BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 10.04.2005.

škripa kočnica.... buuuum!

zanimljiv vikend... i čudan
u petak sam se naradio kolko meni, neradniku i ljubitelju sna baš i ne priliči... sređivanje registracije i prijenosa auta, kosio sam travu u vrtu, mijenju gume tati na njegovom autu i sestri mijenjo šaltere i štekere.... dakle, ako nekome treba muška verzija kućanice i najpoželjniji neženja, javite se....

umoran sam se srušio u krevet jer sam ujutro u subotu pičio prema austriji malo prošetat po IKEA-i... nas troje sjedamo u 6 ujutro u autić, ja za volanom i krećemo... kiša nas pere doslovno cijeli dan, po autoputu se ganjamo, dok po Sloveniji vozimo ko po jajima, jer su murjaci nepotplativi a kazne bolesno visoke. svejedno, kupujemo neke stolce, stolić i ostale pizdarije u IKEI, par bagatelnih majci kratkih rukava, dok razočaranje dana vidim kad sam skužio da MEDIA MARKT (domijev drugi raj) više ne postoji i u West Centru, već samo u onom Seiersbergu... Majstori su mi ga maknuli i suza mi se stropoštala niz lice... sva sreća da sam bio mokar od kiše pa se nije vidlo...

Na povratku doma zabunom uzimamo povrat poreza (koji se inače uzima kad slijedeći put ideš gore), pristojni kakvi jesmo zašprehavamo stričeka na našoj granici i cifra od 300-tinjak € ostaje necarinjena...

ALI! da stvar lijepo i uzbudljivo završi, dolazimo natrag u Sesvete, skrećemo na jednom raskrsću i onda buuum! naravno, sudar... frajer je klafro sa svojom ženom na mobitel i majstor je bez kočenja pljusnuo frajera iza mene, a ovaj je lijepo i elegantno odletio u mene... auti se vrte, lete po zraku, eksplozije na sve strane, ulje curi, krv je razmazana po asfaltu i šajbama, dok jedna odlutala guma pogađa nesretnu baku dok je nevino šetala ulicom... baš me zanima kolko vas je povjerovalo u ovu zadnju rečenicu...
nikaj spešl, malo su mi udubili guzicu.... htio sam izletit van i počet ga psovat al su frajeri bili skroz oke i riješili smo osiguranja i slijedeći tjedan me čeka još puuuuno papirologije. a svi znamo kolko je to kod nas komplicirano...
poslije sam se sjetio da sam mogo odglumit onaj trzaj u vratu i da me sve boli... kolko bi para izmuzo, al ne da mi se izazivat ovog majstora gore...
al znate kaj je najbolje u svemu? bio sam sa tatinim autom, i moj ljubimac je mirno spavo na parkingu...

n.p. ISIS - panopticon



- 20:51 - komenterejšn (6) - ko još printa?! - povijest



< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: