su imali. Sestra Shaganova, princeza Dyasparha, ponudila je: 'Moje će ti ratnice pronaći Armagedhonhu i pomoći će ti da je prijeđeš. Neke smo tajne Alanđana ipak i mi zapamtile'. Antyopha sestra Sonsyreyna: 'Zato sam i pozvala svoje 'streličarke' one će te pratiti kroz te mračne i opasne šume, a pozvala sam i Tethydhe, Antygeye i Wulkankhe, a njihova magična zelena svijetlost trebala bi bar na trenutak zbuniti čuvare 'Zimskog bedema', a kad ih jednom ugledaju Moskythovi Amaryancy spremni su na borbu s njihovim tajnama i enigmama. Moje Anubyke svojim pjesmama na trenutak će zbuniti Alanđane, a Unakasov nalet osobno će odbiti tvoje Dyadonkhe koje će voditi Sandrha koja je već zapela za oko tom mladom i nepredvidivom pukovniku. Dok su tako svi nesebično nudili svoju pomoć, daleko na sjeveru u vječnom i ledenom gradu, 'gradu prozirnih zidova' netko je sve to slušao i odlučio pomoći. Bio je to stari Panđa koji je pripalio svoju lulu, polako otpuhnuo dim, a onda rekao ostalim Vitezovima vjetra: 'Izgleda da je Handrha konačno shvatila svoj dio poslanstva. Ona kreće na nas sa svime najboljim što ima i uvjerena je u uspjeh. No, svi mi znamo da joj to bez naše pomoći nikada neće uspjeti. Zato idite i uradite svatko svoj dio, a ja ću još noćas o svemu upoznati i 'Čuvare', jer i oni imaju pravo o tome znati koliko i mi.' U nekoj zagonetnoj, misterioznoj i tajanstvenoj tišini koja je odisala mističnom snagom kakvu to 'Nezamislivo vrijeme' nije zapamtilo od potonuća Atlantide i propasti Slavnih gradova, punoj dostojanstva i odanosti, Vitezovi vjetra stisnu desne šake, te ih prislone istodobno i energično na svoje grudi. Bio je to davno zaboravljen pozdrav tih strašnih i nepredvidivih ratnika, tajanstvenih Vitezova vjetra, a koji ih je naučio dječak kojeg su oduvijek čekali i tražili, a značio je samo jedno – Spreman sam na sve! Boriti se i poginuti ako treba, samo da ponovno vidim u to predivno jutro 'Zvijezdu Hawalandha' i ratnika ispod nje, jer velika je mudrost i snaga 'Onoga kojeg su', 'Bogovi sa Zvijezda', 'poslali nama' …

01.04.2007. u 20:02 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




www.hitwebcounter.com



Zapisi, crtice, crteži, skice, sheme iz raznih mitologija i legendi

Linkovi

actyalan@gmail.com (Athumanunhovo 'mjesto na kojem plaču ptice')

Photobucket




Mitologija - čudnovato sjeme iz kojeg su kasnije niknule filozofija i religija.

Svijet se boji vremena, a vrijeme se boji piarmida.

Vrijeme je najmudrije, ono zna sve odgovore.

Legenda - priča o neobičnom događaju

Photobucket

wizard Pictures, Images and Photos


Tražeći genijalnost i mudrost nudio je milost i ljubav, a zauzvrat našao je glupost i dobio mržnju. Stvorio je svoj Svijet arbitra plemenitog mira, a postao je bakljonoša koji prenosi vjekovni plamen smrti i uništenja.

Dječak je on u kojem se čovjek budi, ili je možda već čovjek u kojem još uvijek dječak živi.

Photobucket


Zna On tajne prije stvaranja Svijeta iz doba kada su Zvijezde još spavale, Vitez je On jedan od najboljih, a namjere su Njegove uvijek dobro skrivene, kaže malo, a govori nejasno kada priča o najplemenitijoj skupini ljudi koji su ikada Zemljom koračali ...

Lovački krik enhu ptice je: keee - ar! a krik alandske (polarne) enhu ptice puno je prodorniji: kee - aarrmm!

Legatus - kod starih Rimljana izaslanik, namjesnik u provinciji, pomoćnik vojskovođe, a možda onaj koji zapisuje (legator), onaj koji nešto nekome ostavi zapisano.

Tamo negdje daleko gdje topla mora zapljuskuju obale Ledene zemlje Alandije, tamo gdje se kiša i vjetar oduvijek dodiruju, ali se nikada ne razumiju, tamo gdje rastu i mirišu najljepše šume srebrenog bora, tamo gdje počinje tajnovita dolina Sylenca... Pojavili su se iznenada i niotkuda, ni najstariji među najstarijima više se ne sjećaju odakle su stigli i zašto su danima i noćima nešto grozničavo tražili. To Strašno i Nezamislivo Vrijeme zapamtilo ih je kao ratnike lutalice i napadače, teško naoružane i oklopljene koji su mirno jahali svoje plemenite konje i svi odreda bili spremni da se bore i da izginu od reda ... Onda pak u tajnovitom Vremenu Bijelih Snjegova, u tajnovitom dobu noći Hawalandha, pronašli su Ono što su tražili. Našli su Njega okruženog njihovim vlastitim Sjenama. Velika je bila snaga i mudrost koju su Mu poklonili bogovi u sam Osvit Vremena. Legenda je bila konačno živa i za Njih je sve moglo početi... i počelo je!

Jedino tamo, a nigdje ne postoji nešto ljudskije, čovječnije, lete žive ptice praznim nebom iznad plime zlatne zore prema krošnjama srebrenog bora...