BLACKER THAN BLACKER THAN BLACKER THAN DARKNESS

31.03.2006., petak

Start Packing, You're Going To Peking

Image hosting by TinyPic
- 00:06 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (64) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

24.03.2006., petak

... and no more shall we part

Pošto moje tendencije, namjere, želje, htjenja, zahtjevi, naginjanja i težnje ka prikupljanju 52 komentara do 18:00 sati, dana 24. ožujka 2006. nisu urodile plodom, obustavljam pisanje bloga do daljnjega.


E lente currite, noctis equi!

- 18:00 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (19) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

17.03.2006., petak

I've been a very naughty girl.....

Nešto se odista neobično dogodilo sinoć. Dapače, neugodno, rekla bih...

Kao i svake večeri (osim kad sam u Močvari na Twilightu, jer tada ništa nije važnije od senzualnog muževnog glasa Roberta Smitha koji naprosto tjera moje bajne bokove da se kreću u ritmu) u 03:00 sata nazvao me moj Jonni, oganj mojih prepona, grijeh moj, duša moja. Moj Jonni, tama mog života i ja, imamo dogovor da me zove baš u to doba – zašto, svi će pravi sotonist, kakav je i moj Jonni, moj pali anđeo, znati... Baš sam ležala u svom velikom krevetu, zavijena u crne svilene plahte obrubljene čipkom, glave naslonjene na jastuk sa Einherjer navlakom donesenom iz Norveške, slušajući ''Of Desire And Lust'' od Himinbjorga, čitajući prve stranice Marquezove ''O ljubavi i drugim nečistim silama'', silno uzbuđena i radoznala, jer iz naslova nije bilo teško zaključiti da se radi o eksplicitno sotonističkoj literaturi sa natruhama romantike, remek djelu iz doba neogotičkih katedrala, neizbježnom štivu svakog osjetljivog gotičara i gotičarke – kada je zavibrirao moj novi Siemens CL 75, koji sam dobila od roditelja kao nagradu za pozitivnu ocjenu iz ispita, te zato što sam se na jedan dan odrekla pudera, crnog tuša i olovke (kvragu, čitav sam taj dan presjedila doma!). Bio je to, naravno, kao što sam već rekla, moj Jonni, križ moj. Pošto smo si vip.frendovi (fuck buddies, hehe :)), razgovori su nam besplatni, pa o ovom sumornom životu, bijedi i boli koja nas okružuje, možemo razgovarati satima. Tako nam i prolaze noći, u prepirkama o kategoričkom imperativu, nesuglasicama, dubokim sofističkim raspravama o vjerodostojnosti Kumranskih spisa, Satyrovom corpse paintu, najboljem albumu od Aboryma, te naravno, phone sexu. Moj Jonni, moja žudnja i moja težnja i ja - djeca noći, preko dana ionako spavamo, jer sunce je prejako za naše osjetljive oči i naše nježne kože... We only come out at night......

Imam neugodnu naviku skretanja sa teme, ne zamjerite, na to me sili i navodi moja boemska narav, moja izgubljena duša koja ne zna drugačije.. Poezija je njezin lijek. Zvijezde joj pružaju zaklon u teškim trenucima. Duboke riječi. Osjećaji i boli pomućuju mi razum. Primoravaju me da ih zabilježim u svojim tekstovima. Dugujem im izvjesno poštovanje i zahvalnost, jer pjesme su moja utjeha, kada pisanje bloga, zbog spletki blog.hr-a nije moguće...

Evo. Vraćam se.

Istaknula sam da Jonni, grijeh moj i ja, dakle, osim razvijanja svog umijeća razgovora, preko mobitela vodimo i ljubav. Ili kako mi to katkada, kada se osobito uživimo, volimo nazvati – jebanjem, ševom, praskanjem i karanjem. Naime, tako je bilo i sinoć, osim što sam ja bila još dodatno uzbuđena jer sam, prije no što sam se smjestila u krevet, čitala blogove mnogih mladih metalaca i interred, a ništa me ne može napaliti više od svjesti da naša Scena napreduje bolje no ikada, i da će za godinu ili dvije Ribnjak biti napućen metalcima koji slušaju Nightwish i Blind Guardian. Dok mi je Jonni, vražić na mome ramenu, svojim dubokim The 69 Eyesovskim glasom tiho šaputao kako bi me rado lisicama vezao za krevet, ja sam ga zamišljala u kožnome korzetu, visokim petama, kapici od skaja i s bičem u rukama u rukavicama s killerima. Njegovi zammmamni uvojci crno ofarbane kose čiju sam viziju imala pred svojim tamnim očima s bijelim lećama, konačno su me primorali da mu predložim ono o čemu već dugo maštam, a što, eto, sada žalim - a to je da sada prekinemo razgovor i da me on onda opet nazove.. I zove... I samo zove... Ja se neću javljati... A on neka zove.

Neznam koliko je vaš um razbludan, ako niste gotičari i ne slušate Velvet Acid Christ vjerojatno nećete shvatiti o čemu govorim. E pa eto, u mojoj maloj zločkastoj glavici rodila se ideja da svoj novi Siemens CL 75 ukrašen naljepnicom s logoom Hatebreeda upotrijebim umjesto jednog od vibratora iz svoje prebogate zbirke.

Pa sam tako i učinila. Jonni, prostakuša i plemkinja moja je zvao, a ja sam svršavala.

A onda je moj novi Siemens CL 75 tek tako i iznenada prestao proizvoditi ugodne vibracije koje su prožimale čitavo moje tijelo, izazivajući nježne drhtaje i sladostrasne uzdahe. Dapače, prestao je i raditi. Potpuno.

Nisam računala na to da nije vodootporan, a ja kada sam uzbuđena znam se prilično ovlažiti. Pitajte samo cure iz wc-a Močvare.

Sada moram nabaviti novi.

Možda je i bolje tako, ponekad sam prilično isfrustrirana, čak ljuta i nervozna zbog kojekakvih abusera, zlostavljača, fanova i opsjedača koji bi rado bili na mjestu moga, sada pokojnoga, novoga Siemensa CL 75. RIP. Shvaćam vas, i ja se sama često poželim kada se pogledam u ogledalo. A onda ne mogu odoljeti da se ne dotaknem. Tamo dolje. Zbog toga često kasnim na Trg, gdje se nalazimo prije Močvare. Kako i vi ne biste postali seksualni manijaci kada ugledate bijele polutke mojih guzova kako se naziru kroz kratke hlačice i mrežaste samostojeće čarape. Putene četvorke, s umecima petice, učvrščene i visoko dostojanstveno uzdignute nekim od korzeta u rasponu od kožnih do baršunastih, naručenih sa ebaya. Napućene lascivne grimizne usne, aristokratske obraze i oči uokvirene crnim. Ružičasti izrast.

Gotovo je. Moram se ići zadovoljiti. Vibrator s killerima ili bez?


:(




Mobiteli umiru vibrirajući.

- 18:32 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (45) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

12.03.2006., nedjelja

Da se vidi koliko vas volim...

... ponovno sam objavila postove koji su mi izbrisani, jer znam kako bi vam život bio težak, ako ne i nemoguć bez njih, a i uostalom, ovakvo blago potrebno je sačuvati i za buduće generacije mladih metalaca darkera. Blog.hr još je jednom pokazao svoju nesnošljivost, netrepeljivost i ksenofobiju brišući neke od mojih najkvalitetnijih, te osobito edukativnih i napetih postova. Shvaćam da su, kako brojni blogeri, tako i oni pri vrhu blog.hr-a ljubomorni i zavide mi, ali ovakvo ponašanje je zaista sramotno - mogli smo to riješiti na mnogo civiliziraniji način, dvobojem noževima ili natjecanjem u ljepoti. Znala sam da sam trebala prosvjedovati pred zgradom još prvi puta kada su to učinili... Također sam objavila i vaše komentare, nipošto ne bi bilo u redu da takvi silni izljevi genijalnosti, mogu bez pretjerivanja reči u potpunosti dostojni mojih postova, padnu u zaborav. Idem si sada pustiti Limbonic Art i malo plakati, jer su svijet i život tako nepravedni prema meni.


PS: Što se tiče prošlonedjeljnog filma za koji ste morali glasati, doduše jest pobijedio onaj koji sam željela, ali pošto sam gledajući ga ustanovila da se radnja odvija na tajlandu, a tajlanđani su, kako je poznato, veći kinezi i japanci od samih kinezera i japanaca - na sljedećoj crnoj misi svi ćete biti prokleti.


PSS: Ispričavam se svima koji su ovaj vikend došli u Močvaru da bi vidjeli ili upoznali Moju Malenkost i zatim ostali razočarani te suicidalnih tendencija kada su ustanovili da od Mene tamo nema niti M, ali ja sam čitav tjedan pohodila nešto mnogo brutalnije, važnije i mračnije, festival pravih iskonskih začetnika NSBMa te paganskog, folk i black metala, koji se održavao u Ksetu te u Pauku. Ovdje možete vidjeti djelić koncerta jednog melodičnog grind core banda sa elementima folka. I molim vas, konačno nabavite ADSL kako bi mogli pratiti moj blog kako spada, jer slijedi vam još mnoštvo kvalitetnih i velebnih filmića poput ovoga, te mnoštvo nagih slika, naravno, mene.



SLAVA, SLAVA, SLAVA BOGU NAŠEMU! - LO!



PSSs dodan naknadno, shvatit cete zasto kada procitate. Jednom riječju, fantazmagorično! Mislim da malu prednost ima ovo prelijepo djelo epskih razmjera nad kojim ćete dušu isplakati .... Moji vjerni čitatelj zasigurno će se uočiti iznimnu sličnost sa mojom ranijom pričom opskurnoga naziva - Mesija. Princip je isti, sve su ostalo nijanse. Drugo ingeniozno literarno ostvarenje djelo je, nećete vjerovati, muškarca, mladića, bez sumnje budućega velikog umjetnika i romantika. Dobit će puSSu od mene u Zvuku sljedeći puta kada ga vidim, krvavu, u gospodski bijeli vrat, jer ju je u potpunosti zaslužio. Moram li uoće spomenuti da je, kao i ja, veliki fan nažalost zauzete :'(((((( dellikatese, ellegantne, ellizejske belle - moje STelle. Takvi talenti rađaju se samo jednom.



- 16:44 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (30) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

The exorcism of Eden Beast

Ne nadajte se, ˘eDeNBeAST˘ drži do svoje riječi, stoga tekst koji slijedi nije moja umotvorina, ali je također djelo svojevrsnog genija, intelektualca i filozofa...... Radi se o remek djelu patera Ivana Vinkova, ''Opsjednutost i egzorcizam'', izdanog godine 2004., u biblioteci ''Krunica i život'', od veoma kvalitetnog izdavačkog društva koje izdaje samo vrhunce svjetske literature poput Coelha, Nabokova i Celinea, pod nazivom ''Pokret krunice za obraćenje i mir'' koje možete kontaktirati pismom ili osobnim posjetom na adresi Brodograditeljska 2, 10020 Zagreb – Siget.
Ovdje je dio koji sam prepisala iz ove prekrasne knjige, upotpunjen sa nekoliko mojih skromnih komentara, a koji je najbolji, živi dokaz da smo ja i svi koji izlaze u Močvaru na Zlostavljanje (osim prokletih hipija koji nose obične starke a čak ne niti crne gumene ili one s vatrom paklenskom) ispunjeni i opsjednuti Velikim Vođom i Gospodarom, ne Adijem (kako ja od milja zovem mog, vašeg i našeg Fuhrera), već drugim Velikim Vođom, Gospodarom i Prijateljem, Sotonom.....




Istraživanja u Južnoj Nevadi(1) pokazala su kod adolescenata slijedeće običaje i ponašanja:
- fizička urezivanja sotonističkih simbola u njihova tijela(2),
- opširno recitiranje sotonističke literature(3),
- bizarna odjeća i boja kose(4),
- bijela boja kože na mršavim curama i adolescentima(5),
- izjave o strahu prema onima koje su se držali sotonistima(6).
U grupama se ističe muška dominacija(7), a sadrži 9 do 15 članova. Interna struktura ne ukazuje previše na tradicionalnu sotonističku hijerarhiju. Vođa ne uključuje ženske članove, kao što se to čini u odraslim sotonističkim obredima (s muškim i ženskim svećenicima). Vođa je visoko ''karizmatičan'' muški(8) član koji se služi silom; on bira stil i fokus grupe(9). Može biti student, atletičar, uzor mladima(10). Oblači se kao i svi adolescenti(11). Nazivaju ga raznim ''code'' imenima: Luce, Lucifer, L., Leader (vođa), i sl.(12)
Ostali u grupi po redu izdavanja zapovijedi su: tzv. Cutter (Rezač)(13), ili Blade (Oštrica), Reaper (Žetelac)(14), Grim (Okrutnik)(15), Ripper (Derač), Steel (Čelik)(16), i Slayer (Rob)(17). Drugi iza vođe(18) ima veliku moć i služi se nasiljem. Nanosi drugima bol, najveći je sadist cijele grupe što se tiče rezanja, spaljivanja, tetoviranja i seksualnog zlostavljanja(19). Nosi svakodnevnu, široku, jednoličnu odjeću(20). Majice su crne ili bijele, a bitno je da sakriju osakaćenost i smrtne crteže(21). Nosi velike čizme(22) (koje se upotrebljavaju za borbu) ili visoke tenisice, koje imaju duboke uske pukotine u jednom djelu potplata da bi sakrili oštrice. Simboli koje on uključuje su: prsten moći – simbol smrti, kojeg se često zove i Prsten Grima Reapera (tj. prsten okrutnog žeteoca)(23); oružje – oštrica(24) ili pištolj kojeg uvijek nosi sa sobom; mnoga duboka urezanja i tetovirani naopaki križevi(25) ili kukasti križevi (u slučaju neo-nacista) (26). Izviđači grupe, zvani Scout (izviđač), Tonto(27) ili Recon, izabiru mjesto rituala, drže nadzor za vrijeme vršenja obreda, određuju mjesto nadzora i vode članove na ta mjesta(28). Njihovu participaciju određuje vođa(29) ili Cutter (Rezač)(30).
Ženski članovi tzv. nositelji oltara, zovu se Flame (Plamen)(31), Flicker (Iskra)(32), Candle (Svijeća)(33) ili Bute (Butan – tj. plin)(34). Imaju od 13 do 16 godina, aktivno su anoreksične(35), imaju nisko mišljenje o sebi i svojoj budućnosti i razvijenu namjeru samoubojstva(36). Ovise o vođi ili rezaču, jer im oni daju emocijonalnu hranu(37). Imaju bijelu boju kože, koju ističu bijelim puderima te nose široku odjeću (koja je crna, a boja očiju i usana crvena ili crna) da pokriju svoje anoreksično stanje(38). Boja kose je crna, smeđa ili platinasta(39).



Napomene i opaske:

(1) Otuda pokoja sitna razlika.
(2)
Image hosting by TinyPic
(3) Npr. ''Number Of The Beast'', sotonska himna Iron Maidena.
(4) Ružičasti izrast.
(5) Neke stvari su dovoljno jasne i općepoznate, te ih odista nema potrebe komentirati – nevjernike upućujem na http://www.cmar-net.org/galerija.php gdje će naći dovoljno dokaza kojima mogu potkrijepiti ovu tvrdnju, ja ne želim izdvajati niti jednu sliku da nebi ispalo da nekoga od svojih podanika favoriziram ili pak umanjujem njegovu vrijednost, ulogu, postignuća i ljepotu.
(6) Komentar sa bloga http://interred.blog.hr: ''Mene je tebe strah, zla sotonistice. (Uplašena :( 28.02.2006. 18:51)''.
(7) Ne nužno, mi darkerice u Močvari smo često domine, a vidi i (1).
(8) Vidi (1) i (7).
(9) Zna se tko je uzor, tko vodi, prednjači i uvodi nove modne trendove među dark metalkama.
(10) Vidi (9).
(11) U Močvari.
(12) ˘eDeNBeAST˘.
(13) Sinonim, u nas Interred (Crveno Iznutra – a ne kako je možda netko došao u strašnu zabludu i povezao ''inter'' iz njezina nadimka/imena sa nogometnim klubom u Zaprešiću – to je odista silna i grozna pogreška, jer naša Interred zaista nema nikakve veze sa Zaprešićem); jer kada se nekoga razreže (Cutter – Rezač), on je krvav, dakle crven iznutra (Interred – Crveno Iznutra).
(14) i (15) Sa opisa bloza http://interred.blog.hr: ''I Am The Grimm Reaper...''; također i Grim Reaper koji sluša Nirvanu, Metallicu, KoRn, Iron Maiden, Black Sabbath, Children of Bodom, Carcass, Burzum, Darkthrone, Bathory, malo slusa Dying fetus, Pantera i Pink Floyd, dakle, izlazi u Močvaru, a čiji je blog http://rockdome.blog.hr/
(16) Zar i vi, hevijaneri?!
(17) Buffy.
(18) Interred.
(19) Vidi (18).
(20) i (21) ''...ipak mi je draža crna Fruit Of The Loom majica na kapuljaču... (interred 09.02.2006. 00:53)''
(22) Marte od 8 (slovima: osam) rupa.
(23) Vidi (14) i (15),dio koji se odnosi na Interred (Crveno Iznutra).
(24) Iz posta Interred (Crveno Iznutra) pod linkom http://interred.blog.hr/arhiva-2006-02.html#1620642595: ''...uzela sam svoj mač spremljen u čarapi (bio je to maleni mač)...''.
(25) Interredina (Crveno Iznutra) tetovaža:
Image hosting by TinyPic
(26) Naravno, moja tetovaža, neću vam reči gdje, prijatelji znaju, hihihi:
Image hosting by TinyPic
(27) Ili TonTon, upućeni će znati.
(28) Ribnjak, Jelenovac, Tuškanac, itd.
(29) Vidi (12).
(30) Vidi (13).
(31) Umjetničko ime Ane Š.
(32) Umjetničko ime Ane B.
(33) Umjetničko ime Ivane B.
(34) Umjetničko ime Ane K.
(35) Razlog zašto naša Interred (Crveno Iznutra) nije među ženskim članovima.
(36) Vidi (5).
(37) I ne samo emocionalnu.
(38) Dakle, mi gothicarke nismo debele, kako vi neuki neobrazovani ljudi tvrdite, već samo nosimo nekoliko desetaka slojeva široke odjeće da prikrijemo svoje ANOREKSIČNO stanje! Hah, kako vas je Pater pobio! Također vidi i (5).
(39) Sa ružičastim izrastom.



A sada, isključivo i samo na http://edenbeast.blog.hr/ EKSKLUZIVNE snimke Sotonističkog rituala prizivanja Sotone od strane nekoliko najaktivnijih i najvjernijih Sotonista iz Močvare!... Markantni muževni glas koji čujete u pozadini nije Interred (Crveno Iznutra) već vrlo istaknut mladi Sotonist i vjerni pohađatelj baš svakog Zlostavljanja, D.K aka Grave (Grobar).








I još samo nešto, vrlo bitno! Zasigurno ste svi upoznati sa Zabavnom igrom RTL televizije koja se svodi na to da date svoj glas za film koji želite gledati u nedjelju u večernjem terminu i, ako vam se posreći i budete tisućuti pozivatelj, osvojite 5000 kn na svojoj potrošačkoj kartici. Kako također znate, ovaj tjedan nudi se izbor između dva filma: povijesne drame ''Anna And The King'' i ''Brokedown Palace'', drame s naglaskom na feminizam i žensko oslobođenje i osamostaljenje od muške tiranije i strahovlade, a u kojoj glumi prelijepa Claire Danes, darkerica. E sad, želim da svi posjetitelji ovog bloga koji ste istovremeno i zakleti Domoljubi i prijatelji svoje Nacije i Naroda O-ba-vez-nO nazovete na broj 060 521 125 i date svoj glas drugom filmu, dakle ''Brokedown Palace'' sa preslatkom Claire Danes, buntovnicom, jer u filmu pod nazivom ''Anna And The King'' glavnu ulogu uz Jodie Foster igra (gadi mi se i napisati) masno žuto smeće Chow Yun-Fat, a da i ne govorim o ostalim ''glumcima'' tj. odvratnim nositeljima ptičje gripe i kravljeg ludila, Syed Alwi, Randall Duk Kimu, Kay Siu Lim, itd... Znači, još ću jednom ponoviti, broj koji morate zvati jest 060 521 125 – tako uostalom nećete samo pomoći meni, dakle svojoj Domovini i Građanima, već i sami sebi, jer tko nazove, ja mu jamčim, svojim imenom i čašću, da ću ga osobno blagosloviti i tako mu osigurati sigurnost i blagostanje, sreću, veselje i pjesmu koji će ga pratiti kroz cijeli život. A one koji ne nazovu, proklet ću na sljedećem Satanskom ritualu kakav ste imali priliku vidjeti u video zapisu iznad.
Molim sve koji su glasali ili nisu glasali, da ostave komentar na ovome blogu, tako da znam koga trebam blagosloviti a na koga baciti crnomagijske kletve. Zahvaljujem.



- 22:14 - POHVALI EDEN (36) - PODRZI EDENIN SPISATELJSKI TALENT TAKO DA ISPRINTAŠ OVO I DIJELIŠ SVIMA U MOČVARI KOJE ZNAŠ - #
• PA TI ZAISTA JESI SOTONISTICA! POSLIJE OVOG FILMICA NITI JEDAN HORROR MI NECE BITI DOVOLJNO STRASAN.. (FAN 02.03.2006. 00:10)
• nemoj me prokleti eden, molim te, ja cu glasati za taj drugi film, samo me nemojte prokleti ti, o opaka sotonistice, i tvoji prijatelji opaki sotonisti. (mayesti 02.03.2006. 00:14)
• ovime ismijavaš ozbiljne štovatelje đavla,njihovu vjeru i gospodara,sprdaš se njihovim vjerskim obredima i svim uvjerenjima njihovim.pljuješ na sve paganske i sotonske crkve,obrede i običaje,njihove sljedbenike koji stoljecima prakticiraju tajne crne magije kroz ozbiljne,pomno razrađene drevne rituale za koje ti nikad ni čuti nećeš.jesi ti svjesna toga?!?!? da ti bar neko hakira u blog i zablokira ga permanentno.KATOLIČKA DROLJO. (DEVIL 02.03.2006. 11:03)
• haha. krunica i zivot. genijalno. nadam se da ce filmic ucitati. veza je sugava (fermion 02.03.2006. 11:03)
• ovime ismijavaš ozbiljne štovatelje đavla,njihovu vjeru i gospodara,sprdaš se njihovim vjerskim obredima i svim uvjerenjima njihovim.pljuješ na sve paganske i sotonske crkve,obrede i običaje,njihove sljedbenike koji stoljecima prakticiraju tajne crne magije kroz ozbiljne,pomno razrađene drevne okultne rituale za koje ti nikad ni čuti nećeš.jesi ti svjesna toga?!?!? da ti bar neko hakira u blog i zablokira ga permanentno.katolička droljo. (DEVIL 02.03.2006. 11:05)
• Cini mi se kao odlicna knjiga, pisac govori zivu istinu. Sutra idem u knjiznicu pa cu to posuditi. Hvala! (Katolik 02.03.2006. 13:32)
• pozzzzzzzz!!!!! zakon bljogić...ja sam jedna metalka i imam dosta togao sotonizmu.uh kaj volim svoju knjigicu o svemu tome..ajd...navrati do mog bljoga ak ti se da.. (tallulah 02.03.2006. 15:59)
• Filmic mi se nece ucitati.Al su zato slike odvratne,pogotovo ove tetovaze sa prištevima okolo (25) i (26) (girl_without_future 02.03.2006. 20:49)
• Molim vas lijepo jos jednom da uz svoje komentare ovog briljantnog literarnog uratka napisete i dali ste glasali na broj 060 521 125 za film naziva ''Brokedown Palace'', ili ste prljave srbendare. Hvala. (˘eDeNBeAST˘ 02.03.2006. 21:15)
• A ti djevojko bez buducnosti, ah kako si dobar nadimak izabrala, jer kada te stigne moja kletva sto nisi na broj 060 521 125 glasala za film naziva ''Brokedown Palace'', upravo to ces i biti. Sto se tice pristica, nije Crveno Iznutra kriva sto je u pubertetu! (˘eDeNBeAST˘ 02.03.2006. 21:17)
• Ahahahhaah ružičasti izrast lol. Najaktivnijih i najvjernijih sotonista iz Močvare....a da mi je vidjet di su ti........? A jeste vi isto glupi kaj ovo shvačate ozbiljno, pa kaj ne vidite da se ženska jebeno dobro sprdači sa cjelom tom scenom? nemoj se ti ništ brinut edenbeast. Ja ću glasat za film! Ihaaaaaaaa. Disko ? (NOKTURNAL MORTUM CURKA 02.03.2006. 21:29)
• Well, well, mogu samo reći: Bravo EdenBEAST! Vrlo si intelektualno nastrojena u zadnje vrijeme, što me fascinira, tvoje zavidno znanje me boli, tvoja poetičnost me dira, tvoja besprijekorna ingenioznost i nadarenost čak i mene umjetnicu baca u duboku depresiju. Vidim, nisi ni ti svoje znanje našla na cesti, vidim da si sve potkrijepila provjerenim informacijama, no jedna stvar (između ostalog) me zabrinjava ili nasmijava. Kako sam već rekla, ti si sve to lijepo provjerila, i jako mi je drago što si uspjela prevesti moj nick i zapravo shvatila da on znači baš ''CRVENO IZNUTRA''! Dakako, vjerujem da ti zapravo jako dobro barataš engleskim jezikom, da voliš umjetničku slobodu i da ti pojam ''interred'' nije nimalo stran i da je ''crveno iznutra'' stvar ironije i tvog sarkazma. I ZNAM da ti zapravo znaš što interred na engleskom znači i da je povezan sa ''interom'' iz Zaprešića! Da objasnim: kada sam prvi put koristila nadimak interred (crveno iznutra) prije 5 godina, ja sam znala, osjećala, da će se inKer preimenovati u inTer. To dokazuje kako sam sposobna vidjeti budućnost. Nadalje, opet si bila zla pa invertirala moju tetovažu naopako. Baš si malo zlo ;) A moja prištava pubertetska leđa, ah, davno je to eden fotografirala, ali problem akni je sada, nakon više od 3 godine rješen, nema razloga za brigu... (˘inTerREd˘ 02.03.2006. 21:38)
• ja ti nejdem na soulfly sutra jer nemam kartu... =(( inace bi isla ! hm...zas bi nekom uopce stalo da me upozna...... († NymphetamineGirl † 02.03.2006. 21:41)
• Zašto? Zašto? Još se usuđuješ upitati zašto?! Ah, skromna, moja, mala, slatka ljepoto.... Ta Ana, ako si sama pisala svoj opis na blogu, tad kako možeš pitati zašto?!! Evo, mila Ana, da ga ponovim ovdje, da ga pročitaš još jednom ti i cijeli svijet, da svi shvate tvoj značaj i vrijednost u ovom svijetu tame --- ''destription: long black straight hair,167cm,54kg,i worship music,singing,hating school....''. A jeli uopće i potrebno spominjati tvoju ingenioznu (hvala, Crveno Iznutra, KKKiSS!) odluku da baš tu pjesmu od Cradle Of Filtha staviš na svoj blog? Kada vidim kako dobre stvari rade, nimalo ne žalim što sam išla sve do Ljubljane samo radi njihova koncerta. Sigurna sam također da si ti, sjajna Ana, glasala za film ''Brokedown Palace'', Crveno Iznutra, ti si to napravila čim je na RTL-u prvi put prikazana najava, dakle, ovim putem vam poručujem da ćete obje biti blagoslovljene od strane mene i svih Sotonista iz Močvare. Crveno Iznutra, naravno da sam morala invertirati križ kada na toj fotki radiš stoj na rukama. Nokturnal Mortum Babe, na tebe sam oduvijek i računala, moja najvjernija prijateljice i podrško, blagoslovila sam te unaprijed. Pooozzzzzzz! (˘eDeNBeAST˘ 02.03.2006. 22:03)
• Ne, na slici sam radila invertirani stoj na rukama, a to je stoj na rukama, kad uslikaš, križ izgleda kršćanski. Jer vjerujem u Boga. I, prevarila sam se, nije pitanje ironije, ti zaista misliš da interred znači crveno iznutra... da li studiraš engleski? (˘inTerREd˘ 02.03.2006. 22:12)
• yeah, hell is with you forever, bla bla bla. jako dosadno i predvidljivo - spava mi se od ovog zadnjeg posta. sweet dreams (DrunkenBastard 03.03.2006. 00:24)
• :S ja cu se zabrinut...KO PRVO,NE GLEDAM TELEVIZIJU... i drugo,draga moja,nemoj se igrat s vatrom. († NymphetamineGirl † 03.03.2006. 09:18)
• btw vjerujem da te zanima,al ja imam 13.5 god. († NymphetamineGirl † 03.03.2006. 09:20)
• Ne, studiram na KBFu. Ana, znaš kako se kaže, lutko, što mlađe, to slađe :* (˘eDeNBeAST˘ 03.03.2006. 20:09)
• Jebiga... šteta da taj svoj talent u svezi engleskog nisi iskoristila na nekom boljem fakultetu... samo to od tvoje Interred... (˘inTerREd˘ 03.03.2006. 21:41)
• Kako ti true bendove slusas. Bas si metalka i pol! (yoyooyooo! 04.03.2006. 12:56)
• Siebenburgen :)) (NOKTURNAL MORTUM CURKA 04.03.2006. 16:34)
• Mater ti jebem sotonisticku govno jedno sugava kozo,opijas se i drogiras kod krematorija,daj se malo zamisli koji smisao ima tvoj zivot ovco jedna,zbog ovakvih kosto si ti cu pocet slusat narodnjake jebem ti tvoju vrstu muzike kravo jedna,zapalit cemo mi vas sve nebrini vjeruj mi necete jos dugo kravo ustana...ZA HRVATSKU I KRIST PROTIV DARKERA I KOMUNISTA (freerunner 04.03.2006. 17:34)
• ne,nisam nikada upoznala cari zenske ljubavi...poz (lovemetal 04.03.2006. 21:30)
• Ahaha nemrem vjerovat kak rulja pizdi jer sve shvačaju ozbiljno. Koju ti prašinu dižež, baš si do jaja, nema tu šta....Ahahah kak ovaj Freerunner pizdi, nemrem vjerovat. Straaašno. jedeš droge, a ? Joj, joj ta današnja mladež.... :) (NOKTURNAL MORTUM CURKA 05.03.2006. 14:31)
• Pa da, to ti je sve zato, Freerunner jer ona jede drooogu. (NOKTURNAL MORTUM CURKA 05.03.2006. 14:32)
• PA TI SI BAŠ FACA EDENBEAST. (JON 05.03.2006. 15:44)
• Koja si ti kulerica i elita, maco (Leon 05.03.2006. 16:39)
• KAKO SI DO JAJA, SLATKICE! (ZALUĐEN TOBOM 05.03.2006. 17:33)
• Ti si Bog i Batina! (Fan najmračniji 05.03.2006. 19:21)
• Voljela bih voditi ljubav s tobom u wc-u od Močvare, ti moja seksi igračkice, mmmm (Dark Gothic Babe Bitch 06.03.2006. 00:19)
• eh što bih dao za samo jedan dodir tvoje prelijepe bijele ruke duhic crnih noktiju sa crvenim pentagramima na svome tijelu (lud za tobom i zgodan 06.03.2006. 17:00)
• DOBRA, DOBRA MAČKO (ona&on 06.03.2006. 23:15)
• Ti si moj uzor i idol, čitav svoj život podređujem Tebi, Kraljice! (Željka 07.03.2006. 04:48)
• želiš li samnom na kavu u zvuk? (mrkfa 09.03.2006. 11:17)
• VIDIO SAM TE NA TRGU SA PRIJATELJICAMA GOTHIČARKAMA, SVE SU BILE BAJNE ALI TI SI BILA NAJZGODNIJA I NAJMRAČNIJA. VOLIM TE (11.03.2006. 13:19)


- 16:24 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (0) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

Proglas, Otkrivenje, Dei Verbum, Apokalipsa

Kojim vas obavještavam da ovo iznimno, poetsko, filozofsko, teološko, epsko, transcendentno, tragično, genijalno, erotično, blago politizirano, odlučno, anarhističko, kozmopolitsko, spretno, flagelantno, antisemitsko, senzibilno, evolutivno, revolucionarno, epikurejsko, aforistično, nihilističko, imanentno, melankolično, idealno, tragično, alegorično, utopističko, epohalno, slavobitno, difamantno, imaginativno, avokativno, lascivno, afionsko, sofističko, preciozno, originalno, impresivno, futurističko, erističko, prkosno, odvažno, anagogično, poučno, opijumsko, evokativno, edukativno, antikno, protuvjersko, vraško, intelektualno, sakralno, ontološko, ćudoredno, čovjekoljubivo, inovativno, renesansno, teleološko, fundamentno, okultističko, inspirirano, inspirativno, fenomenalno, inkompatibilno, refleksivno, mistično, kreativno, katarzično, univerzalno, senzualno, ushićujuće, famozno, fantastično, phantasmagorično, rigorozno, egzistencijalističko, pacifističko, boemsko, neodoljivo, nezamislivo, spektakularno, spektakularno ostvarenje do daljnjega pretvaram u foto blog. Razlog tome jest to da više ne želim bacati biserje pred svinje, svoj poetski izraz pred nepismene, svoj slikarski talent pred slijepe, svoj glas pred gluhe, svoju biseksualnost pred konzervativne, svoju razboritost pred lude, svoju učenost pred neuke, svoju tamu pred obične, svoju čistoću pred jugonostalgičare, svoju ljepotu pred RUŽNE! Teško je biti prosvjetitelj, revolucionar, reformator i vođa mase, ako masa ne želi slušati. Ja jesam blizu, ali nisam Fuhrer.... Ne želim, kao Bruno ili Kontesa Nera, završiti u plamenu. Ne želim, poput Krista, završiti na križu. Sokrat u cijelom svom životu nije napisao niti riječi... Neću ni ja. Znam da će mnogi, kao što već i jesu, rado biti moji sljedbenici i učenici, a inter, što također već i jest, moj Ksenofont i moj Platon. Dapače, prvu sliku posvećujem – upravo njoj.


Image hosting by TinyPic


Unaprijed zahvaljujem svima koji neće ostavljati komentare čija će osnova, bit i temelj biti moj nedostatak inspiracije – edenbeast.blog.hr jest inpiriran, ergo, inerantan – ali vi niste!




- 00:59 - POHVALI EDEN (26) - PODRZI EDENIN SPISATELJSKI TALENT TAKO DA ISPRINTAŠ OVO I DIJELIŠ SVIMA U MOČVARI KOJE ZNAŠ - #
• draga eden, razumijem tvoju gorcinu.posto vecina ljudi sve shvaca doslovno, ne zna citati izmedju redaka, ne zna gledati dublje, ispod povrsine, naravno kako vecina ne shvaca dubine tvojeg spisateljskog genija.no draga eden, misli na nas, svoje najvece fanove i stovatelje!!!!ne mari za kritiku ako dolazi od inferiornijih umova, neka te zivo boli kurac jer ti znas tko si i sto si!i to je jedino bitno!kuss (dementna 23.02.2006. 10:38)
• ah, kako je tesko imati 21godinu.... (Mrvica 23.02.2006. 11:17)
• Super Blog!!! P.SObjavila sam slike od Mie!!! (heart agram 23.02.2006. 12:26)
• Ah što da kažem, osim da sam o-du-šev-lje-na! Zaista ti hvala što si fotografiju posvetila baš Meni, jer smatraš da te ja najbolje razumijem, što je i istina. Ipak, nisu svi to zaslužili, pogotovo od jedne takve famozne ''kraljice močvare, sviju muškaraca, pa čak i žena''. Mogu ti reći da te u potpunosti shvaćam kao osobu, te simboliku ove slike (fotografije). Da, da, ''Metalni otpad''- time ciljaš na metalce u današnje vrijeme, pozere, forsere, kvazi gotičarke i sve ostalo što ide uz to... I, naravno da se slažem sa tobom kao svojom drugaricom i čru kolegicom. He he, imala si pravo kad si fotografiju posvetila baš Meni, znala si da ću te Ja najbolje shvatiti kao takvu; mračnu, posebnu, nadahnutu umjetničku dušu... ;) (˘inTerREd˘ 23.02.2006. 15:10)
• ....biseksualnost......? Hm hm kul... (nokturnal mortum curka 23.02.2006. 18:25)
• uf kolko riječi ti poznaješ....ajm impressed (neferneferi-seth 23.02.2006. 20:01)
• ahahahahha auto je dobar skoro ko moja trokolica u tatinoj garaži... (unuka 23.02.2006. 21:40)
• slatka masnica na slatkoj curici (fan 23.02.2006. 22:37)
• bravo. ne trati svoj bezgranični i nedokučivi talent sa maloumnicima i retardima poput mene. dec d spirit ;) znaš martinu, kul. sigurno se režete skupa :) i zašto onaj lik na slici ispod ima bijele žnirance? enivej, kul izgleda. (slow_death 24.02.2006. 19:48)
• e da. zaboravih reči...BRAVO (slow_death 24.02.2006. 19:48)
• il ne. sad sam 2 puta rekao. erm. (slow_death 24.02.2006. 19:49)
• takav auto na kojem "pride" piše vozi moj susjed :D kia ili šta več? : (slow_death 24.02.2006. 19:53)
• baš si kremšnita. aj bok. (slow_death 24.02.2006. 19:58)
• Kako duboko. (girl_without_future 25.02.2006. 10:17)
• jebeno ti pirs stoji (mm 25.02.2006. 22:12)
• Evo ja necu ostaviti komentar.....usput, volim krv..... (Donnie Filth 26.02.2006. 10:57)
• ti si retardus.pozdrav! († immortal † 26.02.2006. 11:05)
• ej! nice blog! svidja mi se :-))) i naravno,svidjaju mi se tvoja razmisljanja,odlucnost.....sva ka cast legendo! pozz! :-P (nymphetamine_666 26.02.2006. 11:33)
• tnx... (ana 26.02.2006. 15:33)
• ja sam onaj u dimmu borgir majici!!!!! super blog (marino 26.02.2006. 18:56)
• blog ti je super......nemam komentara...pozzdrav -!- (enatra 26.02.2006. 20:26)
• http://glupacica.blog.hr/ eto ti ženskog Bukowskog. Hvala, Interred... :) (˘inTerREd˘ 26.02.2006. 22:32)
• ja tebe ništ ne kužim.koji je smisao ovog bloga?jel zelis sebi nest dokazat il drugima il sta?jel zelis da te ljudi vole?jel ti komentari tipa "blog ti je bas zakon(il jos bolje"supač"-gddm)","super pises","pametna si,lijepa,inteligentna","o tebi se prica u metal krugovima"(by the way,taj mi je najsmjesniji,kakvi su to metal krugovi,mozd klinci iz kvarta sa plasticnim pentagramima s pijace..ljudi dragi,metal krugovi ne postoje!) dizu samopouzdanje?jel u ovom blogu postoji kakva poruka svijetu koju bi mi trebali skuzit?jel trebamo čitati riječi naopako možd?il ti je jednostavno dosadno?ma ajd,sve je to okej.samo,jel se zapitas kad,"dali sam ja samo wannabe"?možd i nisi al nekako mi sve vuče na ovo drugo.anyway,koji kurac ja uopće radim vamo..odee (Mario 27.02.2006. 16:07)
• e pa ako se bacaš na fotografiju mogla bi nam ostavit koju svoju sliku draga eden:)))))))) (plavuša:)*** 28.02.2006. 15:39)
• heeeej, odlično barataš epitetima..moj komentar je sljedeći: inspirirajuće, nadahnjujuće, maštovito, profinjeno, nepredvidljivo... tako bi se mogla opisati i slika, premda me jedna stvar ostavila zbunjenim. kako si uspjela slikati iz te perspektive. naime, vide ti se ruke??? s čim si držala fotić. je li sa zubima ili je pak levitirao? inače, svaka čast.... puSssSa eden.... (Maneken 01.03.2006. 00:09)
• Rogovima, preslatki manekenčiću, naravno da rogovima. PuSSha! (˘eDeNBeAST˘ 01.03.2006. 22:29)

- 16:22 - Pohvali ˘eDeNBeAST˘eD (0) ... Podrži ˘eDeNBeAST˘eDin neprocjenjiv dar za literarno izražavanje tako da isprintaš ovo i podariš, ne svima sa ružičastim izrastom, već sa šiškama u špic i crnim oko očiju, bez obzira na spol ... #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

12/06 (1)
10/06 (1)
09/06 (1)
08/06 (2)
06/06 (1)
05/06 (2)
04/06 (4)
03/06 (6)
02/06 (2)
01/06 (3)
12/05 (2)
08/05 (1)
07/05 (1)
06/05 (2)
05/05 (1)
04/05 (5)
03/05 (9)
02/05 (13)
01/05 (7)
12/04 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

˘eDeNBeAST˘eD ili procvat poroka

All are welcome here
To the Eden Feast
Enter if you will
This is ˘eDeNBeAST˘eD

Image hosting by TinyPic


Jonni... ova je za tebe.

current 93


music song lyrics




Za razliku od nebesko plavih i ružičastih šiški u špic (koje se, ne zaboravite, još uvijek nose!), ovaj put SAMO ZA CURE --- mojih jedanaest modnih (da, drage moje, modnih, jer vaš izgled, koliko god mračno arhaičan bio, neće vam kod markantnih metalaca iz Močvare značiti ništa ukoliko niste viđene na pravim mjestima) savjeta dana, tjedna, mjeseca, života:

1. 28.8., pon, Nokturnal Mortum, Korozy, Blizzard
Vrt hotela Royal, Osijek
Na ovo morate otići ako i vašu maštu kopka onaj ćelavi macan u polo majici.
2. 2.9., sub, Špancirfest: Omar Sosa, Urban & 4
Varaždin
Otiđite da biste se kasnije pred lokalnim gotičarem mogle pohvaliti da i vi slušate bendove čiji članovi nose suknje.
3. 25.9., pon, N'slaved, Vreid
Močvara, Zagreb
Na ovo ako držite do sebe nemojte ići jer na takve koncerte idu kvazimetalci u crnom koji zapravo slušaju reggae (vidi post zvučnoga naziva ''GROWL!'').
4. 5.10., čet, Satyricon, Keep Of Kalessin
Boogaloo Club, Zagreb
Jedna riječ: plavokosi Satyr! SS (sexy skins)!
5. 15.10., ned, Bajaga i Instruktori
Dvorana Zrinjevac, Osijek
Ako ste prave gotičarke na ovo ćete otići jer su se pjesmom ''Ti se ljubiš na tako dobar način'' inspirirala sva zvučna imena gothic Scene ovih prostora.
6. 31.10., uto, Napalm Death
Zagreb
Da li je potrebno reći zašto morate otići na ovo?
7. 3.11., pet, Tankard
Močvara, Zagreb
Na ovo otiđite, ne zbog benda, već da pokažete svoju novu čipkastu crnu suknju, čipkasti crni korzet, čipkaste crne rukavice, čipkasti crni remen i čipkastu crnu kosu.
8. 8.11., sri, Amon Amarth, Wintersun, Tyr
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo nema smisla da idete jer ih ja ne slušam.
9. 29.11., sri, Cradle Of Filth
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo otiđite: a) ako imate od 12 do 16,5 godina da biste obožavali prelatkog Danija a vaši vam manje sretni vršnjaci s Ribnjaka zavidjeli,
b) ako imate od 16,5 do 22 da biste se sa svojim mračnim prijateljima i prijateljicama mogli šprdati, izrugivati i ispuštati čudne zvukove nalik skvičanju svinje oponašajući Danija,
c) ako imate više od 22 godine da osvojite nekog maloljetnika u maksicama ili ukoliko je taj slatki maloljetnik vaš sin da pazite da ga ne osvoji neka perverznjača od 22-nadalje,
d) ako imate 155 cm da i vi konačno budete viši od nekoga.

10. 4.12., pon, Vader
Močvara, Zagreb
Ako ste iz Osijeka na ovo otiđite da budete true.
11. 16.12., sub, Vader
MMC Slavija, Osijek
Ako ste iz Zagreba na ovo obvezno otiđite da budete još i više true od onih droca koje su u Močvaru došle iz Osijeka - jer svi idu u Močvaru, ali tko još i zašto osim i isključivo zbog benda ide u Osijek.
12. 1.2., čet, Therion, Grave Digger
Boogaloo Club, Zagreb
Na ovo nemojte otići jer je gej hevijana.

Moj top 6 zdravog i ugodnog života (broj 6 predstavlja čistoću, ljepotu, slavu, borbu, te plavu, boju mojih očiju kada ne nosim crvene ili bijele leće – a sve to zajedno predstavlja Nacizam, a Nacizam zahtijeva zdrav život jer Nacisti drže do Prelijepe Prirode Svoje Domovine Hrvatske):

1. Volonterski rad na projektu ''Gothicom protiv anoreksije''.
2. Bojkotiranje ikakvog kontakta s većinom prijateljica gotičarki jer beskrupulozno izlaze van prije no što sunce zađe ne mareći za svoju (bivšu) sniježno bijelu put.
3. Njegovanje svoje kože na rukama bijele poput mlijeka arijske majke Dove noćnom kremom za ruke.
4. Benganje na dobrotvornom koncertu za Miu i lAnu.
5. Puštanje kose do poda i dalje tako da ju mogu koristiti umjesto lisica za vezanje Marcusa za krevet.
6. SS faktor.
7. Nema 7, ovo je top 6, jer je 6 broj Pravog Božanskog, Fuhrera, osnivača i izumitelja vegetarijanstva (čak i 6=F).




Hit Counter
Hit Counter



Linkovi

Ne znam ih staviti, pa ih sami kopi-pejstajte u onu bijelu liniju gore u koju inače pišete adrese mračnih goth siteova prepunih slika prelijepih djevojaka tamih kosa, očiju i srca...


Grim Links:

http://www.cmar-net.org

http://www.skac.hr/



Dark Blogs:

http://kutnjaci.blog.hr/ - Nema sotonista do Ateista!

http://dronkonbrac.blog.hr/
- ''Glup dan ujutro,glup dan popodne,glup dan navečer...sve ej glupo i svi su glupi...i ja sam glupa i glup je amtija lončar iz zabranjne ljubavi i glup je leon i moja profa je glupa i čak je moj wc glup a jedini pametan je moja pas....AS'' - Moja Ellegična STella..

http://gleamsofdeath.blog.hr/ - ''Napustiše li nečija duša ovaj svijet?...'' - Možda, ali ne moje muze, Morrigan!

http://larchtreeparty.blog.hr/ - Najljepši od sviju gusara.

Nekad http://maneken.blog.hr/, sada http://fensicentar.blog.hr/ - Blog na kojem možete pratiti kako mladi mladić postaje muškarac.


http://dementna.blog.hr/
- Ženski Bukowski, ali mnogo mračniji; nažalost, ovaj blog više nije u funkcionalnom stanju jer su metalci jako zli, no ovaj izvanredan spisateljski talent možete i dalje pratiti na http://www.cmar-net.org.


http://drainyou.blog.hr/
- Blog koji progovara o mračnoj strani bivanja drugačijom u malom prigradskom mjestašcu kada si mlada, neiskusna i neiskvarena, a najbolja prijateljica ti je drolja.

http://interred.blog.hr/ - Kolegica.

http://lebov.blog.hr/ - Šovinistička svinja koja svojim literarnim otpadom vrijeđa sve nas samouvjerene, samosvjesne, suverene biseksualke.

http://pjesmeomirni.blog.hr/ - Nježna ljubavna poezija.

http://debelkurac.blog.hr/ - Nježna ljubavna proza.

http://zythaar.blog.hr/
- Blog o black metalu, a nije http://edenbeasted.blog.hr/.

http://tonyinchains.blog.hr - Pravi black metalac i mračna duša - Tony, ali ne onaj preslatki moderator na čmarnetu ;)))...

http://blackmetalistkrieg.blog.hr//
- Moj maleni maloljetni ljubavnik i ljubav.

http://cistadosada.blog.hr/ - Uopće nije!

http://deadsy.blog.hr/ - Rijedak talent!

http://krispy.blog.hr/ - Lutka s naslovne strane!

http://futilni.blog.hr/
- Inteligentni i lijepi!

http://mrtvadjeva.blog.hr/ - Koristan i praktičan blog ako nakon večeri neobuzdanog općenja sa djevojkama, mladićima i gotičarima u ženskom wc-u u Močvari posumnjate da možda imate sifilis, ili kada se jednostavno zaželite kvalitetne proze u stilu Rujane Jeger.

http://infocore.blog.hr/ - Emo! :).

One nisu gotičarke:

http://omgwtf.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620673288

http://dawnrazor.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620670443

http://imamcesalj.blog.hr/
arhiva-2006-02.html#1620677528



E(vil) mail:

edenbeast@vampirefreaks.com


Samo neki metal bendovi koje slušam:

Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!