borac

srijeda, 01.02.2006.

pismo za...


Image Hosted by ImageShack.us


Sjeo sam za kompjuter i počeo pisati e-mail, s namjerom da ga pošaljem jednoj osobi, jer je unutra bilo napisano nešto dosta osobno i jako iskreno. Pisao sam i pisao, bilo je tu puno teksta, ali još više osjećaja.
Kada sam završio pismo ponovno sam ga pročitao i zastao. Premda sam pisao taj e-mail u namjeri da ga pošaljem toj osobi, imao sam osjećaj ono uopće nije bilo upućeno toj osobi.
Sada već po drugi puta počeo sam čitati što sam ja to «zapravo» napisao. I tek tada sam shvatio. Kao da nisam razmišljao dok sam pisao taj tekst, nego su ga pisale moje najdublje dubine. Te riječi, osjećaji i želje nisu bile upućene toj osobi nego mom već davno zaboravljenom najboljem prijatelju. Ono što nisam uspio kroz molitvu i razgovor s Isusom izreći, odjednom je izašlo na papir onda kada nisam «palio» svoj mozak nego svoje dubine.
Onda kada sam jednostavno htio biti iskren, tada je iz mene izašlo ono što svojom glavom ne bih nikada mogao izreći.
I tada sam odlučio. Zatvorio sam se u sobu, isprintao tekst i počeo ga polako čitati. Čitao sam i čitao... na kraju sam primijetio…

Ponovno sam imao svog najboljeg prijatelja kraj sebe…

posveta ;-)
Za sve iskrene tekstove koji su napisani, a ne poslani (iz straha od reakcije osobe kojoj bi ih poslali).
Sa vjerom da su te napisane riječi ipak stigle do osobe kojoj su namijenjene.


01.02.2006. u 14:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moji komentari biti će usmjereni na pokušaj gledanja samo pozitivnih stvari u svijetu. Ovdje nećete naći negativne poglede na svijet(osim možda u ismijavanju i kritiziranju:-).
Ovo je ipak samo moje mišljenje, pa ako se nekome ne sviđa - nek prebaci link - ili doda komentar.

"O meni" - ako nekoga zanima...

Volim glazbu i posebno volim prevoditi strane pjesme. Tako da i ljudi koji ih ne razumiju mogu čuti i uživati.
Amaterski prijevodi, amaterski uređeni video klipovi, ali s ljubavlju :-)
Uživajte u pjesmama na youtube kanalu - drugaciji.


Youtube - Drugaciji

N E W S
gledam pozitivno - gledam Njega!!!
N E W S



moj e-mail - slobodno PIŠITE ako vas nešto zanima, ako imate kritiku, prijedlog, zamolbu (možda i pohvalu:-)
zbog problema na mejlu, morao sam kreirati novi mejl na gmailu.
ispričavam se zbog problema.

drugacijiblog@gmail.com

P.S. Ne bih napravio e-mail da ne očekujem poštu!!



auuu kolko vas je bilo...wave
Free Web Counter

online




- Malo zrnce mudrosti -
Zbog straha od neuspjeha ne izbjegavajte činiti nove stvari u životu.
Najtužniji je završetak života onaj sa izjavama: trebao sam i mogao sam.
-Louis Boone-


Predivna Božićna pjesma jednog blogera...
andjel