Dosanjana

17.09.2009., četvrtak

Još malo o školstvu

razmišljam se tako kako ove godine imamo frke sa knjigama. Ja sam mislila da sam savjesna i odgovorna mama, pa sam već polovinom osmoga mjeseca nabavila 90% udžbenika i r.bilježnica. Popis bio na vratima škole, ja si dala truda, bazala po knjižarama - školska knjiga, profil i još neke privatne da vidim može li se kod njih naručit. Istelefonirala se ko luda, s namjerom da uzmem knjige u pola ili manje cijene, naletila na jednu super kul žensku iz Matulja koja mi pokloni dva predmete, a ova ostala govna cijene svoje knjige kao da su ih kupili, a ne dobili na poklon. Bezobrazluk!

I onda mi došle ruku neke polovne knjige i skužim da si knjige ne odgovoraju, pošto su neki nakladnici u ovom kratkom roku uspjeli ispromjenjivati iste udžbenike istih autora - malo ispremiješali stranice, nešto ubacili nešto izbacili, i kažem sama sebi, hvala Bogu da nisam ništa kupovala od ovih klošara što su prodavali knjige što su ih dobili na poklon. i tako mi bude žao ljudi što su kupovali od tih glodara polovne knjige koje su dobili na poklon jer je lako moguće da će mnoge iste naslove morati kupiti i tako su nahebali, dva puta plate istu stvar. sucks!

I onda klinac krenuo u školu, i počeli profesori sa svojim zahtjevima - jedan hoće neki drugi udžbenik, neki hoće još neke dodatne udžbenike, tako da ću ove godine pljunuti preko 2000 kuna samo na udžbenike i radne bilježnice. školski pribor tu nije uračunat, narafski. besplatno obvezno obrazovanje, ha????

I onda razmišljam u kakvoj usranoj državi živimo, kako fakat ništa ne funkcionira, kako su se svi bunili protiv Primorca a prije toga protiv Vokićke i mislim si koje su ljudi proklete budale. sad je došao neki Lisac Fux ili kako god već, pusta obećanja...

kako riješiti ovaj problem?

vrlo jednostavno. nakladnici su privatna poduzeća koja svoje proizvode prodaju u državne ustanove. Nakladnicima treba zabraniti prodaju udžbenika i učenje po njima u državnim ustanovama kao jedine opcije! Drugim riječima - otvorite svoje vlastite škole i u njima prodajte svoje knjige etc. svojoj klijenteli a nas obične građane ostavite na miru s našom krvopijskom državom. Neka država lijepo osnuje svoju privatnu državnu (koliko god to nebulozno zvučalo) nakladničku kuću, a pošto mi svi državi plaćamo porez, neka onda te udžbenike daje u državnim školama. I, nakladnici, onda se nemojte buniti na neku nedozvoljenu nemoralnu konkurenciju jer ste sami govna i smeća bez morala i skrupula, obični lihvari koja silna bogatstva zgrćete a nečemu što je u ovoj državi obavezno. Vaši udžbenici jednostavno ne bi trebali biti obavezni, obavezni bi trebali biti državni udžbenici, a nakladnički udžbenici neka budu proizvoljni za one koji ih žele i mogu kupiti.

al kad naša država funkcionira po bratićima i stričevima, vezama i vezicama, po nekim pravilima EU koja nisu pravila demokracije i kapitalizma nego korporacija i monopolizma i to ti je to - kara i pušiona.

<< Arhiva >>