BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 03.04.2005.

tonight is our last stand...

gemišti su se popili, ekipu sam stero doma neuobičajeno rano jer sam se s tatom dogovorio da ćemo sutra skočit do sajma i počet projekt traženja domijevog prijevoznog sredstva... zaželite mi sreću!
napokon ću i ja doć na red i u sljedećih par mjeseci sređujem sobu (kaj sobu?! SOBE!! množina...) i počinjem gazit ljude i štrajfat susjedove aute sa svojim vozilom, a ne od mojih dragih roditelja... zaželite mi sreću! dakle, kupujem ili trajekt ili traktor ili nove tenisice... vidjet ćemo
da sad previše ne duljim s ovim postom (jer sam skužio da velika većina popizdi na post veći od 10 redova i onda pročita samo boldane stvari, početak ili kraj, ili nedajbože svo troje), pozdravit ću vas sve....

inače, moj današnji veliki pozdrav ide našem Papi jer je bio legenda i predobar čovjek... vidimo se majstore uskoro... jer kaj je pedesetak godina u odnosu na cijelu vječnost kolko ćemo se svi negdje gore gledat... Mirno more, prijatelju...


Za cure:
Jel si možete stavit maskaru sa zatvorenim ustima?

Za dečke:
Kad perete zube, jel se čohate po jajima?



- 01:15 - komenterejšn (7) - ko još printa?! - povijest



< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: