nedjelja, 31.07.2011.

...čigova je Mrdulja?...


ma kako ste mogli?
kako ste mogli pustit Šoltanima Mrduju???

....sramota!....





OBRAZLOŽENJE: Svake godine se održava turistička manifestacija pod motom "Mrduja je naša!" Naime, Mrduja je mali otočić između Šolte i Brača. Da bi se dokopali vlasništva nad otokom... Bračani i Šoltani se skupe na moru i povlaće otočić na svoju stranu! ...i da pješice idu bila bi gužva....ali morem...e to je već sveopća gužva!

.
(photo by http://www.ipress.hr/magazin)


Vlasnički list nad Mrduljom dobije ekipa po odluci časnog suda... i on vrijedi godinu dana...do iduće bitke....do idućeg partiya na moru...



....sveopće ludilo svih s brodicama...brodovima...jahtama...gliserima...koji pristižu sa svih strana ..... da bi se "borili" za pravo posjedovanja ...i potežu konopom otok na svoju stranu.... to je jako ozbiljna stvar i nije nimalo ludo...naročito ako je poslije toga dobra fešta... i sad vi recite da su luđaci? ...ma nema šanse!

Toliko malo treba za dobru zabavu... limena glazba...puno vina...klope... i nahuškat ljude da se malo posvade.... i smijeha do neba!

- 12:50 - Gukni ako si faca (3) - #

petak, 29.07.2011.

...a ne može uvik sve lipo bit ....

...atmosfera u Splitu u ovih zadnjih 10-ak dana je bila savršena... Od kad je Grad donio odluku da ugostiteljski objekti u centru grada mogu radit svaki dan do 2 sata ujutro (a ne do 23...kako je do sad bilo uobičajeno)... Riva je počela živit od 21 sat.... bina po sred sredine...ili "isprid banke" kako bi mi rekli...i na njoj svaki dan nešto novo... na Peristilu isto...jedan dan se svira rock...drugi pleše salsa ili tango...o kaletama pivaju klape... živa muzika i život posvuda... a na prepunoj Pjaci u 23 sata više nema nigdje slobodne stolice... ni po najdebljoj vezi!

...u svemu tome bio je i tjedan Hajduka... pa se na bini 2 dana davala predstava za 100 godina Hajduka... i to ...nevjerovatno.. u 2 nastavka.. i nikome to nije smetalo...pljeskalo se od dna do kraja rive...(jer su video zidovi postavljeni svuda) ... i ni koncert Bregovića na Prokorativama nije smetao nama koji smo slušali povijest Hajduka...

...odmah nakon predstave ...kao da ništa nije bilo... neka grupa je već na bini...i pjeva i svira.... nema predaha! ...ludilo ...brale...

Da ne bi bilo sve "po špagu" pobrinila se priroda...i na dan utakmice protiv Barcelone.... ne da je pala kiša... nego se nad Splitom ...nebo spustilo na zemlju... bacajući komade krupe velike i do 5 cm.... i kako svi imaju kamere...odmah su počele stizat i slike... umrla sam od smija kad sam vidila sliku tipa ... kako u perajama ide na autobusni kolodvor... a da su mu trebale peraje ... govori i snimak Poljuda 3-4 sata prije utakmice....



...istovremeno su navijači ... naletili na nepremostivu prepreku pri odlasku na stadion... rijeku Kerumicu u Marmontovoj ulici... i dok su svi zaokupljeni gradnjom spomenika na Marjanu... nikome nije palo na pamet napravit most preko ove rijeke!



...možda zato jer je sve dobro što se dobro svrši...al što više gledam ovaj filmić...više se smijem.... a smijali su se i oni koji su ga snimali..... (obratite pažnju od 1.32 nadalje :-)) ... brine me jedino da nikome nije palo na pamet bacit udicu i štogod upecat....



...i kako našem svitu ništa ne može omest zabavu... utakmica i sve ostalo... bilo je po redu i programu....kao da se ništa od ovog nije dogodilo..... (osim što je par stolica nestalo iz nekog kafića)

.

....to mi je u krvi...Hajduk mi je prvi....

.








- 14:00 - Gukni ako si faca (0) - #

utorak, 26.07.2011.

...molim Vas oslobodite mi chat...ja bi malo chatala!....

...od kad sam 1999. godine...uz pomoć chata...napravila jednu radnju...ozbiljnu radnju za neki tamo projekt EU...a radilo ga je nas 4...pa nije bilo drugog načina... ja sam i na internetu i na chatu...
...skoro pa sam prije bila na chatu...nego na mailu...

...meni chat odgovara ...meni je on fantastičan brainstorming ...i ja naprosto uživam u njemu....

sve ovo bloganje...komentiranje... to mi je grozno presporo...i ide mi na živce!...
Chat je brz
Chat je divlji
Chat te tjera da reagiraš munjevito
Chat je zabavan
Chat je najbolji način da nekog "upoznaš"


ne bi ste vjerovali koliko oni koji su Vam jako puno dragi znaju bit pravo razočarenje kad idete tako brzinski razgovarat i chatat... i uza sve to...i on mi je ponekad bio prespor ...pa sam znala chatat sa 2-3 vlastita nicka... i to sam radila s guštom...dok nisam (namjerno) otkrila svoj identitet...i od tad više ne chatam

Tada sam počela s brainstormingom na kavicama... eeee.... to je bila dobra stvar... s tim da je sigovornik bio brži i tehnički izvježbaniji od mene pa je doslovce shvaćao svaku moju izgovorenu riječ...zaplitala sam se... opravdavala...al je izvukao "srž" iz mene... i sad smo tu di jesmo... uživamo i šutimo... uglavnom me više ne hvata za riječ :-)

...bio je i jedan s telefonskim dugonoćnim razgovorom...e to je isto bilo jako zabavno...divlje... al tad sam imala problema s ušima... i skoro sam oglušila...pa sam morala prekinit telefoniranje ...jednostavno ga nisam čula....

..Ipak...imam problem... Imam ogromni problem nepovjerenja prema osobama koje su na internetu... i bojim se nepoznatih! ...to je još jedan razlog zbog čega ne chatam.... ali tad je nas 4 blogera prešlo na gmail chat.... e to je bilo ludilo... istovremeno 4 prozora... ko je kome šta rekao...svi se znamo... i možemo zezat jedan drugog do boli...ali je bio tehnički problem što je non stop trebalo prenosit što je onaj drugi rekao...(izgleda da sad to drugačije funkcionira)... al ja sam odustala od chatanja

Zašto?
upaljena lampica na gmailu značila je da si dostupan svima...pa bi naglo uletio neko nepozvan ...i onda opet tome ni kraja ni konca!

postoji chat i na Facebooku.... i moje stalno ponavljanje da ne chatam... urodilo je plodom ...i od mene maklo sve one koji bi željeli sa mnom chatat (ili koji bi me željeli malo bolje upoznat...ali zadržalo sve one kojima sam mjesto za utuč dosadu)

...chat je svuda non stop upaljen...jer sam u svakom trenu bar na 3 internet stranice).ali na njega se lijepe samo kreteni...sorry...dragi moji...moram to tako reć....

kako to izgleda....petak, negdje iza 11 navečer, začujem ono lijepo "plong" i pomislim sretno kako me se netko sjetio.... kad ono....

plong 1- može pitanje?
- pitaj
plong 1 - bla bla i zašto onaj moj mene tako ljuti?
- smiri se, doći će sve na svoje
plong 1 - al petak večer je i ja sam sama!
- i ja sam sama
plong 1 - znam, ali...
- ček sekun
plong 1 - ok čekat ću
...drugi chat otvara muškarac
plong 2- ejjj, što se radi?
- ništa evo upravo iz šetnje
plong 2 - a gdje si bila?
- na rivi
plog 2 - a kako te nisam vidio?
plog 1 - dal si tu?
- ne znam kako me nisi vidio, ja tražila zgodne muškarce po rivi
(plongu 1 - da tu sam)
plong 2 - onda mi stvarno nije jasno kako mene nisi vidila
plong 1 - ok, jer sam sama
plong 1 - pa čekam
plong 1 - :-)
plong 2 - mogao sam ti pomoć tražit
(ja plongu 1 - slušaj zavodim)
plong 1 - molim?
(ja plongu 2 - ženske ili muške?)
plong 1 - kako to misliš?
(ja plongu 1 - pa slobodna sam mogu zavodit?)
plong 2 - a da gledaš malo mene?
plong 1 - aa
plong 1 - ma ne brini se
plong 1 - ja ću čekat
plong 1- samo polako
plong 1- ne moraš mi brzo odgovarat
(ja plongu 2 - a di ti je bila žena?)
plong 2 - pa bili smo skupa
plong 3 - ojjjj
(ja plongu 3 oj)
(ja plongu 1 ma ne stignem sve i da hoću)
(ja plongu 2 - onda smo nas dvi mogle gledat muške?)
plong 1 - ajde mi šalji one stvari za igrice
plong 3 - kako smo sami večeras?
(ja plongu 1 - ZAVODIM!)
(ja plongu 3 - evo dosađujem se)
plong 2 - zar pored mene? (upravo gledam kako mu žena mijenja svoju sliku na profilu)
plong 1- ????
plong 4 - daj pošalji mi hitno na mail onu tvoju ricetu, ne znam di mi je

.......DOSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........

sve oko mene prevelika ljubav za mene... pa ona čeka i ne pada joj na pamet da drži šteriku...ovaj kaže da sam nervozna jer njegova žena ima problema.... ova vrišti di joj je riceta.... a ja sam samo pristojno odgovorila na pozdrav na chatu...i onda se pola sata opraštala.... (sa svakim posebno)



... i stala sam tako razmišljat što da napravim? dal da opet brišem sve ženske frendove sa fejsa? ... i sve oženjene muškarce? i sve dosadne muškarce? ... pa da tko će mi onda ostat?.... znam....idem napisat tekst na blogu...

Drage moje prijateljice
ne ZANIMA me što ste kuhale!
ne tražite recepte u sitne noćne sate
ne PITAJTE me što radim sama navečer vikendom na Fejsu (očito je što radim)
ne PITAJTE me za bračne savjete ili ništa okolo vaših veza i povezica (jer ja očito nemam pojma o tome...pa nađite drugu osobu da si utučete vrijeme)
ne ZANIMAJU me problemi vaše djece... naročito ne na chatu i ne vikendom navečer
za sve ovo postoji dan i telefoni!

Dragi moji prijatelji
ne ZANIMAJU me vaši problemi u braku
ne UVJERAVAJTE mene da ste u pravu...(imate svoje žene za to, ako njih ne možete uvjerit možda i niste u pravu)

DRAGI MOJI SVI

Chat služi za ZAVOĐENJE...chat služi za ZAFRKANCIJU....i molim VAS PUSTITE ME....JA BI CHATALA!!!!! ali s MUŠKARCIMA
(i sve ono što dođe iza toga....a tu vi niste uključeni) .... a ako mi stvarno želite dobro... nazovite me na telefon i zovite me van....

sorry...al ne mogu se više pravit toliko pristojna...pa ovog držat zbog onog...ovu držat zbog onog...vi imate kakav takav život...a ja VAŠ ŽIVOT NE ŽELIM!

(i nije me briga što je tekst predug.... bar mi nećete ulijetat na chat dok ga čitate)

...izgubila sam 2 sata s prijateljima...zato jer držim upaljen net zbog 10 min chatanja kojeg želim... 2 sata? i dodajte još glavobolju.... ovaj tekst sam pisala 10 min ....nadam se da će vam trebat bar po ure da ga pročitate... glavobolju Vam ne želim :-PPP


- 21:53 - Gukni ako si faca (15) - #

petak, 22.07.2011.

...kad ti zastane dah....

Koliko ste trenutaka imali u životu...al onih lijepih i sretnih....kad Vam je zastao dah da više niste mogli disat?...
volim davat poklone...al ih ne očekujem... ne očekujem ih zato jer ljudi s kojima se volim družit... volim samo da su tu...kraj mene... i to mi je najljepšii poklon....

unatoč tome...dobivala sam poklone i poklone... i još ih dobivam... lijepi pokloni...dragi pokloni.... ali i oni od kojih zastaje dah

...imala sam 11 godina...i bila sam na ljetovanju u Rogoznici s bakom...i vraća nas tata kući nakon 2 mjeseca ludovanja.... stanem na vrata svoje sobe...i ostanem tako stajat s otvorenim ustima...gledam ispred sebe ...u dnu sobe...sjaji se pravi pravcati ulašteni pianino ... predmet koji nije postojao niti u mojim najcrnjim maštarijama....
...i stala sam tako...i predugo (kaže još i danas moja mama) ...a zatim sam teškim koracima ušla u sobu.... došla do klavira...sjela ispred njega.... otvorila poklopac ... kažiprstom sam sa strahom pritisnila jednu tipku .....bojala sam se da će sve ispod mog prsta nestat kao mjehur od sapunice... zvonki ton...prekrasan ton... i ja sam gorko zaplakala i zajecala...

