Now i see how much they mean to me.

Šta me potaklo na ovi post???
Paaa,dvi ženske su se posvađale.
Matka i Turkovićka.
Matka je nešto izlagala Turkovićki u vezi sinja.
I ova se naljutila.Matka joj se želi ispričat,jer joj je žaa,i shvaća da nije mogla napravit veću glupost nego lagat najboljoj prijateljici.
Naravno turkovićka je totalno tvrdoglava i glupa ako se mene pita.
Otkad se prestala družit s matkon počela se družit s jednon ženskon koju mrzi.
I danas kad je matka tila pričat s njon,ova njoj rekla,ako mi imaš šta reć reci mi isprid nje(ženske koju ni ona sama ne voli),ona zna sve.
Znan da san malo odužila al' da shvatite o čemu je riječ.
I sad ja shvaćam kako dobre prijetelje ja iman.
Je da se često posvađan s njima,al' uvik se pomirimo.
Drago mi je šta je tako je.



Kako san ja ovih dana.
Paaa,dobro,valjda.
Stalno san u nekoj trci pa ni ne stignen razmišljat.
Naravno još san uvik luda za ..................
Al' držin se.
Pomalo se bojin škole.
Maltretiran starce,da mi kupe starke.
Mislin,dali su oni meni pare,samo moran ić u Split kupit ih.
Grrrrrr.
Al' sve u svemu,trudin se iskoristit ovo malo lita šta je ostalo i nemislit loše.
Valjda ću uspit.
Sad iden ća jer će mi doć nata.
Satrat ćeme ako opet buden na kompjuteru.
=)
Ćao.
=D

19.08.2007. u 18:01 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ovo je nastavak runwithme.blog.hr bloga.
Ja zaboravih lozinku,a volila san taj blog.
I smatran da mora imat nastavk.
Were do you go when you're lonely?
Where do you go when you're blue?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ja.

Nisam ništa posebno.
Čovjek ka čovjek.
Smatran se veoma jednostavnom.
Prečesto sam totalno zbunjena.
Najviše od svega cijenim dobre prijatelje.
I dobru čokoladu.
Ponekad sam loše volje,
Cila u depresiji.
Ali trudim se sakrit to.
Jer znan kako je kad si sritan pa ti dođe
neki ukomirani depresivac.
Često san zaljubljena.
Prečesto.
I uvik na kraju ja patin.
Iz razloga ovih i onih.
Veoma brzo opraštan,
sad jeli to dobro ili loše neznam.
Jbg.
To sam ja.

Volim osmijeh tvoj.

"Osmijesi dosežu do teško dostupnih mjesta." Steve Wilson

"Ti mi donosiš cvijece - ali tvoj osmijeh traje mnogo duže od cvjetova." Maya V. Patel

"Najpromašeniji, najuzaludniji je dan u kojem se nismo nasmijali." S. Chamfort

"Neka nitko tko ti pride ne ode od tebe, a da ne bude bolji i sretniji. Svi bi trebali vidjeti ljubaznost na tvom licu,u tvojim ocima, u tvom osmijehu." Majka Tereza

"Ljudska vrsta ima samo jedno uistinu djelotvorno oružje, a to je smijeh. Kad smijeh
krene u napad, ništa mu ne može odoljeti." Mark Twain

"Kad je netko preumoran da bi ti se nasmiješio, nasmiješi se ti njemu." Francis Gay

"Svatko je zacijelo osjetio kako je veseo prijatelj poput suncanog dana što svojim
sjajem obasjava sve uokolo; a vecina nas može, kako vec poželi, od ovog svijeta
naciniti prekrasno mjesto ili tamnicu." Sir J. Lubbock

"Nitko ne treba osmijeh tako silno kao onaj tko se ne može nasmiješiti." Debra
Jeppesen

"Nauci pozdravljati prijatelje osmijehom; oni u srcu nose tolika nezadovoljstva, da se
ne mogu zamarati i tvojima." M. A. Ayer

"Od svega što imaš na sebi izraz tvog lica je ono najvažnije."

"Da bi se osmjehnuo, covjek treba pokrenuti 17 mišica, a 43 da se namršti. Stoga
cinite ono što morate s osmijehom, to ce vas stajati mnogo manje truda." S.i L.
Macfarlane

OSMIJEH = NAJKRACA UDALJENOST IZMEDU DVOJE LJUDI.

"Za mene je sposobnost ljudskih bica da se smiješe jedna od najljepših njihovih odlika.
Takvo što ne može nijedna životinja. Ni psi, pa ni kitovi i dupini, inace vrlo
inteligentna bica s izraženom privrženošcu ljudima, ne mogu se smiješiti kao mi."
Dalaj Lama

- Svi se ljudi smiješe na istom jeziku! -

"Ako se u svome svakodnevnom životu možemo smiješiti, ako uspijevamo biti smireni i sretni, bit ce to na korist ne samo nama vec svima oko nas." T. N. Hanh

OSMIJESI TEK SU NEVAŽNE SITNICE; ALI ONE, RASPRŠENE NA STAZAMA ŽIVOTA,
OSTVALJAJU ZA SOBOM NEPOJMLJIVO LIJEPU SLIKU DOBRA KOJE CINE. J.Addison

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@