All apologies(?!)

Ne ne ispričavam s nikome.
(Ili ipak jesam.??)
Ispričala sam se već.
Slušan nirvanu trenutno.
Zato je naslov all apologies.
Nemojte mi zamjerit ako nekim riječima bude falilo slova.
Malo mi je tipkovnica u komi.
Hih.A šta ću joj ja(?!)
Evo sad ću ja vama objasnit ovaj post.
Pošto sam trenutno veoma dobre volje.
Praktički san sritna.
Moran napisat drukčiji pogled na sve postove u prošlosti.
Samo ako opet za dva dana napišen depresirajući post.
Nemojte mi zamjerit.Ko' zna šta se može dogodit u dan-dva.(?)
Od sinoćne želje da skratim svoj vijek trajanja.
(Ma,nije to bila želja,više bezazlena ideja,fala Bogu šta san kukavica pa ne bi to sebi nikad napravila.)
Na pomalo čudan način.
Tabletice.Pencilinske.
Predoziranje.Ou jea.
Ma,daaaaj.
Ma kakvi.
Kažem samo ideja je to bilo.
S tim koliko su te tablete ružne i gorke.
Jutros mi je jedna zapela u grlu.
(A ipak sam pokušavala ležeći popit tabletu koja izgleda ka botun.)
Da nebi sad ja o tabletama pisala,vraćam se na sebe.
I,zašto san sritna(!?)
Hihihi.
Neznam.!
Jednostavnije nemože.
Sad to drukčije gledište na prošle posotve.
Naravno,morat će te opet čitat o njmu.
Samo ipak iden na svjetliju stranu života.
Jutros san ustala i jednostavno bila sritna.
I nisan tražila razloge da nebuden.
Njega naravno nisan prestala volit.
(Sad koliko ja njega volim(?!),na koji način,ni sama neznam.)
Ali gledan drukčije na sve to.
Npr.Al' se nemogu jednostavno zabavljat u njegovoj blizini.
Zanemarit to šta mi se sviđa.
I kako mogu volit osobu koju neznam.
(Tj, s kojoj nikad nisan provela više vrimena razgoavrjući,nego svoju sliku o njmu temeljim na nećem drugom.)
Sviđa mi se.Da,samo to.
I možda je vrime da presanen bit tako osjetljva kad je drugi spol u pitanju.
Možda je vrime da postanem kao sve zločeste curice.
Da se poigravam s dečecima.
Ipak su zločeste cure uspješnije.
Hihi.
Ajme,koji debilizam,primitivizam.
Ne,naravno da neču postat takva.
SAmo ću prestat uzimat sve k' srcu.
U određenoj mjeri.
Ahm.
Snoć san s žanom pričala.
Avrgh.
Jbenti.
Tu žensku triba pribit.
Cilu priču neću sad prepričavat.
Ali skraćena verzija.
Jednog lika je zaboravila pomoću drugog.
I sad sitila se ovog prvog.
Koji je samo takvi gad,i nezaslužuje je.
I ja sad nekako pribacin temu na ovog drugog.
''A ja neznan jel' se ja njemu uopće sviđan.''(Wtf?!)
Lipa je,zgodna.
Iako joj baš ja i neću to reč.
Jer onda imam izraziti egoizam kod nje.
Tako da puštam druge da joj kažu to.
A govore joj.
I sad ona meni počne kako ona s njim nema šanse.
A ja još neman pojma koji je to lik.
Avrgh.
Ali ako se malo potrudi,samo pinkicu.
Neće joj bit teško dobit ga.
(Malo san se pgrešno izrazila,ali žurim,moran u dućan,pa učit povijest,tako da.)
Oke,prestajen.
Samo me još nešto zanima.(?!)
Pošto je hrčak napisao veoma neinformativan post.
Zanima me kako je hrčak(?!)
Iden sad.
Volin vas.
dead(Ne nisan mrtva,iako se taj smajlić zove dead.Jednostavno je smajlić zakon.)dead




02.10.2007. u 09:09 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ovo je nastavak runwithme.blog.hr bloga.
Ja zaboravih lozinku,a volila san taj blog.
I smatran da mora imat nastavk.
Were do you go when you're lonely?
Where do you go when you're blue?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ja.

Nisam ništa posebno.
Čovjek ka čovjek.
Smatran se veoma jednostavnom.
Prečesto sam totalno zbunjena.
Najviše od svega cijenim dobre prijatelje.
I dobru čokoladu.
Ponekad sam loše volje,
Cila u depresiji.
Ali trudim se sakrit to.
Jer znan kako je kad si sritan pa ti dođe
neki ukomirani depresivac.
Često san zaljubljena.
Prečesto.
I uvik na kraju ja patin.
Iz razloga ovih i onih.
Veoma brzo opraštan,
sad jeli to dobro ili loše neznam.
Jbg.
To sam ja.

Volim osmijeh tvoj.

"Osmijesi dosežu do teško dostupnih mjesta." Steve Wilson

"Ti mi donosiš cvijece - ali tvoj osmijeh traje mnogo duže od cvjetova." Maya V. Patel

"Najpromašeniji, najuzaludniji je dan u kojem se nismo nasmijali." S. Chamfort

"Neka nitko tko ti pride ne ode od tebe, a da ne bude bolji i sretniji. Svi bi trebali vidjeti ljubaznost na tvom licu,u tvojim ocima, u tvom osmijehu." Majka Tereza

"Ljudska vrsta ima samo jedno uistinu djelotvorno oružje, a to je smijeh. Kad smijeh
krene u napad, ništa mu ne može odoljeti." Mark Twain

"Kad je netko preumoran da bi ti se nasmiješio, nasmiješi se ti njemu." Francis Gay

"Svatko je zacijelo osjetio kako je veseo prijatelj poput suncanog dana što svojim
sjajem obasjava sve uokolo; a vecina nas može, kako vec poželi, od ovog svijeta
naciniti prekrasno mjesto ili tamnicu." Sir J. Lubbock

"Nitko ne treba osmijeh tako silno kao onaj tko se ne može nasmiješiti." Debra
Jeppesen

"Nauci pozdravljati prijatelje osmijehom; oni u srcu nose tolika nezadovoljstva, da se
ne mogu zamarati i tvojima." M. A. Ayer

"Od svega što imaš na sebi izraz tvog lica je ono najvažnije."

"Da bi se osmjehnuo, covjek treba pokrenuti 17 mišica, a 43 da se namršti. Stoga
cinite ono što morate s osmijehom, to ce vas stajati mnogo manje truda." S.i L.
Macfarlane

OSMIJEH = NAJKRACA UDALJENOST IZMEDU DVOJE LJUDI.

"Za mene je sposobnost ljudskih bica da se smiješe jedna od najljepših njihovih odlika.
Takvo što ne može nijedna životinja. Ni psi, pa ni kitovi i dupini, inace vrlo
inteligentna bica s izraženom privrženošcu ljudima, ne mogu se smiješiti kao mi."
Dalaj Lama

- Svi se ljudi smiješe na istom jeziku! -

"Ako se u svome svakodnevnom životu možemo smiješiti, ako uspijevamo biti smireni i sretni, bit ce to na korist ne samo nama vec svima oko nas." T. N. Hanh

OSMIJESI TEK SU NEVAŽNE SITNICE; ALI ONE, RASPRŠENE NA STAZAMA ŽIVOTA,
OSTVALJAJU ZA SOBOM NEPOJMLJIVO LIJEPU SLIKU DOBRA KOJE CINE. J.Addison

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@