...što je dalje bilo nemam pojma... ali ako pitate moju mamu...ona će vam kazat da nikad s više radosti nije djecu dovela kući s ljetovanja ...i da se nikad u životu nije tako prepala. Ona je mislila da će mi srce prepuknit... ona se zapravo prepala...kad je shvatila da ne dišem....i da joj nakon toga nikad više nije na pamet palo priredit nekome nekakvo iznenađenje.....

.


....za 18-ti rođendan očekujemo velike stvari... sve će se dogodit za 18-ti rođendan...cijeli svijet će se preokrenit i sve će bit lijepo blistavo i sjajno!.... i onda se probudimo...i ništa se ne događa...isto dizanje...umivanje... i čekamo tako...dolaze ljudi.. svi se vesele... a ti sve tužniji i tužniji....
...ipak...nakon nekog vremena ti to postane svejedno...još jedan rođendan u nizu ... i konačno dočekaš da pobjegneš negdje od svih tih ljudi van... da te neko poljubi za taj veliki dan... uhvati za ruku i povede...negdje u šetnju...na osamu...daleko od ljudi ... bez velikih riječi...bez pitanja o tome kako je prošao dan....samo te posjedne na klupu i pita:
- a hoćeš li žvaku?
- žvaku?
...šta će mi pobogu žvaka? Možda mi smrdi iz usta? ...i taman kad sam je htjela odbit ... padne mi na pamet da je jednom danvno u jednom kafiću bilo postavljeno isto pitanje ...i (cenzura) ...uglavnom je već žvakana žvakalica nakon toga bila u mojim ustima...
- hoću! odgovorim... i umjesto poljupca on izvadi glanc novi paket Bruklin žvakalica.
Šta sad? Šta ću sad...promislim ... počnem otvarat taj paket... izvučem jednu žvakalicu iz paketa (a ako se sjećate one su bile jako nabijene u tom paketiću) ... skinem prvi papir... rastvorim foliju...kad u žvakalicu zabodeno malo i zlatno srce!

... stojim tako...s žvakalicom u ruci... a krupne suze nijemo teču niz lice ....ramena mi podrhtavaju od tiihg jecaja.... u tišini....

....dosta vremena poslije postavila sam pitanje:
- a kako si znao koju ću izvuć?
- riskirao sam!
- a kako si znao da neću nekome ponudit?
- riskirao sam!
- a kako si znao da je u mraku neću stavit u usta i polomit zube?
- riskirao sam!
- puno ti riskiraš ....
- nikad ne riskiram!


.... i tako ide život dalje.... i već smo u idućem desetljeću...stoljeću i tisućljeću... poklona lijepih krasnih... neki su i ovdje opisani

kako Elicu ostavit bez teksta

.


...kao što je ova prekrasna torta...koja je putovala od IvanićGrada do Splita ... torta kakva nikome živom ne bi pala na pamet... a kamo li da prijeđe toliki put...

...život ide dalje... mailamo...telefoniramo...družimo se.... i odjednom stigne mail (komentar na jednu od poslanih slika). nikakvo virtualno i štotigajaznam mailanje... već praktično razmjenjivanje slika ...ali odjednom neočekivano pada komentar

"a što smo lijepi i ozbiljni"
"da, svi komentiraju tu moju sliku. Konačno neka slika na kojoj sam ozbiljna :-)" - odgovaram s osmjehom na licu... i poluglasno se smijem...i nisam se ni prestala smijat ...već je stigao novi mail
"a lijepi ne komentiraš"

...ostala sam ko opečena... i koliko god puta sam se vratila na ovaj mail... uvijek imam istu reakciju... bilo ih je još i poslije i grintala sam se i svađala i koprcala... al sve to da se ne vidi da me se ostavilo bez daha... i bez riječi


... i tako smo od skupog klavira... preko privjesaka i torti...stigli do jedne jedine riječi! ...od ne znam koliko tisuća € do 6 slova...
ima ovoga još... ja bi trebala bit jako jako sretna žena...s ovoliko prekrasnih trenutaka... ovako obožavana i voljena... al eto nisam... grintava sam i gotovo!

Zašto? To nije tema ove priče.... al ja bi jednostavno....



...zato tako grintam i divljam i vrištim, ..al ipak... ipak...kvraguc... postavljam si milijun pitanja i dreknem "ma ima li išta lipo na ovom svitu???"... iz katapulta dobijem brzinski i kratki odgovor... poput strijele čula sam kako mi je prozviždalo kraj glave:
- ima!
- šta?
- ti!

...2 slova.... samo 2 slova...2 opaka slova!!!!
e!



- 19:19 - Gukni ako si faca (9) - #

srijeda, 20.07.2011.

...al' zašto i muški kriju godine?....

...da žene kriju godine to je nekako normalno... to je društveno prihvatljivo i ugrađeno u ženske kodove ponašanja....
zato i postoji izreka ...koja važi samo za žene...a glasi:

"Do 30-te dodaj koju godinu
do 40-te svima govori godine,
od 40-te uvijek kradi godine i govori manje nego što imaš
a od 50-te dodaji godina koliko hoćeš!"

...zašto? pitala sam... "pa zato jer do 20-te svaka želi bit starija, svaki broj do broja 40 je prihvatljiv, a žena i nakon te godine jako dobro izgleda, ali je svi podozrivo gledaju zbog godina...al kad zađeš u neke godine i dodaš sebi jedno 7-8 godina...svatko će te pogledat u čudu i kazat: "Wooow pa niko ti ne bi dao toliko! Super izgledaš"

...iz svega se da zaključit da je u biti pitanje oko godina...i odgovor na to pitanje način da se za sebe izvuće što bolji kompliment i odatle i potreba laganja godina...

...kad smo se spajali na facebook...svi su pisali godine...ma onda smo se uglavnom i svi znali između sebe....al tad sam primjetila da neki traže prijateljstvo...al im u profilu ne piše godina rođenja... najprije sam se čudila koji su to...i da li ih poznajem...a tad bi ...prije prihvaćanja prijateljstva pitala za godine ..moj šok je bio ogroman... to su bili momci rođeni nakon 1980-te godine... uglavnom 22-do 25 godina...



... odem ja na kavu popodnevnu... susrela jednu žensku iz gimnazijskih dana...i tada se nisam htjela s njom družit...al eto... prepozna me ona ...išla je u B razred...ja u A... zajedno na tjelesni... i odmah mi kaže...u stilu napad je najbolja odbrana:

- izgledaš 10 godina starije od mene. Znaš li zašto? zato jer si išla dicu rađat!

...umrla sam od smija... tko ju je išta pitao? ...al to nije bilo bitno sve do navečer...kad mi jedan susjed uleti na chat... inače se ne chata na tom Fejsu...jer su to tirade bez kraja i konca...al tip kuha ručak za sutra...zna da sam na godišnjem i postavi pitanje:
- kako je prošao prvi dan godišnjeg?
- znaš koga sam srela
- idem se ja odmah pohvalit glupošću koju sam čula
-hahahaha....ona je s muškima nogomet igrala!
- hahaha...ček, a koje si godište kad je ona s tobom igrala nogomet?


...i tad je počelo.... 45 minuta je trajao razgovor između nas dvoje.... 45 minuta ...a šta bi bilo da se ne poznajemo.... i zalud je bilo moje uvjeravanje da sam ja taj podatak znala...i da ću ga opet zaboravit.... dobivala sam odgovore:

- a zašto te to zanima?
- još sam ja piletina za tebe!
- za godine me pitat, a teške su i meni, a kamo li još drugome
- pitaj nju, ona zna
- a zašto će ti to?
- koliko bi ti meni dala?
- premlad sam za tebe
(ponavlja se malo...i onda bingo odgovor)
- znaš mi smo blizanci nekad bezrazložno tvrdoglavi ...tek tako
- reci mi a zbog čega te to zanima?
- ok..ok...šapnit ću ti!
- ajde budi otvorena zbog čega te zanima?


...tad sam ga već upozorila da pričamo 40 min...i da se nismo makli od druge rečenice...i da ovaj razgovor ide na blog!

... smiluje se on...i kaže... u 45 minuti...tip prizna da je stariji od mene i tad krene pitanje

- a koliko bi mi ti dala?
- znaš jedna je žena u subotu ostala osupnuta kad je čula koliko mi je godina
- svi govore da izgledam puno mlađe


... i tako smo se posvađali...mene je osobno zabolila glava.... imala sam osjećaj da će mi doć na vrata i trisnit me (srećom je kuhao)....i tad je on shvatio da ne zna koja sam ja generacija...pa me priupitao za godine...i dobio je odgovor da će odgovor čekat 3 sata...

...vjerojatno je prva stvar kad je jutros izašao iz kuće...počeo pitat ljude okolo...koja sam ja generacija... a možda i nije...
možda je bio zadovoljan mojim odgovorom u kojem je rečeno:

ja: - da si pratio znao bi koliko mi je godina jer smo nas dvi išle skupa u školu
on: - znači ipak si mlađa od mene? Tko bi reka!
ja: tko bi reka???? Tko bi reka???? Ček...Tko kome treba ovdje davat komplimente? Ti meni ili TI SEBI???
on - ma ja sam tebi već da najveći, maloprije, ako si pratila dobro

e ovo je sad bilo "napad je najbolja odbrana!"

..ne mogu vjerovat...jednostavno ne mogu vjerovat...što bi bilo da je bila nepoznata osoba... da me zavodio ili nešto... znači da bi lagao za godine?... Čega se muškarci plaše kad lažu za godine? Ako su premladi dodaju ih...ako su "prestari" oduzimaju ih...
znači li to da moramo uvest novu izreku...koja će važit samo za muškarce: "Do 30-te dodaji godine, od 30 do 40 reci istinu, od 40 do 50 muljaj godine, a od 50 nadalje oduzimaj što više možeš"

...kakvi smo mi to egotriperi postali???? ... grozno... i kud svi na me????....Da li ovo znači da je ženska strana mozga u muškaraca proradila??? ... Kako se to reflektira na žene (osim što igraju nogomet)? ...Muški hormoni divljaju? i Što je onda sad žena bez brkova?



...i najvažnije pitanje dana: Koliko dugo će muškarcima trebat ...da nakon svih ovih tirada... s glavoboljom... ipak, nakon svega, uspiju slagat svoje godine (kao što sam to ja napravila???? :-)))))




- 09:22 - Gukni ako si faca (18) - #

utorak, 19.07.2011.

...ljetna sezona građevinskih radova....

...zasjalo je sunce.... zapjevali su cvrčci.... i što se onda događa kod nas u Splitu?

...i to na ovakvom mjestu... u skrivenoj oazi u centru Splita...u centru svita....



u doba dana dok i naš ručak ....olitiga "spiza" kako kaže Trill...nije još ni doručkovala?


(ne vide se dobro male papaline???)

...e.... baš na tom mjestu...započeli su građevinski radovi

...rade se dvorci...kopaju se tuneli.... građevinski alat razbacan posvuda ....

.

...neki već idu stopama svojih roditelja i prave bazene na javnom dobru...

...pogledam lijevo....mladi spasilac..... pogledam desno... zgodan spasilac.... pogledam ispred sebe....

. pardon...

...mislim... pogledam ispred sebe i buĆ!




...reci mi brale di si kupio te sandale....
...stasale su nove cure i žene
koje se pale samo na kretene....





...i nemojte se brinit ako ste došli do Bačvica bez građevinskog alata.... sve se tu može nabavit... od lopate ...do bagera!



P.S. eto...odradila ja prvi dan godišnjeg pa svim društvenim normama....a sad ....

- 09:13 - Gukni ako si faca (1) - #

nedjelja, 17.07.2011.

...nova pisma za Hajduka....

...za 100-ti rođendan Hajduka... nastala je i nova pisma ...
.na tekst blogera Sewen..

.



Text:SEWEN
Glazba:MARSELL BENZON I ZVONIMIR DIVIĆ
Aranžman:MARSELL BENZON
Pjevali: IVO AMULIĆ MARSELL BENZON PETAR DRAGOJEVIĆ GRUPA VIVA MILAN TERZE GRUPA BOSS MARKO PECOTIĆ-PECO
Gitare: Dragomir Herendić Dragianni i Alen Brentini
Bubanj: Neno Borić
Bass: M.Benzon
Pjesma posvećena Hajduku i svim vjernim navijačima.



Pjesma će bit javno objavljena u utorak na Radio Splitu....a u subotu će se uživo pjevat na Poljudu pred utakmicu


...ma bravo Sewen... ponosni smo na tebe
...nema odustajanja :-)))



- 20:35 - Gukni ako si faca (43) - #

petak, 15.07.2011.

...veliki i mali.....

"ubico... lako ti je pipsati male mušice... probaj mene...pa da vidiš...a i da vidim... hoće li ti uspjeti riješiti problem." neću reć tko je ovo rekao ...al je ovo rečeno meni

veliki su nekad bili mali...a mali će jednom postat veliki....a veliki nikad više neće bit mali...(ili hoće???)

jadne male životinjice
jadni mali komarčići
jadne male mušice

...dosta mi je ...ne mogu Vas više slušat! ... Zašto? Pa zato jer se naš socijalni život prenosi i na žvotinjski!


...i dok su se malim mušicama smanjivala krila da ne mogu letit... mali komarčići su rasli ...i toliko nam krvi popili da su sebi mogli priuštit bundu.... ni manje ni više ...nego onu najskuplju... tigrastu!

...i tako u lijepoj i skupoj bundici...lete oni od Elice do Elice i bockaju!


.

....ma treba njih Popipsat dok su mali!

slažete li se??? dal me još uvijek smatrate ubicom jadnih malih?

Ako je Vaš odgovor DA...pošaljem Vam Napoleona... Hitlera... Mini ja-a ....




- 18:18 - Gukni ako si faca (2) - #

....požar ispred Milne....

...ovako je popodne (14.7.2011) u 17 sati, izgledalo s mog prozora...



...nisam mogla vjerovat da je to dim....a moj šok je bio veći kad smo čulu da gori Pustinja Blaca na Braču
(to znači da je vatra na strani prema Hvaru)

...snijeg od pepela u Milni poslijepodne





...a ovako to izgleda u Milni večeras prije 22 sata....



...užas....

...sinoć sam objavila ovih par sličica koje su stizele na facebook..povremeno... slike smo objavljivali i prenosili svi jer je bilo očito da kanaderi ne lete... ipak...noćas je i Župan otišao na Brač...i cijelu noć su letjeli helihopteri ....

...jutros je u Splitu bilo jako zanimljivo...uz uobičajenu gužvu onih koji idu na posao... tu su i vikendaši i turisti koji idu na otoke...al između njih su i automobili i kombi vozila s vatrogascima... svi oni idu put trajektne luke... i koliko god vatrogascima ne sviraju sirene (jer su u vozilima...idu na trajekt)... toliko ih nitko ne pušta da prođu... pa oni povremeno upale ona plava svjetla da obrate pozornost na sebe... da ih se pusti za izađu iz čepa... al očito njihovi vozači nisu iz Splita... pa poštuju znakove.... pa su ih tako i Prvoboraca ulici najprije "zatvorili" sa svih strana autobusi...a onda su i privatna vozila pokušala zaobić autobuse i napravit treću kolonu vozila...u ulici gdje možda i postoje 2 trake...al samo jedna vodi u centar...

..pa zar Vam nikome ne pada na pamet da trajekti neće isplovit bez vatrogasaca?... kuda se žure turisti? gasit požare?...

...žao mi je što ih nisam slikala...skupa s registracijama

....Dim u očima i nosu....vatra pred nosom.... slike od ponoća 14.7.

.


Post br 1013 :-((

- 08:29 - Gukni ako si faca (2) - #

četvrtak, 14.07.2011.

....vruće je.....

kako se rješava problem vrućine u Splitu?...



...sad vidite kako nam je lipo....



...još 22 sata i 30 min do GO ....


- 16:01 - Gukni ako si faca (1) - #

ponedjeljak, 11.07.2011.

...profili na fejsu

"prosječna žena bi rađe imala ljepotu nego pamet, jer prosječan muškarac bolje vidi nego što razmišlja" ...tko rekao da rekao ...pametno je rekao :-PPPP

Kerume Is'sa ti , nemoj radit Is'sa!

Muškarac:
Biće sposobno da se odvikne mlijeka, ali ne i sise! (kaže kolega bloger ....sewen)


.

moja kćer i ja

- mama, možeš li mi posudit slušalice, ti možeš muziku slušat i bez njih?
...dajem slušalice.... kad će ona opet
- mama......
- ne čujem te
- mama...MAMA.... stišaj muziku znaš li koliko je sati?
- o ćemu ti?
- pa prošlo je 23,30
- pa šta onda?
- pa čuje cila ulica? Hoćeš da dođe policija?
- dozvoljeno je do 2 ujutro
- al mi nismo kafić?
- u gradskoj jezgri, i u zatvorenom prostoru!
- mrzim te kad nalaziš rupe u Zakonu! Znaš ono kad je bilo zabranjeno pušenje u restoranu u kojem se jede...
- nije točno, zabranjeno je usluživat jelo dok neko puši u restoranu
- e, pa su svi u restoranu stali mirno dok bi ti pušila
- hahahahahahahahahaah, a jesu :-))


.


...ako može on...mogu i ja!.....

...a nu ga! ... maloprije evidentirano.... 160.013 posjeta...jel ovo puno ili malo????

.



- 22:30 - Gukni ako si faca (2) - #

nedjelja, 10.07.2011.

....dole superodlikaši!....

- dal' predajete u školi? - upitala me tiho prodavačica dok mi je rezala salamu
- ne! A zašto?
- kćer mi već 2 dana plače, tako dobar đak, a nije se uspjela upisat u školu!
- nijednu?
- ne!
- Čula sam da je htjelo ubit ravnatelja gimnazije
- šta ubit? da ste samo vidili bilo je grozno. I policija je intervenirala
- ne brinite, ne može ostat neupisana.
- dal ste sigurni?
- jesam! Ne mogu vam pomoć, al sam sigurna!
...rekla sam joj pokušavajući je utješit, al unaprijed sam znala da dijete koje hoće farmaciju nema više alternative

...dakle... u Gradu Splitu je ovaj tjedan proplakalo jako puno najbolje Splitske dice! Najbolje...zašto...pa oni koji imaju par četvorki u svojim školskim knjižicama....To su ona dica koja su sposobna...koja su sama zaslužila svoje ocjene... koja imaju svoj stav ...oni su ostali ispred zatvorenih vrata srednjih škola koje su popunili oni koji se od prvog osnovne mlate s nastavnicima za petice!

Osnovnu školu završava preko 50 % djece s ocjenom 5,0! Kako je to moguće???? Kad je u naše vrijeme neko 5.0 završio školu taj bi išao odmah kod Tita...to je bilo čudo! Na kraju krajeve ne može se bit najbolji baš u svemu! ...Ravnatelj jedne osnovne, kaže dalje za Slobodnu Dalmciju kako ove godine nije bilo previše "pritisaka na profesore"... što znači da priznaje da pritisci postoje...odnosno da su postojali...pa su profesori jednostavno popustili

Osobno, stavite se u položaj nastavnika...imate odlično dijete i imate dijete za koje Vas "pritišću". Ovome prvome pedagoški i odgojno date vrlo dobar...a ovome dobrome date odličan da vas puste na miru. (ovako bi ja postupila u prvo vrime...e, a kad prtisci postanu nesnosni....lipo daj svima 5 i mirno spavaj)

i tako je prvi dan upisa (koji traje dva dana) gimnazije upisalo 836 odlikaša.... ravnatelj jedne gimnazije je odmah drugi dan zvao roditelje, čija djeca imaju 60 bodova, da uzmu dokumente i idu dalje tražit mjesta za upis (i time djeci napravio dobro djelo) ... i zamalo su ga ubili...

- ma ne mogu vjerovat da ste vratili dokumente za 28 učenika!
- šta 28, vratio sam 58 dokumenata!
- 58 superodlikaša?
- a ne, vratio sam 28 dokumenata onih sa 60 bodova i 30 onih sa 59!
- bogme da ste papire mog djeteta sa 60 bodova vratili i ja bi Vas ubila!
- gospođa Elice, ja sam najtužniji čovjek na svijetu, morao sam odbit najbolju djecu, jer su se ove godine bodovalo sve živo, čak i vladanje i muzičke škole i svašta još.
- tu djecu s 5,0 trebalo bi nekako eliminirat, ili ne valjaju ona ili im ne valjaju roditelji


(ne pucajte u me zbog ove izjave...al sjetite se svoje mladosti...ovi s 5,0 stvarno su bili smušeni....1 od 10 bi bio ok...baš ono genijalac...a ostali su bili smušenjaci)

...ovo je javna tajna....svi je znaju.... i da se u gimnazijama i ostalim školama ne bi "pumpale" ocjene postoji državna matura... i prijemni ispiti na fakultetima....

...e pa mene sad zanima:
- zašto ta djeca s takvim ocjenama ne prolaze s takvim uspjehom i gimnazije
- padaju razrede? ...i to čak odmah padnu prvi razred
- idu na puste plaćene poduke iz raznih predmeta?
- idu još i na dodatne pripreme iz državne mature?
- ne polože i s 5,0 državnu maturu
- kako su djeca koja imaju dodatne bodove kod upisa iz dobrog vladanja i zalaganja imala tako bijesne ispade da je morala intervenirat policija?


...kad je moja kćer polagala probnu državnu maturu... imala je ona tada i jedinicu iz matematike...al inače vrlodobar đak...negdje (bez te jedinice) čista četvorka.... e pa imala je matematiku preko 75 % (tu je negdje lista na blogu) ...a prosjek u RH je bio 45 % ... znači sva su djeca u zemlji padala probnu državnu maturu??? ...i onda su je godinu dana poslije prošli? ...očito je i tu pao kriterij ocjenjivanja....

...najbolja Splitska dica ...ona s jednom do 4 četvorke... ona mirna, tiha, povučena, ne svadljiva... sutra će ponovo obilazit vrata škola u potrazi za bilo kakvim upisom... jer više nemaju nikakvog izbora! ... Kakvu su lekciju naučili? ... Užasnu lekciju! Nevalja bit skroman i radišan! Tad si gubitnik!

al tek za utjehu svima ...naslov u Slobodnoj "GENIJALKA IZ TROGIRA Ana Vukman: Prva sam na 9 fakulteta, a izabrala sam deseti" ... nije prošla s 5,0 gimnaziju!!!!! (http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/ 143043/Default.aspx)

.


P.S. da se razumijemo...nije ovako bilo samo u gimnazijama... i farmaceuti nisu uspjeli upisat sve one s 59 bodova...

...i što reći???? ...pa zahvalimo Bogu ako nemamo djecu za upise u srednje škole.... jer ovakav stav društva prema njima nije ni malo pedagoški, ni odgojan.... jednostavno je nikakav...i nemam riječi

...predlažem da se na zgradu Ministarstva stavi kip Isusa od 80 m i kipovi svih apostola od 30 m.... iako im ni onda Bog neće oprostit grije....

Mi smo društvo znanja!
Mi smo društvo nenasilja nad djecom!
djeco...zovite Hrabri telefon i požalite se na upisnu politiku...socijalni radnici i svi ostali moraju reagirat!

(moj post br 1010)

- 10:01 - Gukni ako si faca (44) - #

subota, 09.07.2011.

....subotnje grintavilo....

....subota najranije ujutro negdje oko 10 sati...u cik zore...

nakon groznog mjeseca i dva tjedna užasa... završavam radni dan u petak i javljam se u ured da idem doma....kad

- znaš, ma ne bi ti tila kvarit vikend...al u ponedjeljak moraš na raport jer te perveznjak u četvrtak navečer prijavio!

.... nisam se baš previše uznemirila... ali me zanima do kud može ić ljudska ljubomora (ne i zavist... jer je tip prevelika budala da bi osijećao nešto tako)...

...ovo tek kao uvod Vama da vidite kako muškarac može bit ljubomoran na cijeli svijet jer ne zna s kim si ...i zašto se smiješ ...

kad u subotu ...dakle najranije dočeka me "krpice,kofice,
spužvice. u radu je spas." ...ma koje krpe....uzmem kavu...kad tamo se stavlja soli...posvuda...sumnje di god okreneš... sve je sumnjivo...sumnjivo i sumnjivo....

ma đe me nađe ovako rano ujutro....

....tuširanje.... trk van...kofeinsko-nikotinska kriza me obuzela ...a ovisnost je ovisnost....a sunce upeklo.... danas je toplinski udar u našem gradu tako da osjećaš miris peglanja robe na svojoj pozadaini dok hodaš uskim kamenim kalama (ili u prijevodu "upeklo me sunce u gu'icu) ... i sjedam ispod jedne ogromne tende.... (s jednom šinjorinom) ...dok konobar stoji na vratima kafića....a vidi se da mu je tijelo i duša unutra negdje ispod klime...

...širim ruke...
- s ljubavlju
- s koliko ljubavi?
- jako puno!
- a ona će
- onu kavu u staklenoj čaši!
- šta ti je to?
- kako šta? Pa jučer ste rekli da imate novu kavu u čaši!
- alo šefe ova oče nekakvu kavu u čaši
... dere se on u unutrašnjost kafića

...i vraća se...nakon minute s tacnom i servira njoj Nesicu ukrašenu srcem od čokolade:

- evo ...i srce sam ti nacrta, bez da si tražila s ljubavlju! Bar bi to trebalo bit srce? Khm Malo mi se iskrivilo! ...evo i vaše kavice s ljubavlju
- a imam li ja srce?
- ima od čokoladnog praha...khm...rasulo se...ali pogledajte. Tu Vam je cvjetni šlag, mislim, šlag kao cvijet i Tarja je sa strane i njuška! Vidite ovo lijevo? To je pas.
- ma prekrasna je kava. Vidi se da je s ljubavlju!
...kažem i slikam svoju...jer je ona svoju već promiješala...dok sam ja slušala tiradu oko svoje kave...



...on stavi račun ispod pepeljare i ode.... zapalim cigaretu...kad odjedom ...iza leđa mi ponovo dojuri njegova ruka... uzme račun u kaže:
- rekli su da je Vama besplatno!

.... i šta će vam onda novac kad s njime ne možete platit ljubav?





- 17:13 - Gukni ako si faca (3) - #

utorak, 05.07.2011.

....vizitke...

vizit karte ili posjetnice su postale pitanje bon tona u svakoj poslovnoj komunikaciji!

Nekad je imat nečiju vizit kartu značilo da si faca kojoj je ta, još veća faca ukazala povjerenje ostavivši ti sve svoje osobne podatke... Danas je to skroz drugačije. ne moraš se niti zaposlit u nekoj firmi, već imaš njihove vizitke s naznakom da si njihov predstavnik prodaje ili zastupnik na terenu....

Kad ti neko prvi put uđe u ured...pruži ruku...kaže ime i izvadi svoju vizitku!
uzmeš vizitku...saslušaš čovjeka dok je promatraš i vrtiš po ruci...proučavajući ima li što na njoj da to treba... i tad imaš više mogućnosti:

- ustanoviš da će ti taj broj možda jednom trebat i spremiš vizitku u stol (i zaboraviš na nju)
- ustanoviš da ti se lik sviđa, a upravo si došao do broja mobitela pa staviš vizitku na stol... i uvijek je nekako zatrpaš papirima da opet zaboraviš na nju
- ustanoviš da je baš ta osoba tebi od jako velike važnosti i spremiš vizitku u novčanik (nek' bude tu...zlu ne trebalo)
- ili ono što je jednostavno ali ujedno i najteže napravit... baciš je u smeće...i tako i tako ćeš to napravit za godinu-dvi

...ali nikad ...apsolutno nikad.... ne tražiš te vizitke po novčaniku ni po stolu ni u stolu kad ti zatreba ta osoba! To je naprosto nevjerovatno. Znaš da je bio kod tebe...znaš i šta ste pričali...ali da ti je išta značilo u životu odmah bi utipkao broj u mobitel. Ako ti i slučajno zatreba...nazoveš nekog tko zna broj...na kraju krajeva možda se broj i promijenio...a osim toga... ti s vizitkama i tako svaki dan mijenjaju poslodavca....

Doduše nije to baš uvijek tako!

Ima jedno 10-ak godina .... zapovjedni poziv na kavu.... na kojoj mi je osoba izvadila vizit kartu jednog odvjetničkog ureda i rekla još strožim glasom: "dobro spremi ovo, trebat će ti!" ... Posjetnicu sam stavila u novčanik... i godinama provjeravala da li je tu... smirivala me činjenica da je imam...

Zanimljivo je da mi je ta ista osoba, godinama poslije, dala svoju vizitku...sa skroz drugim pristupom, čak pomalo i posramljen, ali je bio ponosan na ono što je pisalo na njoj...a i ja sam bila...i želio je da to imam (iako mi nikad neće trebat u životu) ...a i ja sam želila da je imam (iako nemam pojma zašto jer sam znala da mi neće trebat)... i imam je još i sad čekam novu ali s drugim "nazivima" na njoj :-))

... ipak...dugo je to vremena...i one su još tu...a u međuvremenu se nakupilo njih...samo tako! ...i koliko god nikad nisam tako olako uzimala te posjetnice... toliko sam nedavno ustanovila da ih u novčaniku imam... točno 126 komada!


(ovo je preživilo od svih tih 126...još ih je previše)

...i tad je počelo ono što je trebalo odmah napravit.... bacanje u smeće! ... Pa ja ni ne znam koji su to ljudi, firme...koji će mi oni kufer...i kad bi ih i nazvala oni vjerovatno ne bi imali pojma koja sam ja... pa šta će mi onda vizitke.... i gledam ja tako i bacam.... kad jedna vizitka na jeftinom roza papiru privuče moju pažnju.... izmami mi osmjeh na lice... sjetim se gospođe i ugodnog cjelovečernjeg čavrljanja i spremim je natrag u novčanik

...i ono što me tad zaprepastilo ... bila je Tarja ....



...zgrabila je moje vizitke sa stola i počela ih je žvakat! ... sviđaju joj se ili ih smatra nepotrebnim????

.... budimo ljudi.... osobno ih ne volim....iako su one jako praktične...i zato najviše volim kad netko negdje nešto izlaže pa jednostavno kraj svoje reklame ostavi plik vizitki...kome treba neka uzme...ne traže puno prostora kao prospekti i reklame s kojima smo svakodnevno zatrpani....

imam ih i ja...jer se bez njih nekako ne može...al zapravo može! ... ja ih doduše imam 2 vrste...jednu s brojem mobitela...drugu bez..... i jedina situacija ...kad sam imala osjećaj da ih trebam izvadit je u Parizu...i koliko god je hrpa ljudi čekala da me pozdravi...ja sam se upoznala s glavnim šefom...dala mu hrpu mojih vizitki...pa nek on dijeli kome smatra da je to potrebno!

...i nedavno...na kavi s gospođom (s roza vizitkom) ... sjedimo... pričamo...smijemo se.... i ja sve ne znam kako...al bi rado... i na kraju joj izvadim iz novčanika svoju vizitku! Čudno me pogledala... osjetilo se pitanje u zraku "pa ja sve tvoje podatke imam... i više nego što tu piše"

- znaš, razniježila sam se kad sam našla tvoju vizit kartu u svom novčaniku, pa bi tila da imaš i moju. Možda i tebi bude tako toplo oko srca kad je jednom pronađeš!

...ona ju je uzela... s osmjehom... i spremila... a meni je bili nekako lakše i ljepše...



P.S. kad ćemo na kavu da ti dam vizitku? ...



- 21:13 - Gukni ako si faca (4) - #

nedjelja, 03.07.2011.

....sunčana nedjeljnja grintanja uz kavicu....

...i dok tako mamurno sjedam uz laptop....s punom čikarom vruće crne kave.... palim kompjuter... palim cigaretu.... i ne znam što da pritisnem.....

na mobitelu SMS poruka od banke... potrošila sam jučer puno para...a da nisam izašla iz kuće... kvraguc i internet bankarstvo... mislim se i srčem ...onako glasno i slasno.... i čitam ....

