BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 07.03.2005.

but now it's over....


odo ja....
nema previše filozofije, nisam se baš raspiso makar sam imo ideja... sad ih nemam... imam posla, neke organizacije, malo nekih nezavršenih poslova i onda će moj šupčić napokon vidjet malo svijeta, a ono kaj mene najviše veseli, napokon će se dić u visine nebeskih razmjera (jaaaako pametno i logično je ovo bilo...)...

vikend je prošo u obliku jednog tulumčića koji nije trebo zgledat tak, al na kraju ni nije bio loš... glavno da je okruglom majica (ne! to nije obična majica! to je dres!) dobra... a ovo ti je naputak, mrcino: ak misliš da ti je u određenim predjelima dodirivala određene dijelove tijela, morat ću ti opet bit prsnal trejner i govorit ti one stvari na koje si tak i tak naviko u svakodnevnom životu "ajde, čvarku jedan, pokreni tu mješinu!"

enivej, sutra pičim prema stuttgartu, pa u strasbour, pa na dva dana u pariz... bit će žestok tempo i neću se baš puno naspavat... a neću ni imat svoj krevetac.. a piva košta 80-ak kuna.... viš mi lak!...
ak negdje čopim komp skomentirat ću nekaj i vidjet kaj ima tu kod nas.... a vi do povratka nemojte radit sranja ni u privatnom životu ni tu na blogu i nemojte čitat ovak glupe postove... :)



- 12:46 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: