3MD

utorak, 30.05.2006.

Draga Anđa...

Moram priznati da sam stvarno zadivljena njenom ljepotom i karakterom. Cura je predobra. Većina se sigurno slaže sa mnom, a oni koji nisu...nemaju pojma.
Bila je opičena kad je bila nešto mlađa...buntovan tip cure...svejedno joj nitko nije mogao odoljeti.
sad nešto kasnije..vrijeme čini svoje..ne samo što je lijepa već ima jedno veliko dobroćudno srce.
Svaka joj čast...
Ja sam prvi put saznala za nju kad sam je vidjela u "Hackers" i znala sam da će se pokazati u najboljem svjetlu.





- 18:49 - Vaše mišljenje... (2) - Pljuni boju... - Link me...

nedjelja, 28.05.2006.

Životne filozofije...

Redovito znam razmišljati o životu.Njegov smisao,smisao svega što nas okružuje.
U životu treba imati nekakav cilj.Kad je cilj zamagljen ili nevidljiv lako je moguće da se ostane bez osjećaja svrhe i smisla.Zbog loše usmjerenih napora možemo ostati bez vitalne energije.
Kada želimo ostvariti neki životni san treba se potruditi oko njega.Dakle cilj je postavljen..treba ga zapisati ...crno na bijelo.To je dobar početak za ostvarivanje svog cilja.Malo je onih koji mogu odrediti svoj cilj i još manje zapisati ga.
Svakako treba se pridržavati svojih snova. Ima ljudi s kojima se družimo da nas kolebaju.Poljuljaju našu volju i energiju pri ostvarivanju naših ciljeva.Neki ih zovu vampiri. Prvenstveno njih treba eliminirati i držati se onih koji poštuju tvoju odluku i podržavaju je.Katkad je to teško no nije i nemoguće.

- 12:40 - Vaše mišljenje... (1) - Pljuni boju... - Link me...

utorak, 16.05.2006.


- 12:57 - Vaše mišljenje... (1) - Pljuni boju... - Link me...

Mudre filozofije

"Kada vladaš svojim umom, vladaš i svojim svijetom" - Bill Provost

"Um je sve;što misliš,to ćeš i postati" - Budha

"Najveći od svih zakona zakon je progresivnog razvoja.Prema njemu, u širokom kontekstu stvari,čovjek starenjem postaje mudriji, a društvo bolje" - Christian Bovee

Da li je teško manipulirati svojim mislima,emocijama?Smatram da jest.Ne uvijek ali u različitim situacijama svi se većinom zanesemo emocijama koje su u izvjesnom trenutku prisutne i reagiramo u skladu s njima. No da li svaka situacija traži našu nagonsku reakciju...ne.
Raspolažemo voljom i slobodom izbora, nismo marionete već upotrebljavamo moć slobodne volje.To je polazište našeg djelovanja.Sve što govorimo,mislimo pa čak i osjećamo stvar je slobodne volje.
Naše su misli,posve sigurno,stvari.Nastaju u umu i kroz vrijeme i prostor putuju poput valova na površini jezera, utječući na sve čega se dotaknu.Misli su betonski blokovi od kojih se grade naša iskustva.Svijet koji vidimo svijet je koji smo stvorili svojim mislim,jer "um gradi".

Nadovezat ću se na iskustva...Ja sam kao dijete uvijek slušala bakinu svakodnevnu izreku:"Viruj baki...baka zna..iskusnija sam...pametnija sam..nemoj tako.."
Već kao djetet nisam se slagala s njom.Odupirala sam se tome koliko sam mogla.
Smatrala sam a još uvijek smatram da svi moramo mnogo toga osjetiti na svojoj koži da bi stekli iskustvo.
Primjerice u školi...Učenik će prije nešto naučiti iz praktičnog dijela nego nešto što se temelji na teoriji.
Život se ne zasniva samo na teoriji..treba je prevesti u djelo.Treba riskirati.
Po izreci moje bake svi bismo trebali biti onda pod staklenim zvonom.
Tada ne živimo svoj život već ga pasivno promatramo i tapkamo u sjeni..stojimo na mjestu i ništa u životu ne postižemo.
"Veliki su ljudi oni koji uviđaju da je duhovno jače od bilo kakve materijalne sile, da svijetom vladaju misli"...Bez tih misli i duhovne snage danas ne bismo postigli mnogo toga...

- 10:15 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Nastavak..

Nakon nekoliko sati ja sam amo reć došla sebi i nisam mogla više stat tamo.gadila sam se samoj sebi..upala u vrhunsko tupilo i rekla da idem ča.
Prija se jedna složila sa mnom pa smo otišle...
Kad sam došla doma moji nisu niš skužili osim da su mi malo oči bile crvene ali to su pripisali umoru...Di bi ja radila ružne stvari..
Samo sam se ubacila u krevet i zaspala...Kad sam se prubudila skužila sam da sam spavala ukupno 18 sati...rekla sam samoj sebi nikad više...

- 09:44 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

ponedjeljak, 15.05.2006.

Lauryn Hill -If I ruled the world

- 15:11 - Vaše mišljenje... (1) - Pljuni boju... - Link me...

Lauryn Hill

- 14:29 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Lauryn Hill

Ex-factor


It could be so simple
But you'd rather make it hard
Loving U is like a battle
And we both end up with scars
Tell me,who I have to be
To get some reciprocity
No one loves U more than me
And no one ever will

Is this just a silly game
That forces U to act this way
Forces U to scream my name
Then pretend that AU can't stay
Tell me, who I have to be
To get some reciprocity
No one loves U more than me
And no one ever will

Hook:

No matter how I think we grow
U always seem to let me know
It ain't workin'
And when I try to walk away
You'd hurt yourself to make me stay
This is crazy
This is crazy

I keep letting U back in
How can I explain myself
As painful as this thing has been
I just can't be with no one else
See I know what we got to do
U let go And I'll let it go to
Cause no one hurt me more than U
And no one ever will

Care for me,care for me
I know U care for me

There for me, there for me
Said U care for me

Cry for me, cry for me
U said you'd die for me

Give to me, give to me
Why won't you live for me

- 14:09 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Nastavak..

