BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 13.05.2005.

ljubim vas sve u čelo

iiiiihaaaaa!
najbolji završetak tjedna (radnog) ikad!
tjedan spavanja do puno, zaključen je malim blejenjem u skriptu, auditorne, predavanja i labose i na kraju jednim PREranim kolokvijem... jebemu, pa nemreš mi stavit kolokvij u 8 ujutro... međutoa, domi se probudio, razbudio, pojavio, riješio... bio zadovoljan, sjeo u menzu, to začinio s pomfrijem i lignjama, kolačem i dva soka (fakat, jedan mi je još u torbi)... i to sve za 8 kuna... eto ga, jedna reklama za fakultetski život...
AL kaj je najbolje od svega... 11 je sati, ja sam sve ovo u gornjem odlomku već obavio, sad idem oprat znoj sa sebe, pojest nekaj nezdravo i pomazit se sa svojim dragim jastukom... a kad se probudim bit će onolko sati kolko bi bilo da nisam nigdje ni išo... PRE-JE-BE-NO! vidite, i onda kažu da predsjednici samo ljenčare... ko je ovolko toga danas obavio, a? Ko? .... to sam si i mislio...
a da se ovaj iritantno veseli post završi sa stilom još ću samo napomenut onim čangrizavcima koji nisu skužili:
VIKEND JE!
VIDIMO SE NEGDJE NA LIVADI, OKUPANI SUNCEM, a sve psovke izrečene bit će radi fulanog gola ili prolivene pive po ženskim cipelicama...

zvuči predobro!
a kako bi Phoebe rekla: osjećam se dobro ko djed mraz u lunaparku dok ševi ženu života...

to bi bilo to...

n.p. ROBBIE WILLIAMS - escapology



- 11:49 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: