< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Dnevnici jedne tinejdzerice

Image Hosted by ImageShack.us

majne icq (ak koga zanima): 240-946-515

smijeh Osobe vrijedne moje pozornosti smijeh
lepa protina kci
Tamelie
Viky
Pero Zdero
Ludi Gogy
Domagoj
Zdenkic
Idol
klepicka
zelenoplaveoci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretty woman

Ime moje velike malenkosti je Marta, vec dvije godine zivim u jednom malom mjestu kraj Gospica, a u Gospicu pohadjam svoju ljubljenu skolu, opcu gimnaziju... 14.3. sam navrsila 17 sto dovodi do zakljucka da sam slijedece godine maturantica... Prije nego sam dospjela u Liku provodila sam svoju tada jos sretnu i bezbriznu mladost u Petrinji...
Ja sam kao i vecina riba uvijek u svom svijetu, jako zaljubljive prirode, no to jos ni jednom nije dobro proslo, komunikativna (tocnije: jako me tesko usutkati) i prilicno drustvena...
Volim dobre knjige, dobru glazbu i dobre filmeke, a naj,naj su mi:
Knjige: Gospodari prstenova i Sillmarilion, Potteri, Mi djeca skolodvora Zoo, Zagorkine knjigice i Ana Karenjina...
Glazba: U zadnje vrijeme rock i to onaj stariji, ali najvise volim rock balade i jos neke lijepe laganice kao npr. Dust in the wind, Stairway to heaven, Don't cry, Anybody seen my baby, Wind of change, The last unicorn...ostalo slusam skoro sve osim narodnjaka, njih stvarno ne podnosim...
Filmeki: Gladijator, Hrabro srce, Ljubavnica Venecije, Zaljubljeni Shakespeare, Intervju s vampirom, Ja cu budan sanjati...
A obozavam i One tree hill, Gilmorice i Simpsone, a nekada sam gledala i Prijatelje te Sex i grad (ja bi reprize, smrc...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razlog mog obozavanja One tree hilla...


I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind

Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Miss Perfect...NOT

04.06.2006., nedjelja

Jesam li ili nisam luda!?

Moram, jednostavno moram napisati novi post...toliko toga mi se mota po glavi zadnjih par dana, moj mali mozgic je jednostavno preopterecen i moram bar dio ostaviti na papiru – tocnije na internetu...ja...ne znam, pukla sam skroz, ali stvarno sam pukla...i glupa sam, ma ne samo glupa glupa sam na kvadrat...kako mogu non – stop razmishljati o decku kojeg sam vidjela tri hebena dana u cijelom svom bjednom zivotu, koji me ne ferma ni dva posto (pitaj Boga kakve sam ja sebi poglede umislila) i kojem ja sada vjerojatno sluzim kao jedna zanimljiva anegdota sa njegovih brojnih natjecanja...mogu se kladiti da se dan poslije sprdao sa frendovima na moj racun, a ja glupaca kakve svijet nije vidio, samo mislim na njega, hocu li ga ikada vishe vidjeti, zashto je sve bilo onako kako je bilo, jesam li shto mogla napraviti drukcije, bolje!? Nekad odem predaleko i zamislim si shto bi bilo da je bilo, a onda se naglo i okrutno spustim na zemlju i shvatim koliko sam jadna, i nemojte mi govoriti da nisam kad znam da jesam.............i ubijam samu sebe u pojam i nadam se da ce i meni zivot jednog dana krenuti na bolje – ne kazem da mi je cjeli zivot los, jedino sto mi shteka je ljubav- dakle da ce mi ljubav jednog dana krenuti na bolje, da cu mozda jednom za promjenu dobiti ono shto zelim, tocnije onog kojeg zelim...a ja sada zelim samo njega, kazem vam nisam normalna, ja trebam na ljecenje....i da, sad imam i sliku jer potajno sam ga uslikala....naughty svaki cas gledam u nju, tako je lllllllliiiiiijjjjeeeeppppp, zashto je tako hebeno lijep.....pukla, pukla, pukla, pukla, skroz sam pukla....i u svoj toj zbrci misli, osjecaja i tome slicnog napisala sam par pjesama i uz puno premishljanja odlucila sam napisati jednu, ono recimo posvecenu njemu,pa....

Tisucu neprospavanih noci
nemir unesen u moje misli
jedna slika, bljesak...
njegovo lice i one lijepe oci.

Tisucu kilometara daljine
drhtim u groznici
nedostaje mi shapat pogleda,
miris blizine.

Tisucu dana razdvojenosti
zvuk ceznje, bola, slabosti,
toplina na tipkama klavira
dugi, smrtno bijeli prsti.

Jedno srce samo u tishini
posljednji otkucaji u grcu zivota
tek jedna slika, bljesak...
njegovo lice, oci, nestaju u daljini.


Ja se stvarno moram spustiti na zemlju, mora se vratiti ona stara Marta, a ne ovo shto god to vec je...dakle, dok se ne vratim u normalu ili dok ne poludim josh vishe, necu pisati...
voli vas vash slucaj za umobolnicu...

u 15:37||komentari (13)||na papir||#|| ^