End of carefree laughter.

crycrycryDugo me nije bilo.
Znam.
Malo internet šteka,malo lijenost i nema posta.
=)
Ljeto je završilo i sad se vraćamo u školu.
Nije baš da se vraćamo,opet upoznavanje i te gluposti.
Novi početak.
Tek mi je sad pomalo ža' šta više neiden u razred s onin luđacima.
Onda je bilo jednostavnije,znam sve,neke san volila neke baš i ne ali znala san ih.
Mogla san pričat s njima.(Ništa posebno ali jedna vrsta komunikacije.)
Sve je bilo nekako rutinski,opuštena atmosfera,zajebancija.
Sićan se eskurzije i kakvo je stannje bilo u razredu nakon eskurzije.
Ža mi je stvarno.
A ponajviše šta san nakon kraja izgubila sve kontakte s nekima.
Neki mi se čak ni ne jave.
I sad kad je kraj lita razmišljan kako san ga provela.
Bilo je lipo,stvarno lipo.
Nemogu reć da je bilo presavršeno ka i prošlo,ali bilo je lipo.
I sad je nekako pravo vrime da završi.
Atmosfera pada,a i nikome se više neda kupat,osin meni naravno. =D
Moja raspoloženja su se ovo lito minjala iz dana u dan.
Nekad bi cili dan bila koma pa bi navečer odlučila kako ću bit sritna.
Nekad bi se naljutila na nekog pa bi se nakon po ure ispričavala.
Vidin da san sad napokon naučila priznat svoje pogreške.
Najboljin prijama ... Ja san kriva,znan,oprostite mi.
Drugim ljudima se ispričan ali bez previše emocija.
Neke stvari se nisu prominile,bolje rečeno neke osobe.
S nekima nikako na zelenu granu.
Ali navikla san se.
TRudin se koliko mogu bit ljubazna,pokušavan nikoga ne mrzit.
Neki mi zamjeraju neke stvari,nekima još nemogu oprostit neke stvari.
To naravno negovorim nikome,jer neke stvari ipak je bolje prešutit.
Ubrzo će opet doć ono vrime pićenja do prugice.
Tamo me uvik uvati neka tuga,ali opet neki smirujući osijećaj.
*******************************************************************
*************************kraden hrčkove crte,opet********************
*******************************************************************
I dok novim crvenim strakama lagano lupkan pod,pokušavajući skopčat korak za tango,shvaćam.
Kako mi je lipo,dok skačem po ulici pivajući elvisovu pretty woman shvaćam koliko sam sritna.
Kako je svaki dan savršen.
Koliko me sitnice ispunjavaju.
(Koliko volin elvisa.=D)
Koliko volin svoje prijatelje.
One su totalno pesimistične.
Kad krenemo u srednju nećemo se više družit,bla,bla,bla...(Citiram.)
Misli da će imat neku svoiju ekipu i nać će odma nove najbolje prijatelje.
Aha.
I počet će padat s neba.
Možda san ja preoptimistična,ali smatran ako smo mi baš prijatelji da nas srednja neće razdvojit.
Ma.

***********************************************
Ono gori je napisano prije dva-tri dana.
Još san uvik raspoložena.
Veoma dobro.
Do maloprije smo ja i nata plesalke tango i pliot po ulici i izvodile gluposti.
Žana je u Berlinu.
Lipo je...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Znate li kako mi je...?
Strah.
nonono

28.08.2007. u 23:41 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ovo je nastavak runwithme.blog.hr bloga.
Ja zaboravih lozinku,a volila san taj blog.
I smatran da mora imat nastavk.
Were do you go when you're lonely?
Where do you go when you're blue?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ja.

Nisam ništa posebno.
Čovjek ka čovjek.
Smatran se veoma jednostavnom.
Prečesto sam totalno zbunjena.
Najviše od svega cijenim dobre prijatelje.
I dobru čokoladu.
Ponekad sam loše volje,
Cila u depresiji.
Ali trudim se sakrit to.
Jer znan kako je kad si sritan pa ti dođe
neki ukomirani depresivac.
Često san zaljubljena.
Prečesto.
I uvik na kraju ja patin.
Iz razloga ovih i onih.
Veoma brzo opraštan,
sad jeli to dobro ili loše neznam.
Jbg.
To sam ja.

Volim osmijeh tvoj.

"Osmijesi dosežu do teško dostupnih mjesta." Steve Wilson

"Ti mi donosiš cvijece - ali tvoj osmijeh traje mnogo duže od cvjetova." Maya V. Patel

"Najpromašeniji, najuzaludniji je dan u kojem se nismo nasmijali." S. Chamfort

"Neka nitko tko ti pride ne ode od tebe, a da ne bude bolji i sretniji. Svi bi trebali vidjeti ljubaznost na tvom licu,u tvojim ocima, u tvom osmijehu." Majka Tereza

"Ljudska vrsta ima samo jedno uistinu djelotvorno oružje, a to je smijeh. Kad smijeh
krene u napad, ništa mu ne može odoljeti." Mark Twain

"Kad je netko preumoran da bi ti se nasmiješio, nasmiješi se ti njemu." Francis Gay

"Svatko je zacijelo osjetio kako je veseo prijatelj poput suncanog dana što svojim
sjajem obasjava sve uokolo; a vecina nas može, kako vec poželi, od ovog svijeta
naciniti prekrasno mjesto ili tamnicu." Sir J. Lubbock

"Nitko ne treba osmijeh tako silno kao onaj tko se ne može nasmiješiti." Debra
Jeppesen

"Nauci pozdravljati prijatelje osmijehom; oni u srcu nose tolika nezadovoljstva, da se
ne mogu zamarati i tvojima." M. A. Ayer

"Od svega što imaš na sebi izraz tvog lica je ono najvažnije."

"Da bi se osmjehnuo, covjek treba pokrenuti 17 mišica, a 43 da se namršti. Stoga
cinite ono što morate s osmijehom, to ce vas stajati mnogo manje truda." S.i L.
Macfarlane

OSMIJEH = NAJKRACA UDALJENOST IZMEDU DVOJE LJUDI.

"Za mene je sposobnost ljudskih bica da se smiješe jedna od najljepših njihovih odlika.
Takvo što ne može nijedna životinja. Ni psi, pa ni kitovi i dupini, inace vrlo
inteligentna bica s izraženom privrženošcu ljudima, ne mogu se smiješiti kao mi."
Dalaj Lama

- Svi se ljudi smiješe na istom jeziku! -

"Ako se u svome svakodnevnom životu možemo smiješiti, ako uspijevamo biti smireni i sretni, bit ce to na korist ne samo nama vec svima oko nas." T. N. Hanh

OSMIJESI TEK SU NEVAŽNE SITNICE; ALI ONE, RASPRŠENE NA STAZAMA ŽIVOTA,
OSTVALJAJU ZA SOBOM NEPOJMLJIVO LIJEPU SLIKU DOBRA KOJE CINE. J.Addison

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@