BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 10.06.2005.

domi, ti si panj...

i tak. prošli tjedan, jedan dan ja pičim s glavnog prema faxu, prolazim kraj kseta, ulazim u našu ustanovu i neke cure kraj wc-a viču "domi! eeeej!" gledam prema tam i mislim si "ko ste vi, jebote?!"...
i pristojan kakav i jesam dođem do njih, i na pitanje "jel nas se sječaš?" ja odgovaram nekaj tipa "pa normalno, al na prvi pogled si skroz drugačija nego zadnji put"... s velikim upitnikom nad glavom sam sebe vrijeđam jer nemam apsolutnog pojma ko je i šta je...
rasprava teče u pravcu u kojem skužim da zna dosta o meni i da me ispituje jako puno točnih stvari... a ja, brbljav kakvog me većina zna, odgovaram nekak polu-konkretno, dok mi se mozak vrti miljon na sat pokušavajući prorošat po pamćenju "pa ko je ona? idijote, pa inače pamtiš face (barem)!"... al nikaj... nema ničeg... praznina, ništavilo, blenk... blejim u nju ko gospon Bush na slici... a nisam bio pod utjecajem ničeg, da ne bi bilo...

razgovor teče, "baš me neki dan marina pitala za tebe".... e onda je sve otišlo u pizdu materinu... "koja sad marina, jeboteee?!"... i kad je ponestalo tema koje mogu onak na ovlaš iskombinirat bez ikakvog spominjanja imena i nekih konkretnih situacija, izvalio sam nekaj tipa "ajde pozdavi marinu, i reci joj da pazi kaj radi...moram na predavanje"...

predavanje je prošlo uz razmišljanje ko je ona bila i na koju foru se ja AMA BAŠ NIČEG NE SJEĆAM... a caps lock je bio isključen...

i onda pred par sati odletim u sodomu i gomoru san antonia, a tam iznenađujuće svira psihomodo pop... stejdž nisam ni jednom pogledo neg sam se držo šankiranja s Chadom... i na putu za wc, zaustavljam poznanicu i serem nekaj tipa "pa jebemu, pa kad ćeš ti meni cugu platit?!"... ona mene simpatično gleda i odgovara "oćeš sad?" i vidjevši da nekaj ne štima pitam je "čekaj malo, ti nisi borisova cura, jelda?"... onda još simpatičnije veli "nisam...", i onda se sve slaže i ja skužim da nemam pojma ko je ona... al bila je jako susretljiva i nasmijana, pa ipak ima moje pozdrave...

tolko o mojem pamćenju faca... nekad mi ide, nekad baš i ne....

n.p. PARADISE LOST - one second



- 02:06 - komenterejšn (19) - ko još printa?! - povijest



< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: