utorak, 17.04.2007.

Sto zena zna o onim stvarima, a muskarci nikad nece saznat...

Placem... Oci su mi pune suza... Jos bi bilo dobro da me ne peku, ali me peku od buljenja u monitor... Jedva gledam vise...

Zadnji sat na faksu sam stalno zjevala... Vise mi je svega dosta...

Trudim se biti na sto mjesta, nauciti za faks, biti sa zarucnikom, radit dva seminara odjednom, vodit duge razgovore sa frendom, otic na rucak i veceru, pod tus ako stignem, ako ne onda ostavim za ujutro i na kraju mrtva umorna sa jos nekoliko neobavljenih zadataka leci u krevet...

I onda mi jos netko dodje i prigovara kak' meni nije do nikoga stalo jer stalno ucim...

Pa mi netko prigovara kaj zarucniku pisem zadacu...
Jucer je ucio za ispit danas i jedostavno sam morala to napraviti...

Izgubila sam hrpu vremena koje sam mogla korisnije iskoristiti ovaj vikend, u vremenskoj sam stisci zato jer sam smislila jedan plan koji me stalno tjera da idem dalje, ali ljudi oko mene to ne razumiju...

I sad se jos desi prokleti PMS... Sve je super, izdrzim glavobolje, kako - tako... Ali onda dolaze oni najtezi dani...

Prvo se derem na sve oko sebe, svi su mi krivi za sve... Onda se jos derem i na zarucnika, a on jadan...
Ma on je musko, nece on nikad sukzit kako je to imat PMS, kol'ko te to ubije...
I onda grcevi i sve ostalo...

Vise mi je dosta toga i zbilja se divim zenama koje to podnose stojecki... Ja nikako nisam jedna od njih... Ja placem i cendram cijele dane, krivim muski rod za sve...

I onda se jos desi da imam profesora koji nema pojma kaj to znaci biti zensko, koji si je umislil da smo mi zene inferiorne... I to me ubije...

Sutra sam trebala plivat, a imam problem... Sto ce rec da necu moc plivat jer ne mogu... Sto zbog bolova, a sto zbog toga jer jednostavno ne mogu... I vec vidim da ce se derat na mene, k'o da sam ja htjela bit zensko?! A ja, ovakva kakva jesam sad, raspast cu se pred njim, pocet plakat... A on to nece razumjet...

I onda jos... Ma, trudim se ucit... Zbilja, ovaj vikend je bio tako dobro isplaniran i zbilja sam se trudila... Ali onda se desi da jedna osoba ima ispad i ja od toga poludim, ne mogu se kontrolirat i jednostavno ne mogu ucit...

I onda danas, na provjeri za koju se spremam od petka, sto ce reci 4 dana... Dobijem od 4 moguca tek 2,4 boda... Kako sam ljuta... A znam da ce doticna osoba, koja je pogledala u zadnji cas dobiti vise... To se valjda zove zavist... Ali sta cu?! Kad me pere ta nepravda...

18:27 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>