BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 09.02.2005.

Seljačizam

čudna je ta ekonomija, iz dana u dan iznenađuje... kažu da je jedan dio ekonomije marketing... to su reklame, jel tak? po nekim ferovskim logikama i vizitka je nekakva reklama koja privlači kupce... il bi trebala...

uglavnom, ne živim na istoku pticolike zemlje pa nemrem isprobat ovu uslugu, al mislim da bi radije pito susjedovog dvogodišnjeg sina (koji će bit delikvent) da mi pogleda kaj mi je s autom... jel ovaj majstor je moj ukus malčice profulo, a s time i parsto kuna koje bi mi uzo i par godina života zbog smijeha koji bi se razlomio da mi se takav pojavi i pita "a što ti, mali, trebaš,ha?"... istina, frajer bi me zdrobio i obriso bi si šupak sa mnom, al mislim da bi vrijedilo... hm, a možda ipak i ne bi.... istina, ne bi...

život mi ide na bolje... ustvari, već je dobro, tak da bi trebo reć da ide na jebeno... spominje se auto u skoro vrijeme (koji će se nadam se pokvarit tek kad Vlatkec ode u penziju), linu selim iz njezine sobe već neko vrijeme, a do onda ću izdizajnirat obje sobe (jedna za učenje i kompjutorske brijice, a druga za zajebanciju, cugu i tekme i...) i spominje se nekakva stipendija koja bi me poštedila žicanja love od legendarnih roditelja.... vidjet ćemo...

do onda: tramvaji, here i come!!



- 14:30 - komenterejšn (25) - ko još printa?! - povijest



< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: