< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

..:know me:..

in love with fairies..

Photobucket - Video and Image Hosting


Memories consume
Like opening the wound
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safer in my room
Unless I try to start again

I don't want to be the one
Who battles always choose
Cuz inside I realize
That I'm the one confused



Image Hosted by ImageShack.us


On top of the world you get nothing done
Talk is cold and burns like the sun
Can't you see these skies are breaking?
Cos on top of the world is where I'm from

Your lack of class is where I was
Keeping quiet playing dumb
Can't you see these skies are breaking?
Cos the back of the class is where I'm from





Image Hosted by ImageShack.us


linkowi

...braco...
...dubo...
...patrisha...
...mely...
...hp nerds obavezno pogledati.. teorije za 7.dio, OČI, ČAS-ovi :)



potter, weasley i grangerica postali dark.. cool :) mozda budu death eatersi (shmrtonose) u sedmom djelu...lol.. not going to happen.......

Image Hosted by ImageShack.us



.::dreams::.

Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
Never quite as it seems

I know I felt like this before
But now I’m feeling it even more
Because it came from you

Then I open up and see
The person fumbling here is me
A different way to be

I want more, impossible to ignore
Impossible to ignore
They’ll come true, impossible not to do
Impossible not to do

Now I tell you openly
You have my heart so don’t hurt me
For what I couldn’t find

Talk to me amazing mind
So understanding and so kind
You’re everything to me
Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
’cause you’re a dream to me
Dream to me


Image Hosted by ImageShack.us


..:free to decide:..


It's not worth anything,
More than this at all.
I'll live as I choose,
Or I will not live at all.

So return to where you come from,
Return to where you dwell,
Because harassment's not my forte,
But you do it very well.

You must have nothing,
More with your time to do.
There's a war in Russia,
And Sarajevo too.

So to hell with what you're thinking,
And to hell with your narrow mind,
You're so distracted from the real thing,
You should leave your life behind, behind.



Image Hosted by ImageShack.us



my hogwarts side... :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...
hp nerd and proud of it :)..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

:.:.:

Image Hosted by ImageShack.us

"while we live according to race, colour or creed
while we rule by blind madness and pure greed
our lives dictated by tradition, superstition, false religion
through the aeons, and on and on
oh yes we'll keep on tryin
'"




Image Hosted by ImageShack.us













..:world great trues:..

Tko ne voli mog psa,
ne može voljeti ni mene
.


Ništa na svijetu ne cini
tako sretnim kao sanjarenje
.

Budi promjena koju zelis vidjeti..



...remember me...

Image Hosted by ImageShack.us



A PERFECT CIRCLE
..:imagine:..


Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isn't hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...


You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.


Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one
.





sailor moon...
obozavala tai crtic dok sam bila mala... jos onda obozavala anime.. obozavam i sad.. al sailor moon je zauvjek jedan dio mog djetinjstva.. zahvaljujuci to crticu valjda i sad znam ono malo njemackog.. memories..
:)



Image Hosted by ImageShack.us






nedjelja, 03.09.2006.

new begginings..

cudno se osjecam.. nekak..usporeno. trudim se uhvatit neku nit vodilju da pisem, al opet-nista.. feelin empty, thinking nothing.. bedirajuce. cak me vise ni ne drzi onaj anti skola filing.. jednostavno flegmaticno,cak se i ne svadjala sa svojima danas.. nije mi se dalo.. gledala film-prekinuta mladost.. radi se o jednoj curi, susanne, koja zivi u sezdesetima i niko ju ne kuzi.. nest ko danashnji EMO klinci.. na kraju zavrshi u mentalnoj instituciji kad se pokusala ubiti.. i upoznaje ljude, poremecene cure-tak i je zvala.. i onda shvatis tu jadost, tu depresiju.. nema tu nist cool, nist nadmocno.. jednostavno egzistiras.. ko prazna ljustura.. nakon filma ostala dugo pod dojmovima.. i gledam danasnje "darkere" (jednom sam morala i do njih doci) i mislim.. zakai sve to? pokusavati biti drugciji? na taj nacin? krivi nacin... zakaj se oblacite u crno? sazaljevate danasnji svijet? tuzni ste? ili si opet dio gomile pa jednostavno obuces kai i "svi drugi nose"? danasnji svijet je ionak sam po sebi dovoljno pokvaren.. cemu sad i jos te mracne misli forsirat? seek for joy, happiness..make it stronger and bigger..
i opet ja pisem. a niko ne kuzi, il ne zeli skuzit. nist se nebu promijenilo.
new begginings. inace sam bila happy. sad mi je svejedno. ne mozes svaki dan bit happy. heh. sada zvucim ko neki tzv. darker. heh. fali mi braco da me razvedri.
...
buljim u ekran.. vec skoro 5 min.. bez ijedne misli u glavi.. heh, da se vratim nafilm.. susanne je dijagnosticiran poremecaj granicnog ponasanja, ambivalentna je.. jesam li luda il sam zdrava? jel problem u meni ili drugima? jako ekstremni stavovi koji se snazno sudaraju.. bila sam zatecena.. kai, to se tak zove? heh, takvo sam ponasanje prepoznala u sebi.. skoro pa podvojena licnost (ne dvolicna, neg jednostavno.. ili naivna mala marina ili skepticna hladna i zlocesta osoba)..apsolutno extremno.. necu se vise psihoanalizirat... to ostavljam burazu dok specijalzira psihijtriju..al, ne- to bu previshe subjektivno... :) necu ga onda moc okrivit za sve svoje mene koje su proizasle iz strahova da ne u ormaru cekaju babaroge ko sto me on uvjeril.. rekoh vec, used to be totalna naivcina..
heh.. evo, vec feelin better. velim ja, granicna osoba.. :) empty-happy.. jadna ina, kai mora trpjet. ne znam zky sam takva. mozda je to sam faza.. a mozda je to nesh kai me cini special, different till the rest of my life.. mozda je to mana, al je lakse vjerovat da je to jednostavno stvar s kojom smo rodjeni.. svijet bi bil dosadan da smo svi isti.. opet.. sukob stavova... u prvi post napisala da zapravo nitko nije special.. sad tvrdim drugo.. this is little marina talking.. :) za razliku od onog puta.. little marina odlucila da ce za sad vjerovat trishek.. da nas mane cine posebnima.. dok se ne uvjerim u suprotno...

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.