POCEPANI DZEP

17.10.2006., utorak

Good night and good luck...

Evo mene ponovo kući, tj. u Mitrovici. Pošto me mesto nikako ne drži, spakujem ti se ja lepo u nedelju i pravac Kosovo! Došo sam i tako ću sedam dana da iskuliram...coolcool

Sinoć je došlo do blagog prekida filma - smokinsmokinsmokin i nisam znao kako da dođem do kreveta, a kad sam došao do njega, mislim da sam se pola sata čvrsto držao za jastuk i da su mi noge bile pripijene uz krajave kreveta - mislio sam da propadam u krevetu! Čoveče, lepo sam ja rekao da je ona trava koju mi pušimo u Beogradu čaj, a ne trava... ovde je prava stvar.

Nego, nisam to hteo da kažem. Danas sam gledao onaj Clooney-ev film "Good night and good luck" i hoću prvo da savetujem svakog ko film nije gledao da ga pogleda, genijalan je. Neću pričati o čemu se radi samo ću reći sledeće: neverovatno je da film koji se odnosi na dešavanja iz pedesetih godina tako vrlo lako i univerzalno može biti primenljiv svuda u svetu danas...

Da li se vi nekad zapitate šta je istina? Šta nama televizija prikazuje? Zašta služi ta televizija i koliko je moćna? Služi li da udovolji i ušuška pojedinca ili da ga informiše o pravim stvarima? Koliko ste sigurni da je to što mislite da znate istina? Koliko ste sigurni u to ko je patriota, ko je dobar čovek, a ko loš i ko za koga i šta radi? Počinjem da verujem onoj izreci 'da nije pitanje jeste li paranoični, nego jeste li dovoljno paranoični?' Televizija nam kreira sliku i nije važno više šta je istina, već za šta se kaže da je istina...

Nikada nisam verovao u teorije zavere, niti im pridavao neki veliki značaj, ali sam prilično siguran da ću uskoro početi... i za to mi neče trebati 'žuta štampa'. Dovoljno je samo da čovek uključi mozak. Samo to.
- 16:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...