BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 18.07.2005.

pluća zagreba

nakon razgledavanja pejzaža mojih predaka (i nasljednika), ovaj vikend ipak je bio rezerviran za naš najdraži gradić. i nije moglo bit ljepše.
prvo sam se uspio iz kreveta iskobeljat u vrijeme kad je sunce već bilo viiiiisoko na nebu. sljepljene face od jastuka, štrafte od plahte po prsima i trbuhu, pramen kose svugdje samo ne u nekom normalnom položaju.... nakon uobičajenih "jutarnjih " radnji tipa umivanje, zubi, internet, već je počeo zvonit mobitel s pozivima "ajmo! počinjemo!"... i tak, već sam bio na putu prema šogiju di je već trajala zajebancija, gledo se tenis i spremalo se na tekmu. sjeli u moj punto i krenuli prema gradu... sjeli na najdražu i najružniju tribinu.... pljuščinu smo prevarili tak da smo majice potrpali u džepove i goli do pasa (množina od psi) se smijali i vrištali. kad je stalo, majice opet na sebe i - opet suhi... poslije tekme morali su past ćevapi negdje u bespućima dubrave, a svečani završetak proveden je na "plućima Zagreba"... Sljeme. vožnja po cestici koja dovodi do najjebenijeg pogleda na metropolu. ipak, tam je već bila ekipa koja je dijelila ideju s nama, al su slušali "cigančeee, cigančeee, da ti kupim zlatno lančeee!"... i tak, nije ti fora s visine gledat zagreb kak mirno leži i spava, a u uši ti ulazi oskvrnuće glazbe... dno dna. ipak, ekipica zna za još jedno mjesto... reko bi s maaalo lošijim pogledom, al sveukupno puno bolje mjesto... kapelica, pljugica, klupice, red-bull, muzika iz auta, svjež zrak (maaaalo okupan cigaretama)...
hrana za dušu i tijelo... al opet pogađate... nisam imo fotić... al sam skužio da volim taj grad... fakat.

P.S. btw. cure, nemojte započinjat rasprave tipa "pa kak vi možete pratit taj nogomet?! totalno glupo, 22 frajera koja uzdižete do neba naganjaju loptu"!! nemojte, jer nema smisla... nit sam ja kriv kaj to voli pol svijeta nit ćete vi IKAD išta u tom pogledu promijenit... dakle, vi svoje, mi svoje i svi sretni... nemojte jebat! jučer sam se svađo s jednom curom, jer je uvjerljivo imala najgluplje mišljenje koje sam ikad o tome čuo i onda umjesto da začmrlji i prihvati moju pristojnost koja joj ne želi uzvračat, mene počne napadat da kak sam glup... e nećeš!!! ma, o tome bi mogo post napisat.... vidimo se.



- 14:00 - komenterejšn (17) - ko još printa?! - povijest



< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: