BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 01.07.2005.

malo onak kišni mejl...

kiša nas nemilosrdno pere (pod "nas" mislim na ugodne crvene cigle koja nas čuvaju od svega dok mi sjedimo pred telkom il pred skriptom)... čudne misli se kreću po zraku, ja se budim u pristojna vremena, dan mi je onak fora ispunjen, potrošio sam brdo love zadnje vrijeme, bliži se i zadnji ispit (bauštela će bit presretna ovakvim rečenicama) a ja se do 3 popodne stignem naspavat, otić prolunjat po gradu, kupit si naočale (OAKLEY-ice dobrodošle srcu mom!!!), otić do faxa, vratit se doma, prileć malo na jedan afternun nep, probudit se i vidjet da još imam tucet, pregršt i napretek vremena...

fora osjećaj, al ipak jedan koji upućuje da nekaj nije oke sa mnom... dani baš nisu onakvi kakvima ih je zamišljo neki ljeto-ljubac, još se nije zahuktalo pijančevanje i sposobnost da se mamurluci svakodnevno liječe klinovima. još se ne osjeća da svi imaju love u džepu i da se može odlazit na nepotrebne rano-popodnevne pive. još mi niko (kranjčar izdajica) ne kuca usred dana na prozor i zove van. još niko ne zove oko 2 popodne i kaže "idemo zgorit malo na bazen? il idemo zapalit nekaj dobro kaj sam nabavio?" još nema one sveopće bezbrižnosti koja nam je zadnje vrijeme na pameti, a meni bome i bliže od toga (zahvaljujući stvarima koje zbog džezistice s bauštelije ne smijem spomenut)...

E, sad, a kaj nije oke sa mnom? Opet se povijest ponavlja i opet mi se oko neke stvari ponavljaju gluposti i čudne situacije... oni koji me znaju (a pogotovo jedna osoba) znaju o čemu pričam... al takav je život (kakve li samo glupe izreke! upravo pišam po glavi tog frajera dok mu je ostatak tijela zakopan u pijesku na nekoj ogavnoj šoderici). stvari idu, pa stanu, mijenjaju se ili ostaju iste... nekad bolje, nekad lošije, samo je pitanje kak se to složi u glavi... zadnje vrijeme sve me ide, pa nemre baš sve :)

ipak, danas dobivam jedan mejl s nekim materijalima za ispit u utorak i, osim tog atačmenta, piše text:

"Iznimno opasan materijal koji izaziva vrtoglavicu i žgaravicu ako se ne koristi pravilno.
Upute za primjenu:

1. gledati najviše dvaput dnevno po pola sata
2. čitati na tašte pomoću cvikera za zavarivanje
3. biti blizu zahoda
4. koristiti samo noću i kad nitko ne gleda!
5. Ne smiješ to pokazati mami jer će te čudno gledati!
6. ako ti upadne u oči, isperi hladnom vodom
7. Nakon seanse uzeti dugačak godišnji odmor

Čuvaj se!"


Osim činjenice da sam se dobro nasmijo, ova sedma točka i meni i vama, suputnici moji, puno toga otkriva...
što se svega tiče, bit će sve oke. mora! znam to! držte se... a pogotovo ti!

SAŠA, TIN i KEDŽO - instant



- 19:06 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: