BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 07.02.2005.

Yes, I hold some keys of gold. (stavit ću samo jednu točku jer mi seru da ih non stop stavljam tri...)

sklobolisnolovoooo... nego, kaj sam htio reć? e, da! subota... tri prijatelja (nije 5, šteta) odlučila prekinut seriju dosadnih izlazaka i skužili da u OTV-u (pardon, boogaloo...) sviraju dečki čiji kult tri prijatelja njeguju već godinama i to nikome nije jasno, al njima je jeeeebeno. dakle, uz puno nečkanja otišli smo i već na putu prema tam bili svjesni da će nam sam gospodin morat utabat dugačak put prema kućama, jer noćni tramvaju su kurve bili i uvijek će bit.
dakle, pive su tekle (makar je neki tam domi još bio pod utjecajem od prethodnog dana) i dugo se nisam osjećo tak smireno i veselo u isto vrijeme... dečki na stageu su opet pokazali da ih opće ne jebe nekakav uspjeh i da će uvijek bit ono po čemu smo ih pamtili od 8 razreda... i čak smo bili tolko zadovoljni da smo drugog benda (glavnog) poslušali samo 3 stvari... i odlučili smo ić ispitat kurvizam tramvajeva... nije bilo strašno (al da ne bude zabune: i dalje su kurve) al je bilo zima u pizdu materinu tak da smo već izmislili pjesmu (još jednu)... i planiramo skupit sve naše radove koji su plod izlazaka i sranja jednog ogromnog stvorenja koje je prestalo pisat blog i mazat svoju mast po ekranu........

inače, jutros sam se probudio u 6:10 ujutro i sa smješkom zaključio da imam još "samo" negdje 3 sata za spavanje i usnio ogroman i odvratan san u kojem se izdešavalo toga za vrijeme od dva dana... stigo sam se svađat s nekom ženom, prespavat cijeli dan kad je neki jebeni ispit, otić u dućan i završit u kinu, bio na moru i ne znam kaj, i nekaj me scima i probudim se, sad pazite ovo: u 6:12!!!! jebem ti, đubrad fakat za pravo kratko traje......

a na monitoru sam pročito da su se neki cyber par kaj se dopisivo odlučio nać i skužio da su muž i žena... ona je popizdila i rekla da je lažljivac, a on je tražio raskid braka... mislim, fakat ste majstori... ja bi se mirno usto i za pomirdbu joj kavalirski ponudio kaput... baš ko jerfra na slici <--

siju, face



- 23:55 - komenterejšn (15) - ko još printa?! - povijest



< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: