BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 11.12.2005.

nemojte slučajno mislit da ću pisat o gotovini!

ma te kokice su zlo! od kud takav ulet, pobogu?! sad si ja malo razmišljam, i baš prije nego si stavim nove mućke u dvd player, skoknut ću do kuhinje i složit neku ponoćnu mezu....

al kokice! meni je taj odlazak u kino debilana ak si ne čopim najveću porciju kokica! pa makar bio sit ko nakon 14 študgardskih kebaba, moram si ih uzet. mogu radit bilo kaj... mogu gledat tekmu, dnevnik, globalno sijelo, prizma multinacionalni magazin, mir i dobro, plodove zemlje il karling... al ak mi napraviš kokice sve će bit podređeno njima. dok se ne slisti sve iz zdjele ja nisam miran. obožavam osjećaj soli na prstima, obožavam punu šaku gurat u usta (jer ona kvazipristojnost s bacanjem jeden po jedne u čvalje mi je naprosto smiješna i nepotrebna), gledat jel još kome ostalo u njihovoj zdjeli.... horor, akcija, američka teen komedija (koje svi volite, samo vam je neugodno priznat), dokumentarac o sexualnom životu kukaca, avantura, nijemi film s poljskim prijevodom (čemu prijevod ak je nijemi?!) - svejedno je! kokice su uvijek dobrodošle... kad bolje pogledam, brijem da (ko Alf) imam par želudaca zaduženih za posebne stvari...
Želudac 1: kokice
Želudac 2: banane
Želudac 3: red bull - loza
Želudac 4: ab kultura
Želudac 5: konkretna hrana (meso od pravih životinja. soja ne dolazi u obzir!)

eto, ko nije pročitao ovaj post je jako sretan čovjek, a oni koji su ga pročitali nek pogledaju kad je napisan. dakle, koji je dan i koje je doba? i sve vam je jasno...
zakaj domi nekad ne bi bio skroz glup?!

P.S. u navali ego-tripa upiso sam u gugl "domi" i skužio da je ovaj blog tolko popularan (unatoč broju komentara) da su se počeli služit mojim patentiranim imenom:
www.domi.co.uk (nisam skužio za kaj je taj sajt)
www.tiedomi.com (neki zbildani super-inteligentni hokejaš bez prednjeg zuba i maturalnog rada)
www.do-mi.com (punk/ska/core band iz Norveške koji je tolko oduševljen mojom pojavom da su mi doma poslali tajnu svemira i broj telefona od keire knightley)

n.p. THE GO! TEAM - thunder, lighting, strike

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: