Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Razmišljam... - bloodthirsty demonic dragon of night - Blog.hr

bloodthirsty demonic dragon of night

srijeda, 25.07.2007.

Razmišljam...

Kao što naslov, kaže... U zadnje vrijeme toliko razmišljam... i tako sam usamljena... Trošim život gledajući crtiće i igrajući sranjave igrice... U zadnje vrijeme jedem većinom tunu i paštu ili majonezu i sir i pijem kolu... Užas... upropaštavam se. Ali mi se ten nekako popravio, vjerojatno zbog sunca i mora... izgledam puno bolje... pa zakaj nisam sretna? Ne znam... Jučer sam bila na runescapeu, pričala s Dannyjem... rekao je some pretty deep-minded shit, iako toga vjerojatno nije ni svjestan... Sutra mi se vraća stara iz Tunisa... Prokletstvo!! Zašto nije moglo ostat ovako? Zašto ne mogu jednostavno postojat u danima sličnim ovom, ili jučer, bez brige, bez pospremanja, bez...ono, problema i slušanja živčanih odraslih kako se deru... Ne znam, valjda sam tek sad skužila kako je dobar osjećaj bit samo klinac i, ono, niš više... Govoreći o osjećajima... Imam fakat puno problema s njima u zadnje vrijeme... Sranje, naprosto sam, ono, nešto, ali ne znam baš što, i... Čudno... Ne znam... Znate onaj osjećaj, kad vam netko nabaci osmijeh na lice? Ono, kad vidite tog nekog, ili ga čujete, ili osjetite kako se zrak zavrtložio kad taj netko prođe... I, ono, mišići lica vam sami reagiraju, kao, automatski, i ništa ne možete napraviti oko toga jer... jer je to automatska reakcija i... Znate taj osjećaj? Vjerojatno ne... al ja ga znam... Znam ga jako dobro... I mogu vam reć... Užasno je kad ga najednom nestane... Onako, preko ljeta, kada ne viđate nikoga koga prije jeste... I pitam vas ja, šta mi je trenutačno ostalo od života? Prazna kuća... prijatelji kilometrima daleko... nedovršena knjiga... praznina na mjestu duše... toliko toga za dati, a nikoga tko bi to primio...čak nesvjesno... nemam ispušni ventil, nemam se na koga derati kad znam da sam ja zasrala svoj život, nitko drugi... Nemam motivacije da nastavim, nemam nikoga da me utješi, da me zagrli i kaže kako će sve biti u redu... A što je najgore, da i imam nekoga da me utješi, to ne bi bio nitko iz moje obitelji, ni ijedan moj prijatelj... Nisu oni za emotional stuff... Pogotovo ne muški pripadnici obadvije skupine... Muški ne slušaju, ženske ne razumiju...ni ne slušaju... Pa živim u svijetu mašte, zaboga!! I trebam nekoga da me izvuče odavde, ali nema nikoga... Nikada nema nikoga... Propala sam do kraja, nema više povratka... Iskreno sumnjam kako ću ikada ponovo bit normalna... Ma kog ja zavaravam...ko da sam ja ikada BILA normalna... Oh man... I so need a shrink...


aishiteru, deny...

25.07.2007. u 22:48 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (19)
Travanj 2007 (27)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
Kaj mislite o meni i mom blogu
Ok je.....................(koja glupaca...)
Cool!!
Ne citam postove, al mi se svidaju slike i mjuza
Ti si totalna ludakinja
Ti si opicena (na los nacin)
Malo se previse bavis vampirima i tim glupostima...
Ma brisi to sranje
Ti si cool!!
E, sad, jel itko vjeruje da ce netko odgovorit ovo odozgor?
  
pollcode.com free polls

Opis bloga i mene

Pa, ovdje možete saznati novosti iz moje škole(u tamo nekoj vukojebini), najsočnije tračeve, čitati isječke iz moje knjige, slušati moju najdražu muziku, gledati fora parodije...gotovo sve!
Smijeh zajamčen!!!!

