BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



subota, 26.02.2005.

GLORIJA (Ovaj post mora bit što prije pročitan!!)


ja nemam pojma kak često Glorija izlazi, al brijem da je to tjednik.... jelda? uglavnom, sjedim u bircu kod faxa i uz pivicu nakon ispita (koji sam razbio ko picek glistu) listamo mi novine... redaju se jutarnji, večernji, glorija, extra, auto moto, playboy itd... uglavnom, počnem ja prelistavat dnevne novine UNATRAG... brijem da bi trebali počet štampat to sve unatrag, cijeli birc čita odostraga pa do kud stignu... mislim, otraga je TV program, pa vodič po gradu, pa neke zanimljivosti, pa sport, pa onda ona hrvatska depresija od crne kronike ("ubio brata jer mu je ubro visibabu iz dvorišta", "ukrao 100 čempresa", "umlatio baku pa sebi stisnuo prišt" itd...) i zgubiš volju opće čitat politička prepucavanja na početku....

ALI! onda mi je u ruke ciklički stigla Glorija... šacnem ja na naslovnici onak par slikica i nikog spešl ne prepoznam... i vrag me natjera da onak brzinski prelistam... ko da je od Boga poslano, listanje ze zaustavlja na prilogu o NEVENU CIGANOVIIIIIIĆU.... SVETI ISUSOV BOŽE!....ljudi! dok je još ovaj tjedan aktualan, il ak vam neko kupuje te Glorije žicajte, tražite, šnjofajte, utjerujte, trudite se da to pogledate... dakle, počinje na 62. strani.... (oni koji su se dvoumili dal im se da zajebavat i tražit to po gloriji, sad moraju jer sam se tolko potrudio da vam zapišem i stranicu).... ja sam (nakon duuuugo vremena) plako od smijeha.... FRAJER NIJE NORMALAN!! to je bogom poslan čovjek sa misijom da drugim ljudima omogući da si tu i tamo pomisle: "pa dobro, nisam ja najgluplji".....

majstor na 64. strani ima neke slike po fazama njegovog stila, njegovih plastičnih operacija i njegovih debilnih kreacija.... ponavljam, JA SAM PLAKO!
i onda izjave tipa: "jesam li opsjednut izgledom?! pa mislim ono... ako neko misli da sam opsjednut izgledom ako se probudim, pola sata tuširam, nanesem kremu za usne, lice, uši i ruke, namažem se hidratantnom, namjestim kosu u desetak minuta i za odijevanje potrošim samo pola sata, onda jesam, opsjednut sam izgledom"... IDIJOTE, Milo Hrnić i Škegro su opsjednutiji izgledom od tebe, budući da izgledaju 16987 puta normalnije!!!

Ljudi moji dragi, to morate vidjet, tih 10-ak slikica koje pokazuju da se imamo čime ponositi kad pogledamo svoja tijela, glave, odjeću i posebno MOZAK....
JA SAM PLAKO!! ..... od smijeha....naravno



- 20:13 - komenterejšn (20) - ko još printa?! - povijest



< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: