Striptizeta

02 svibanj 2015

Bila je Džana jako lijepa žena. Visoka, vitka, crne kose, bijele puti i prekrasnih crta lica. Da se tada prijavila na natjecanje ženske ljepote, pobijedila bi bez konkurencije. Upoznao sam je u menzi poslije predavanja. Jednostavno sam došao do njenog stola i pitao mogu li sjesti. Klimnula je glavom u znak odobravanja i tako označila početak jednog čudnog druženja. Ona je uglavnom ćutila a ja sam brbljao o svemu i svačemu, o filozofiji , o religiji …o puno stvari za koje sam tada bio previše balav da ih razumio. Pričao sam joj i viceve, vjerojatno loše jer im se nije smijala.

Ona me je slušala, koji puta bi dobio namješteni osmjeh i to je bilo sve. Poslije par mjeseci druženja znao sam da je negdje iz okolice Bihaća, da stanuje u podstanarkom stanu negdje u blizini i da ne voli grašak. Na sva pitanja o životnim planovima, o tome što želi i sanja, odgovarala je toliko općenito, da su odgovori bili neupotrebljivi. Samo jednom, valjda da me se riješi, rekla je da voli pse i da bi željela otvoriti hotel za pse. Izluđivala me je ta njezina hladnoća i distanciranost. Niti jedna riječ, gesta , govor tijela ili bilo što drugo nije odavala njezine misli. Trudio sam se oko Džane jer je bila nestvarno lijepa i zato što sam bio prokleto znatiželjan da saznam njezinu priču.

Jednom prilikom me pitala koji auto vozim. Odgovorio sam da vozim WW Golfa. Potpitanje je glasilo, četvorka ili petica. Odgovorio sam, dvojka. To da auto nije moj, nego od tate, sam prešutio. To pitanje kao da mi je otvorilo neke kanale u mozgu , da shvatim Džanu.

Ljepotica sa sela je hladna, proračunata kučka. Bila je to prilika za časno povlačenje. O razlozima zašto je takva nisam saznao ništa i nije imalo smisla bilo što dalje forsirati. Pomirio sam se sa tim da ja nisam taj kojega ona traži. Bio sam frustrirano muško koje je shvatilo da što god je to bilo među nama, nikamo ne vodi. Bila je ona obično lijepo pakovanje, bez sadržaja. Tako sam se tada tješio.

Puno godina poslije bio sam na momačkoj večeri. Ponoć se bliži, muzika glasno svira i kako to obično biva, popilo se puno alkohola. Netko je promijenio muziku i najavio striptizetu. Kada ono u tangicama i toplesu ulazi Džana. Jedva sam je prepoznao. Lice joj se sa godinama poružnilo, izobličilo a tijelo omlohavilo. Ni traga od one prpošne, utegnute ljepotice. Čak je netko pijan , na glas komentirao da je kum mogao naći i bolju kurvu. Primijetila me valjda, kada mi je sjela polugola u krilo. Sa golim grudima se trljala u moja prsa i gleda me ravno u oči. Niti jednom gestikulacijom nije odavala da se poznajemo. Bila je i ostala hladnokrvna kučka. Kada je završila svoj nastup, uzela je stvari i otišla. Neki vrag mi nije dao mira i potrčao sam za njom. Sustigao sam je kad je već sjela u auto.

„Džana!“ , stajao sam pokraj auta kao kakav zbunjeni teeneger.

„Reci!“ , odgovorila je hladno, kako samo ona zna.

„Pio sam i ne bi želio voziti pijan. Možeš li me odbaciti kući?“ Naslonio sam se na auto i složio pogled onoga mačaka iz Shreka.

Napravila je pokret kojim me je pozvala da uđem u auto.

„Još voliš filozofirati i pričati glupe viceve ?“ , upitala me je kada sam sjeo u auto.

Nisam joj odgovorio. Bio je moj red da čujem odgovore.

„Bavila si se ovim poslom u vrijeme kada smo se družili ? “, upitao sam je bez okolišanja.

„ Moji su siromašni i nisu me mogli školovati. Uvijek sam privlačila muške poglede i ovaj posao se sam nametnuo. Nisam prostitutka, samo plešem za novac“, odgovorila je ona.

„ A ja mislio da sam ispao iz igre zbog Golfa dvojke. I da znaš nije bio moj nego tatin.“ priznao sam to s olakšanjem, nakon toliko godina.

„Uvijek si bi konzerva. Nikada ne bi mogao prihvatiti moje razloge i zato ti nisam ništa govorila.“

„Da, vjerojatno ne bi shvatio razloge, zašto se mlada i lijepa žena mora , kao kokoš, vrtiti oko štange.“ Bio sam nemilosrdan.

„A hotel za pse i sva ostala sranja? Samo da znaš koliko sam te želio tada.“ Bio je to vapaj i žal za propuštenim prilikama.

Zaustavila je auto ispred moje zgrade.

„Tu izlaziš , kraj puta. Ispadaj.“ rekla je ona.

Mogao sam je pozvati u stan na piće. Vjerojatno bi pristala. Ona za kojom sam žudio sve ove godine sjedila je tu pokraj mene. Ili pokraj mene sjedi stara ofucana kurva ? Bio sam suviše pijan da bi o tome mogao razmišljati. Nikakvu strast, žudnju više nisam osjećao prema toj ženi. Sve te godine maštarija, projekcija o savršenoj ženi nestale su te večeri. Izašao sam iz auta.

„Mogla si mi bar pokušati objasniti. Ovako nikada nećemo znati.“ Po prvi put sam mogao vidjeti tugu na tom hladnom i proračunatom licu.

„ Zbogom Džana.“ Zalupio sam vrta automobila i uputio se prema ulazu u zgradu.

Drugi dan, razmišljam o tome što se dogodilo. Nisam joj rekao gdje živim a ipak me je točno dovezla do stana. Znala je. Možda sam joj ipak, onako pijan rekao pa sam zaboravio. Nije više važno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.