nedjelja, 10.07.2011.

....dole superodlikaši!....

- dal' predajete u školi? - upitala me tiho prodavačica dok mi je rezala salamu
- ne! A zašto?
- kćer mi već 2 dana plače, tako dobar đak, a nije se uspjela upisat u školu!
- nijednu?
- ne!
- Čula sam da je htjelo ubit ravnatelja gimnazije
- šta ubit? da ste samo vidili bilo je grozno. I policija je intervenirala
- ne brinite, ne može ostat neupisana.
- dal ste sigurni?
- jesam! Ne mogu vam pomoć, al sam sigurna!
...rekla sam joj pokušavajući je utješit, al unaprijed sam znala da dijete koje hoće farmaciju nema više alternative

...dakle... u Gradu Splitu je ovaj tjedan proplakalo jako puno najbolje Splitske dice! Najbolje...zašto...pa oni koji imaju par četvorki u svojim školskim knjižicama....To su ona dica koja su sposobna...koja su sama zaslužila svoje ocjene... koja imaju svoj stav ...oni su ostali ispred zatvorenih vrata srednjih škola koje su popunili oni koji se od prvog osnovne mlate s nastavnicima za petice!

Osnovnu školu završava preko 50 % djece s ocjenom 5,0! Kako je to moguće???? Kad je u naše vrijeme neko 5.0 završio školu taj bi išao odmah kod Tita...to je bilo čudo! Na kraju krajeve ne može se bit najbolji baš u svemu! ...Ravnatelj jedne osnovne, kaže dalje za Slobodnu Dalmciju kako ove godine nije bilo previše "pritisaka na profesore"... što znači da priznaje da pritisci postoje...odnosno da su postojali...pa su profesori jednostavno popustili

Osobno, stavite se u položaj nastavnika...imate odlično dijete i imate dijete za koje Vas "pritišću". Ovome prvome pedagoški i odgojno date vrlo dobar...a ovome dobrome date odličan da vas puste na miru. (ovako bi ja postupila u prvo vrime...e, a kad prtisci postanu nesnosni....lipo daj svima 5 i mirno spavaj)

i tako je prvi dan upisa (koji traje dva dana) gimnazije upisalo 836 odlikaša.... ravnatelj jedne gimnazije je odmah drugi dan zvao roditelje, čija djeca imaju 60 bodova, da uzmu dokumente i idu dalje tražit mjesta za upis (i time djeci napravio dobro djelo) ... i zamalo su ga ubili...

- ma ne mogu vjerovat da ste vratili dokumente za 28 učenika!
- šta 28, vratio sam 58 dokumenata!
- 58 superodlikaša?
- a ne, vratio sam 28 dokumenata onih sa 60 bodova i 30 onih sa 59!
- bogme da ste papire mog djeteta sa 60 bodova vratili i ja bi Vas ubila!
- gospođa Elice, ja sam najtužniji čovjek na svijetu, morao sam odbit najbolju djecu, jer su se ove godine bodovalo sve živo, čak i vladanje i muzičke škole i svašta još.
- tu djecu s 5,0 trebalo bi nekako eliminirat, ili ne valjaju ona ili im ne valjaju roditelji


(ne pucajte u me zbog ove izjave...al sjetite se svoje mladosti...ovi s 5,0 stvarno su bili smušeni....1 od 10 bi bio ok...baš ono genijalac...a ostali su bili smušenjaci)

...ovo je javna tajna....svi je znaju.... i da se u gimnazijama i ostalim školama ne bi "pumpale" ocjene postoji državna matura... i prijemni ispiti na fakultetima....

...e pa mene sad zanima:
- zašto ta djeca s takvim ocjenama ne prolaze s takvim uspjehom i gimnazije
- padaju razrede? ...i to čak odmah padnu prvi razred
- idu na puste plaćene poduke iz raznih predmeta?
- idu još i na dodatne pripreme iz državne mature?
- ne polože i s 5,0 državnu maturu
- kako su djeca koja imaju dodatne bodove kod upisa iz dobrog vladanja i zalaganja imala tako bijesne ispade da je morala intervenirat policija?


...kad je moja kćer polagala probnu državnu maturu... imala je ona tada i jedinicu iz matematike...al inače vrlodobar đak...negdje (bez te jedinice) čista četvorka.... e pa imala je matematiku preko 75 % (tu je negdje lista na blogu) ...a prosjek u RH je bio 45 % ... znači sva su djeca u zemlji padala probnu državnu maturu??? ...i onda su je godinu dana poslije prošli? ...očito je i tu pao kriterij ocjenjivanja....

...najbolja Splitska dica ...ona s jednom do 4 četvorke... ona mirna, tiha, povučena, ne svadljiva... sutra će ponovo obilazit vrata škola u potrazi za bilo kakvim upisom... jer više nemaju nikakvog izbora! ... Kakvu su lekciju naučili? ... Užasnu lekciju! Nevalja bit skroman i radišan! Tad si gubitnik!

al tek za utjehu svima ...naslov u Slobodnoj "GENIJALKA IZ TROGIRA Ana Vukman: Prva sam na 9 fakulteta, a izabrala sam deseti" ... nije prošla s 5,0 gimnaziju!!!!! (http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/ 143043/Default.aspx)

.


P.S. da se razumijemo...nije ovako bilo samo u gimnazijama... i farmaceuti nisu uspjeli upisat sve one s 59 bodova...

...i što reći???? ...pa zahvalimo Bogu ako nemamo djecu za upise u srednje škole.... jer ovakav stav društva prema njima nije ni malo pedagoški, ni odgojan.... jednostavno je nikakav...i nemam riječi

...predlažem da se na zgradu Ministarstva stavi kip Isusa od 80 m i kipovi svih apostola od 30 m.... iako im ni onda Bog neće oprostit grije....

Mi smo društvo znanja!
Mi smo društvo nenasilja nad djecom!
djeco...zovite Hrabri telefon i požalite se na upisnu politiku...socijalni radnici i svi ostali moraju reagirat!

(moj post br 1010)

- 10:01 - Gukni ako si faca (44) - #

<< Arhiva >>