A ja sam visoka oko metar sedamdeset, brineta, smeđe oči, barem jedan crtež negdje na tijelu... Čudan stil oblačenja, uglavnom crni tonovi, maskirne sive kargo hlače i traperice, po zimi hodam na kratke rukave, vječito imam majicu svezanu oko struka, trenutačno sam na ubitačnoj dijeti da skinem dvadesetak kilograma viška (već sam skinula pet) na kojoj sam već oko tri tjedna, mogu prebit svakog u školi(ne računajući učitelje, jer da probam bi dobila ukor), a mogla sam to i u vrtiću(prebila sam jednog tadašnjeg sedmaša koji me stalno zajebavo), vrlo sam prosta, smatram da imam prilično bolesni smisao za humor, naprosto sam ovisna o internetu i Jetixu (jedan super program sa crtićima non stop (najdraži su mi Oban Starracers, Shaman king, Naruto, Shuriken school i Witch)). Jednostavno sam ovisna o kompjuterskim igricama kao što su Warcraft, razni Tycooni i ER, ali imam i Playstation 2 koji igram uglavnom preko vikenda. Smatram da govorim engleski sasvim dobro, budući da sam počela gledati filmove s prijevodom čim sam naučila čitati, pa čak i prije, a u ladici imam nekih petnaestak diploma samo iz engleskog. Nekada sam išla na engleski u Crikvenicu, i prošla kao jedna od dva najbolja učenika. Drugi učenik je bio Danny. U biti, tako smo se upoznali. Krećem se u čudnim društvenim krugovima - imam najbolju frendicu - Golden dragon, i dva-tri najbolja frenda - Dannyja, Smješka, i Njonjija, ali sam na neki načim u zakonskom rodu sa njim, pa se valjda podrazumijeva da smo prijatelji... Mislim, kad netko provodi vikende kod tebe, trebaš se sprijateljiti s njim, nema ti druge. Ostale frendice su mi Yose, Cat, Black scorpion i Catwomen. I moja narav. Kada sam dobra, onda mogu biti najbolji prijatelj. Kada me raspizdiš, mogu ti biti najgori neprijatelj. Za sebe smatram da sam sposobna ubiti. Moj ujak kaže da sam namćor. Moja mama kaže da sam srce. Ja kažem da me moja mama oupće ne poznaje. Ona kaže da se ja skrivam iza maske grubosti ili tako nešto. Ne volim apsolutno nikoga. Sve što osjećam je dragost kada se igram sa svojim mačkama. A ni za to više baš nemam vremena. E, pa, to sam ja. Čini se malo predugačko, ali to je fakat sažetak. Mislim, mogla sam ja ići nadaleko i naširoko, ali nisam. Ili ipak jesam?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkovi i sranja

Ako netko treba pomoć sa lektirom i referatima, neka me pita pa ću ovdje objaviti najbolje stranice za to.
I jedna nezaboravna i najbolja na svijetu, ako želite gledati bilo koji spot ili parodiju(ima čak i kitaubila), odite ovamo: www.youtube.com
A za sve ljubitelje umjetnosti jedna apsolutno super stranica: www.neon dragon.com . Kada to kliknete, pojavit će se jedna jadna slika neke trule smokve, a ako se to dogodi, kliknite na Neon dragon natpis sa strane i otvorit će vam se super stranica. smijeh
Jecna cool stranica sa Narutom: www.saiyanisland.com
Blog moje najfrendice: golden dragon
Yosin blog: yose
Kikin blog: k!k!n@
Catin blog: cat
Karlin blog: karla
Njonjijev blog (da, i on je napravio jedan, freaky je, sa lord of the rings temom) :Njonja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Decoder-decode the message


Create your own message at BlingyBlob.com




Create your own at BlingyBlob.com









adopt your own virtual pet!



Kaj nije slatki?



Create a Lava Lamp