Kad smo se popeli na trajekt pomalo je nastalo zatišje.Svi smo uživali u plovidbi.Miris mora,sunce...mmm..milina.
Kad smo uplovili morali smo naći mjesto gdje ćemo početi s tulumom.Našli smo neko mjesto pod borovima i smjestili se.Votka je bila tu, marica nas je isto posjetila i krenuli smo u akciju "Let's party!"
E sad...moja ekipa mislila je iz ne znam kojeg razloga da sam ja već od prije dimila žižu...Kako sam im to dala do znanja ne znam..dogodilo se.No isto tako su mi dali do znanja da mi i nisu vjerovali.
Smotalo sa par trubica i krug se otvori..Došao je red na mene.km..km..Ja nisam imala pojma kako se uvlači pa sam onako laički,punim plućima povukla...Osjećaj je bio ajme...Svi su uperili poglede u mene i očekivali reakciju...tipa počet ću kašljat...udavit ću se i sl...Međutim dogodilo se slijedeće..
Kad sam povukla sasiklo me je vrhunski jer nisam imala pojma da se trubica povlači malo pomalo..No ja sam herojski uvukla...i prestala disati..Zadržala dah dovoljno da me prestalo peći i škakljati u grlu.I onda sasvim polako počela puštati dim..
"A jebote..ja sam mislila da ti sereš!Svi smo mislili da Marina nikada nije pušila!Pa ti si maher! To legendo!"-bio je to odgovor nakon mog prvog dima.
Ja sva ponosna-"vi ste stvarno mislili da ja nisam nikad povukla?!"-pravim se blesava.
Osjećaj mi je bio totalno lud..Osjećala sam se u tom momentu ko' da sam tek sada prihvaćena u društvu.Totalno blesavo.
Trubica je kružila cijelu noć i djelila mjesto s votkom.Ja sam bila navodno napušena ko' stoka..Bila sam normalna..Ne znam zašto no počela sam se osjećati kao autsajder jer su svi bili u balunu osim mene.
Bančilo se do kasno u noć...i oko ne znam ni ja koje ure ja sam otišla malo prileć.Spavala sam neke dvije ure i kad sam se probudila osjetila sam takvu glad da sam se jedva ustala..Prija je već jedna bila na nogama promatrala izlazak sunca..pridružila sam joj se i uživala...
Nešto poslije došao je prijatelj s doručkom...votkica i trubica..Akcija se nastavila...Ne znam zašto sam pristala na to jer sam bila gladna i žedna ko' vuk..
Nakon ne znam ni ja koliko žiže koja je harala kroz noć nije me pukla kao ova za doručak.
Ja još nisam znala nuspojave..i kasnije sam požalila što sam saznala za njih.
Napokon smo se dogovorili oko pravog doručka..pa smo se prija i ja uputile do obližnjeg dućana.
Ušla sam sasvim normalna u dućan..pozdravila prodavačicu, došla do nje i čekala da me pita što želim.Kad sam došla na red prodavačica me je nešto pitala ali nisam razumila šta me pita.Ja je ponovo zamolim da mi ponovi..ona mi nešto prozbori..a ja opet nemam pojma šta me pita..Počela sam se smijat jer ne mogu vjerovati da sam toliko gluva..Ja je ponovno pitam šta mi govori..žena mi jadna ponovi i stane se smijati zajedno sa mnom..Ja sam poludila..Niti znam šta me je pitala ..smijem se a nemam pojma zašto se smijem...Skupim snage ,skupim misli u glavi i kažem da mi je loše da moram izaći van..Kad sam izašla pogotovo mi je došlo loše.Svakave misli su mi prolazile kroz glavu..Ništa mi u glavi nije imalo veze s vezom osim s Bogom.Čučla sam ispred dućana jer nisam mogla stat na nogama koliko mi je srce lupalo..preznojavala sam se na litre...i misli su mi bile.."Ja ne želim umrijeti!!Šta mi se događa!!Neću više nikada pušit!!Bože nemoj dozvoliti da umrem..još sam mlada....i svakako totalno napušena!"
Prija je jadna s dvije velike kese izašla iz dućana i blido me gledala kako čućim ispred dućana i molim Boga da me ostavi na životu.Živa se ispripadala..."Marina jes'l dobro?"
Jesam piz.. mater.. dobro.
To je jedino što sam je razumila da me pita..Kasnije sam bila hy fly.Kad smo se vratile u naš mali brlog i ovo dvoje je primjetilo da nisam dobro.
Prijatelj je odmah intervenirao.Ubacio me u vreću za spavanje,strpao mi dva andola i strpao slušalice u uši i rekao da odmaram.
Ja sam pucala od smija.Strah mi je nestao jer sam se sigurno osjećala pored njih jer su se stvarno pobrinuli da mi bude ugodno,udobno.
Slušala sam Olivera kako piva ali ga kur..nisam razumila šta piva.zujo.Skužila bi prve tri riči pa bi mi isparile iz mozga kad bi zapamtila iduće tri..
I tako sam ležala i odmarala.Kur..tebe ja nisam znala šta se događa oko mene.
Nije još gotovo..nastavak slijedi..

- 10:23 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Hy fly

Moj prvi put...
Bilo je to krajem četvrtog srednjeg.Većina u razredu je pristala na to da odemo svi zajedno na dva dana na Brač,Supetar.Prespavat ćemo u vrećama bez krova nad glavom..zapravo nitko nije spominjao spavanje ali to se ka' ono podrazumjevalo.
Bilo je lijepo sunčano vrijeme i trebalo je biti veselo i nasmijano...na kraju je bilo i napušeno.Doći ću i do tog dijela.
Uglavnom...ja sam se dogovorila s prijateljicom da ćemo se naći na autobusnoj stanici i zajedno krenuti na trajekt naći se s ostalima.Ja sam se nadala da neće biti tako vruće pa sam bila u totalno neprikladnoj odjeći i kuvala se na stanici čekajući nju.Sva sreća nije bilo gužve u autobusu jer bi crkla do trajketne luke.
Kad smo napokon došle u trajektnu luku skužile smo da nema nikoga.Nadale smo se da smo uranile ali nažalost smo malo i zakasnile pa je nastala panika.Nešto malo kasnije pojavio se još jedan prijatelj s prijateljicom pa nam je pa' kamen sa srca jer nismo bile jedine koje su došle.Na kraju od nas desetak, petnaest došlo je samo nas četvero..Pomalo razočarani krenuli smo na trajekt da nam ne bi pobiga.
E sad bih ja nastavila s pričom da mogu međutim...nastavak slijedi...

- 00:02 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

nedjelja, 14.05.2006.

Hy fly...

Danas me je dragi suprug izgrdio.Razgovarali smo o konzumiranju droga,tko je šta konzumirao i kakve je učinke ostavljalo na nas.
Ja se nisam mnogo upuštala u te vode jer me nije zanimalo toliko.Nisam htjela ispasti totalni autsajder tako da sam probala travu i speed.
Razlog zašto me je dragi izgrdio je što sam mu priznala tek sada za speed."Jesi li normalna.Speed je čista kemija!Zato te i muči srce.Nisi majke mi normalna!"
Da sam baš konzumirala speed i nisam osim jednog puta.Pa šta sad.Velika stvar.Zanimalo me je što to ekipa vidi u tome pa sam se upustila u to.Nisam se oduševila jer nije utjecalo na mene, apsolutno ništa.Povukla sam dvije crte i to je to.Ko' da sam povukla dvije crte cukra.Nisam ni odmah znala kakav bi učinak trebala osjetiti...navodno sam trebala biti sva nabrijana i ubrzana.Ja sam bila ista.Toliko o speedu.Rekla sam samoj sebi da je to bilo tada i nikada više.Ne kužim šta ekipa vidi u tim glupostima.Stvarno ne.Ni trava mi se nije svidjela.A to je posebna priča.To moram ispričati.

- 23:43 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...
- 14:13 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Dodatak...

Moj dragi suprug je napravio istu stvar curi koja radi isti posao kao i ja.Zakinuo je jednako kao i onaj lik mene jučer.Bilo je u pitanj nešto manje novaca ali svejedno...malo sam se razočarala tim njegovim postupkom.Rekao je da je to zaslužila jer nije pristojna već drska..neće nikada da pozdravi...Navodno ima izliku za svoj postupak.Meni se svejedno nije to svidjelo jer nije on taj koji će suditi i odlučiti kako će nekoga kazniti.Uostalom ona mu nije uzelka lovu iz džepa već mu je uskratila smješak i pozdrav..Pa kad je tako onda je i on trebao vratiti jednakom mjerom.Kako netko tebi tako i ti njemu.Bar ja tako mislim.
Sad vidi kako je to kad ti netko oduzme nešto.Zna zato jer mi je on morao dati lovu da nadomirim u kasu.smijeh

- 12:55 - Vaše mišljenje... (1) - Pljuni boju... - Link me...

Tmuran dan..

Ne znam s čim bih nastavila ..s kojom pričom...aha..Jučer sam imala sranje na poslu..mislila sam poludit..Uhvatila me mala snaga.Inače radim s novcima..što znači da treba biti pažljiv..no ja očito jučer nisam pazila tako da sam jednom liku naplatila 600,00 kn manje...Poludila sam jer sam ja za tih usranih 600,00 kn radila skoro 10 dana.Danas mu imam namjeru očitati bukvicu ako se usudi pojaviti.Ne možeš vjerovati koliko nepoštenih ljudi šeta ovim svitom.Ja ne bi mogla mirno spavati da zakinem nekoga.Nije važno za šta.To mi je tako bezdušno.Uglavnom nadam se da će se danas svakako pojaviti da ga mogu izgrditi.

Sve se vraća sve se plaća.Ne znam čime sam zaslužila da me se zakine no nadam se da sam zakinuta na način da će mi se vratiti trostruko od onoga što sam izgubila.

- 12:37 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...

Moj prvi post..

Čisto za početak..ne znam na šta će ličit moj blog ali sve će biti najvjerojatnije bez nekog reda jer su i takve moje misli..bez reda..

- 12:19 - Vaše mišljenje... (0) - Pljuni boju... - Link me...