POCEPANI DZEP

04.10.2006., srijeda

Stare ljubavi

Za početak molim vas pročitajte ovo terorisanje omladine i ljudi koji se usude probati stvari. Ja kažem UAAA policija, fuck you all!

Drugo, zahvalan sam blogu što me je vratio mojim starim ljubavima... U pitanju je muzika, narode! Primetio sam da većina ljudi koja me čita i koju ja čitama nekako uvek ubaci neki stih Bore Đorđevića i tako se ja zapitam da li to imam u kompu... I tako opet otkrijem Riblju Čorbu! Gospode, kako sam se palio nekad na tu muziku, sećam se dobro toga. Mislim da je to i nasledno, moj otac je imao prvu singlicu RČ koja se pojavila u prodaji i iskopao sam je pre nekoliko meseci kad sam bio kući na Kosovu. I dan danas mislim da je album "Kost u grlu", njihov prvi album, pravi primer kako treba da se svira. Količina energije koja izbija iz pesama je neverovatna - čovek može da oseti da su ljudi stvarno uživali u onome što su radili.

I tako ja danas pevam: (doduše nisam 100 % siguran da li je ova pesma sa albuma "Kost u grlu", ali nije bitno)

" Rekla je, sve je u redu,
rekla je, zagrli me jače,
rekla je nije mi ništa,
i tek je onda počela da plače..."

Derem se u stanu ko blesav i samo čekam da mi ona dosadna komšinica sa trećeg zakuca na vrata i počne da me davi... Ma ko je jebe, idemo sad svi zajedno: partypartyparty

"Rekla je nemoj da brineš,
rekla je da nije važno,
rekla je brzo će proći,
samo me zagrli snažnoooooo...."


- 16:47 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...