"Hahahahahaha evo sam vidio da danas u podne čitava Hrvatska obilježava današnji dan hahahahahahahahah ..." (J.G.)
- a koji je danas dan?
- nedilja, a di ti živiš?
- u Radunici!
- to je ono kraj Kerumova?
- eeeeeeeeeee...preko puta...samo prođeš cestu pa ispod tunela...


...pogledam na kompjuter... 3.7. ...što to znači.... nije nikakav praznik?

...pogledam na kalendar...kad tamo....



...još sam u travnju?.... gledam u kalendar ...i buljim u njega blago telećim pogledom.... zaokružena tri datuma u svibnju.... to sam ja kidala mjesece da dođem do svibnja da ne zaboravim...negdje u travnju...i mislim se... mislim...

na poslu mi kalendar pomiće pomočnik .... uredno i svakodnevno! kad je na bolovanju...kalendar stoji na istom mjestu. To je naprosto nevjerovatno s koliko revnosti on uđe svaki dan u ured i promijeni datum na kalendaru

dok sam bila u braku moj muž je radio to isto! Svako večer, prije odlaska na spavanje, pomaknut kalendar za jedan dan!

...i??? ...kakav zaključak da izvadim iz toga? ...treba se udat! ... pa očito je da trebam nekog za pomicanje datuma na kalendaru!

...teške odluke! ...ovako teške odluke mogu samo nekome mamurnome past na pamet

...khm...i tad moždane vijuge počnu radit .... ako muškarci pomiću datume na kalendaru...dal to znači da nam tako kradu vrijeme? vrijeme duže traje bez njih! ... ludo je uopće udat se i tako si potrošit vrime!

...ma ne bi ja na sve ovo ni promislila da nije Sandre i njenog nedjeljnjeg zidanja...

- ma koje zidanje u svetu neđjeljicu?
- a kuvanje može?
- pa kuvanje je zabava nije fizički rad!
- hoćeš se udat za mene?
- hoću!...al to je protuzakonito. Organiziraj Paradu!


...stanite malo! STOJTE! ... religijski običaji...6 dana radit, a sedmi se odmarat su očito stvarani za muškarce! Oni lipo guštaju...a žene taj dan rade ka pasi...kuvaju i spremaju poslije kuvanja ... mamu im njihovu bezobraznu... napravili su cilu filozofiju...vodili ratove...sagradili monumentalne zgrade...još ih i sa poludragim kamenjem obložili...a zašto? da bi dokazali svoje pravo da guštaju u nedilju?

...em nam troše vrijeme... em nas iskorištavaju? ... jel ovo nekakav feminizam?...nemam pojma... idem ja ovde prikačit jednu pismu...i nastavit srkat kavu!



...evo ga...tačno u podne!

- 12:00 - Gukni ako si faca (6) - #

petak, 01.07.2011.

...no problem???...

što je to problem?
pa valja sve ono što nije onako kako bi htjeli da bude?
znači da to može bit svaka radnja, stanje, osoba ili pojava u našoj bližoj ili daljnjoj okolini

Kako ga riješi?

pa lako.
- ignoniranjem
- tehnikom "lako ćemo"
- sistemom "riješit će se samo po sebi"
- altruističkom metodom "uvali ga drugome"
- fizikalnom metodom "zasuči rukave i uvati se posla"


...svaki način je poželjan...zašto uopće treba riješavat probleme? .... jer je kad problem počne rasti i napuhavat se.... tada dolazi do eksplozije ...

eksplozija tad može bit:

- da prolupa i poludi sve oko nas i skoči nam za vrat
- da mi jednostavno popucamo po svim šavovima

...................... .......................................... ....................................

...dok smo rulali po pisti Zagrebačkog aerodroma upalim ja mob i vidim propušten poziv... zovem broj...ne znam čiji...kad ono glas jedne drage žene

- ne javljaš se na mobitel?
- ma znaš, dok sam na metli ne mogu držat metlu u ruci i mobitel! Oprostit ćeš mi! nego mogli smo u 9 na kavu? Taman toliko mi treba do Zagreba!


...kolegica je isto upalila mobitel i on je zazvonio ...ali njen poziv je bio "Pa di ste više, čekamo Vas da odemo na večeru!"
- šta ću im sad reć? di si ti išla?
- pa reci im da imam rendes s jednim tipom!
- ti nisi normalna!
- a onda im reci da idem na kavu s jednom gospođom!
- onda će me napast da kako si mogla njih ostavit...i slušat ću cilu večer bla bla
- pa reci da imam rendes s tipom i riješen problem
- imaš pravo. Onda će samo bit ljuti što nisi s njima, ali neće više komentirat!
- vidiš da nema problema
...kažem i izađem iz taksija nasred semafora da me gospođa ne čeka...

...ona me dočekala s veeeeeeeelikim osmjehom na licu... zagrlila me i toplo rekla:

- woow što si zaljubljena!
- ja???


...sve sam mogla očekivat osim te izjave... i počelo mi se vrtit po glavi...u koga...u koga??? ....ajme...

...i potrajala ta moja kavica...jako dugo...i za ne falit...gospođa mi poklonila ružu...i u 1 ujutro dolazim ja u hotel...sobu još nisam uzela...senzori na vratima ne reagiraju na mene....al srećom portir zna da ima neka Splićanka koja je davno trbala bit u krevetu i svi su već zabrinuti gdje je ona (i znatiželjni s kojim je tipom).... jer gospoda su se po povratku u hotel raspitivala za moje zdravlje... toliko... da me prvi put, nakon dugo vremena pitalo za osobnu!..

....eto... ako želite pobjeć... a na službenom ste putu.... jednostavno recite ono što svi očekuju da ćete reć... a to je da imate neki romantičan susret ....s nepoznatom osobom..i problema nema

.


...a isto tako...svakog tko Vam kaže da ste zaljubljeni...pitajte broj mobitela osobe u koju ste zaljubljeni ...inače ostaje ogromni problem visit u zraku.... a sve što visi nije dobro.... i onda to treba uvalit nekome drugome .... ili jednostavnom metodom s nekim izloženim predmetom....

.

...bilo kako bilo...okrenite sve naopačke...i naglavačke... i riješite se problema.... koji će vam oni kufer????

P.S. ako gospođu zanima gdje mi je bila ova presvlaka za vrijeme "kave" sa mnom...moram joj reć..."u mojoj torbici preko ramena" ... zauzvrat tražim broj mobitela tipa u kojeg sam zaljubljena!!! ...odnosno ne tražim nikakvu informaciju...jer kako moj frend kaže. "Jedan o'šo, drugi doš'o!" ....e pa ja željno iščekujem nove probleme:-PPPPP


- 23:35 - Gukni ako si faca (4) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>