BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 13.03.2005.

back home... back to reality.......

ljudi, žene, cure, dečki, frajeri, homići, hetero i bi, legende, blesani, djelitelji blogovske pravde... pozdravljam vas na dan kad sam svoju nogu nakon nebeskih visina stavio na najdraže tlo... budući da ću slike nabavit, nadam se sutra (ovisi o mojem travel guideu ANI), neću ulazit u detalje jer ima svega tu.... i tamo...

hodanje, smijanje, živciranje, trčanje, kašnjenje na vlak, čaganje, cuganje, provođenje noći na ulicama pariza, strasboura i stuttgarta, bježanje od transvestita u disku itd..... to bi bio kratki rezime koji će uz pregršt jebenih slika i foto sessiona bit ubrzo rascijepan i iznesen na vidjelo...

poštovani čitatelji, budite s nama i sljedeći put s novim nastavkom DOMIJEVIH PIZDARIJA

nakomentirali ste se prošli put, a nekima imam potrebu odgovorit:
nana: poklon ćeš dobit... možda i više njih... pa kad sam te ja razočaro do sad?! samo pazi kaj radiš i posudi mi svoj auto
treba popit: ma ne idu svi nekud...to sam samo ja faca... a te instrukcije na tulumima najčešće imaju najbolje učinke pa je naš luxon napokon prosvijetljen... al vjerojatno je sad već sve zaboravio
smijalica: a kaj da ti velim... naginjo sam se s ajfela i znao sam da će svi to već pretpostavit, pa zakaj ih iznevjerit... nisam si fizički niš napravio al bio sam blizu par puta... znaš mene
ivva: a čuj, kaj da ti velim?! odvratan je taj svijet:)
petarda: čuj me, eksplozivna napravo... sve sam ti ja obišo al sam se potrudio da si niš ne kupim... al sam svejedno zdrobio masu para... hm, da je bar bilo za nekaj pametno... a u strasbouru ima jedan dućan u koji bi se ti preselila...100%



- 21:47 - komenterejšn (12) - ko još printa?! - povijest



< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: