Linkovi







www.zondraart.blogspot.com
kompas....
kompas...neka ostaje otvoren da mozes pronaci put.....
kaleidoskop-okrenut prema svijetlu neka prelijeva sve boje i oblike ...
kutija...neka cuva na svome dnu jake rijeci i znacenja......
aparat...neka napravi slike koje nitko nece vidjeti.....
ararita...neka sacuva tajne i pouci onom drugom svijetu
citati...pjesme...filmovi...slike...neka sacuvaju onu savrsenu kariku koja je nedostajala


..............tako se grade sjecanja....na dlanu punom malih polumjeseca....ne odlazim....





























kraljica majka

26.11.2009., četvrtak

ODA ŽENAMA

jucerasnji dan je bio posvecen zaustavljanju nasilja nad zenama.
da li znate koliko je zena pretuceno? da li znate koliko zena trpi godinama ugnjetavanje i psihicko i fizicko nasilje? da li ste svjesni da barem dvije vamam poznate zene su zrtve nasilja a da vam to nisu rekle.......
zasto je to tako?

pa prvenstveno svaka zena koja je osjetila bilo koji vid nasilja zbog srama ne zeli sve to prijaviti ili nekome reci. drugo onak koji joj to radi nece stati, te iz straha da sve to ne postaje agresivnije zena i dalje trpi i nada se da ce sve to stati.....ali nikada ne staje...eskalira do tih granica da bivaju tako pretucene da zavrsavaju u bolnicama ili bivaju i ubivene.
sto se tice nase policije...ako se i prijavi nasilje, oni naprave obradu i opomenu istoga, mozda ga na par sati odvedu u stanicu i pustaju vani!!!! i sto se desava? pa policija kaze da je to sve sto u tom trenu po zakonu mogu....a onda taj isti ode kuci i ubi zivot u toj istoj jadnici koja ga je prijavila....tako da joj vise nikad nece past na pamet da zove policiju...od straha nece ni bjezati od njega...a policija ce ponovo biti tu ako ju skoro ili ako ju zaista ubije.
zalosno....


sve pocinje nekim verbalnim vrijedjanjima...nekada su tu ukljucene njegove prevare pa se jos terapira na onoj prvoj...pa od vrijedjanja dojde do samara, guranja, cupanja do pravog udaranja sakom po tijelu i licu dok ne onesvijesti zrtvu...tek tada alfa muzjak je zadovoljan svojom iskazanom muskosti!!

a sta reci zrtvama?

najlakse bi bilo reci: prijavi ga odmah...u biti da...PRIJAVI GA NAKON PRVOG UDARCA!!!!



ali postoji nesto jos bolje, osim sto ces ga prijaviti BJEZI OD NJEGA STO DALJE I NE VRACAJ MU SE NIKADA!!!!!

zasto?
zato jer muskarac koji jednom udari...udariti ce jos puno puta!!!!!! nece stati nikada...nece vas stati vrijedjati i biti bezobrazan...nikada!!! NIKADA!!!

isto tako kada vas jednom prevari ...napraviti ce to jos sto puta....bilo fizicki ili mentalno...onda ne staju kad osjete miris pobjede i moci!!!!!
mozete mu oprostiti ako imate snage...dati drugu sansu nakon varanja...ali ne zaboravite nikada...ne zaboravite

kada vas gurne u zid...ponoviti ce to opet!!! kada porazbija sudje...ponoviti ce!!!!

kada osjetite jezu na ledjima jer je u razgovoru zasutio i samo vas gleda....bjezite...ako vas je prije udario...krenuti ce na vas sigurno....vase sesto cula vam to govori......ako nije....opominje vas na prikrivenog nasilnika...to je onaj jako fini decko koji nebi psovao skoro nikada....ali kad pukne njegova samokontrola oplete rijecnikom i gestama da vam se sledi krv u zilama.

zato vam to pricam

pa znam koliko je sve to tesko....ali za sve one zene koje sad negdje sjede na podu u kutu s licem u rukama, pune podljeva i raspucane koze i tijela koje bridi od boli i uma potrganog u komade.....
GOVORIM VAM JER SAM JA BILA NEKOLIKO GODINA S TE STRANE!!!!!

nisam znala bjezati, nisam imala hrabrosti bjezati....bila sam slaba i prenerazena i moj je um bio izmodeliran psihickim i fizickim nasiljem da sam mislila kao prvo da sam to na neki nacin zasluzila....i da je to maksimum od zivota koji mogu dobiti, jer ko sam ja da bi me bolji htio?????

NEEEEEEEEEEEEEE

NIKADA NISTE KRIVE ZA UDARAC KOJI DOBIJETE...mozda je svoju necistu savjest tako ispucavao....ali niste vi krive za to

NIKADA NISTE KRIVE KADA VAS VRIJEDJA I PSUJE.....smatra da ste to zasluzile...jer je npr skuhana riza umjesto krumpira a dosao je kuci razmrdan od neke ili nekog drugog

NISTE GA MANJE ZNALE VOLJETI PA VAS VARA STO MENTALNO I EMOTIVNO...STO FIZICKI-on jednostavno ne zna zivjeti nego da vas vara, cak ne smatra da radi ista lose...nastavlja to, u biti ne misli da vas vara......uh

NIKADA NISTE KRIVE KADA VAS BACA PO PODU I ONESVJESCAVA...NIKADA!!!!!-on je izudarao vas..i nakon par minuta ce vams e ispricavati i grliti.......uzas

to su ljudi koji samo tako znaju zivjeti, koji samo na te nacine mogu sebi pokazati svoju neku velicinu....u biti njima je potrebna pomoc...ali znate sta....je ih ne bi prstom takla...uffff

tesko je ali pokusajte kao prvo pomoci sebi, jos ako imate djecu...pomozite si...maknite se,prijavite.....bjezite...lako je reci a tesko napraviti- znam

no ako vas sustavno unostava godinama a vi ga ne prijavite, vec tek kad vas spremi u bolnicu ....reci ce vam na policiji---a di ste bili do sada???? sto ste cekali...eeee

i samo ne ocekujt eda sustav riejsi to...nece, znam ja iz prve ruke...gubiti ce te bitke...ali nemojte se predavati....morate dalje

tesko je pobjeci...ali bjezite...ja sam se dva puta uzdizala i kako znam reci kucila - pocinjala od nule...nema druge

koliko puta sam bila varana.....4-5 od samo jedne osobe koliko znam..za drugu sumnjam...ostalo ne zelim znati

da li sam ja varala.....jesam....svjesno sam to napravila i ne osjecam se superiorno niti kao heroj...no nisam time dokazivala svoju nadmoc nad mojim partnerom ili nisam time utazivala svoju neku ovisnost.

koliko puta sam bila udarana...preko 20-ta....predzadnji put razbiven bubnjic,,,......zadnji put onesvijestena s potresom mozga- mjesec dana mracne sobe i godina dana ucenja izlaziti medju ljude....ali uspjela sam

sada imam svoj stan, svoj auto ,svoje dijete, sebe vise cijenim i volim, i druge ljude...i puno sam razmisljala jucer...nisam bila kriva za nista...niti sto me je varao, vrijedjao ili tukao...to je njegov mentalni problem

ja sam sebe oporavila i digla na noge

i nikada se ne trudim zaboraviti sto mi se desilo.....jer sam ovakva danas zbog zivota koji sam prosla


zao mi je nekih postupaka koje sam napravila iako sam znala da su losi i da sam povrijedila nekoga indirektno i direktno...ali napravila sam to u svojoj nekoj slabosti,....i ne garantiram da necu nekad tako odreagirati ponovo...ali trudim se ne povrijediti ljude

svi ti ovisnici o mentalnom i fizickom superiornom ponasanju .....koji moraju sebi dokazati da mogu vladati i zavladati nekim drugim ili umom ili rukama....svi oni su ovisni o takvom ponasanju i ja se nadam da im se kad tad odbije o glavu.

sada dosta

ne mogu vise

zelim jos jednom reci da svako jutro pomislim koliko ih se jadnica budi u strahu da se pomakne s kreveta...koliko ih puderom pokriva masnice...koliko ih guta znajuci za nevjeru a ne zele mu reci jer ocuvavaju fikciju dobrog brakA i sl....svaki puta kad ih se sjetim dojde mi dA mogu svaku pojedinacno sresti i primiti za ramena i prodrmati i reci BJEZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...bjeziiii...bjeziiiiiiii


mali broj se spasi...premalo je zasticenih kuca, premalo adekvatne pravne pomoci, los zakon, nereagiranje policije.....zakon koji ne vrijedi....premalo je...cistih umova nazalost


pokusajte u zivotu ne dovesti se do moje price...i poslusajte nekada svoje sesto culo i upozoravanja kada ih osjetite

i jos jedna mala napomena.....sve vi s takvim iskustvom...pripremite se da cete u zivotu biti puno opreznije i nepovjerljivije...ali isto tako da ce te biti puno zeljnije svega lijepoga i ljudskoga a samim time otvorenije...i molim vas pazite koliko se otvarate.....jer nije zlato sve sto sija...to je nauceno jel ...polako, nemojte srljati i biti opet povrijedjene...zasluzujete sve ono lijepo sto zena moze dobiti...polako do toga,molim vas



pokusajte ZAUSTAVITI NASILJE







- 10:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2014 (1)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (5)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.






http://s158.photobucket.com/albums/t108/jassie0/zelja/


I'll See It Through