BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 15.06.2005.

the day after tomorrow... dio 2

...posjeli su nas na neke fotelje i rekli da pričekamo (i dali nam vrijeme da se dogovorimo kaj ćemo reć)... frendica veli: "to sam onda ja dobila od frenda." i tak, u kratko...
prvo su mene pozvali jer su mene optužili za sve i krenuli mi dodjeljivat odvjetnika (?!?!). kak su se emocije već smanjile, svojom brbljavošću sam ih zašpreho i cijela priča je ipak krenula u malo pozitivnijem smjeru.
drugu frendicu su pozvali slijedeću i govorili joj da sigurno mene brani jer joj se sviđam... svinje anti-drogeraške svakakve stvari koriste da se riješe pizdarija... nakon natezanja i 15 puta odlaženja svakog od nas kroz hodnik nalik zelenoj milji (hodnik je fakat dugačak u pizdumaterinu) došlo je razrješenje...
normalno da im je bilo najjednostavnije optužit dečka (eto vam cure, još jedna neravnopravnost), jer ipak od nas troje netko je trebo preuzet krivnju... i tak, nakon naših pozitivnih potpaljivanja atmosfere tipa:
"Kaj vam je jedan džoint najveći problem u gradu? onda ste fakat idiličan grad."
"Oćete nam vratit ostatak?"

itd itd... i oni su se pokazali humanosti, pa smo na kraju iščupali da će ova frendica (koja je rekla da je to dobila) dobit nekakvu opomenu. živi sama pa je to i najbezbolnija solucija.
opet meni vrag nije dao mira pa sam ih počeo davit da joj niš ne zapisuju jer "je tak i tak toga fakat malo" (:)), pa je ispalo da to ne ide u dosje, nego će joj visit nad glavom nekih mjesec i pol.

nakon sve skupa sat sat i pol, otfurali su nas natrag pred gjalski i kak smo se već SKROZ opustili na odlasku smo im govorili nekaj tipa "fala, vidimo se uskoro."...
da bi stvar bila bolja, nismo opće zakasnili na koncert, jer smo taman na ulasku vidli frendove kak izlaze na stejdž...

eto, ljudi pazite kaj radite, jer možda ne prođete ovak dobro... mi smo sretna džubrad!

n.p. AVALANCHES

P.S. potaknut ovotjednim ispitima moram se osvrnut na izjavu dana:
"nijedan zadatak ne može bit tolko lagan kolko ja mogu bit glup"



- 12:34 - komenterejšn (10) - ko još printa?! - povijest



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: