BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 26.10.2004.

ožujsko strong

dok mi se nožni prsti hlade jer sam na nogometu zgubio 40%kože na tabanima, čitam malo ovu ogromnu panjinu papa racu i vidim da njegovo puknuće dobro napreduje... boji se da mu tam neki medo ne uleti, a ne kuži da mu ja mogu pobjedu otet samo da ga pogledam i da papčina pobegne u kut... predsjednik ferovac? pa svi znamo da su ferovci papci :)
stemp, prepiši pare na mene inače ću ti razjebat kombinaciju! dogovor je dogovor...
legendo ana, znam da ti ovo redovito čitaš (il i dalje smrdim) pa te samo pozdravljam i zovem na pivu... lina, ti se nemoj živcirat oko ničega jer ideš u subotu u Tursku (i kupit ćeš mi neku dobru majicu, jelda:), a kad se vratiš lijepo daš otkaz i nabaciš zeku od mjesec dana....
vi ostale cure, čuvajte se jer dečki su svinje... to se vidi i iz ovog starog članka iz novina:



- 00:16 - komenterejšn (3) - ko još printa?! - povijest



< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: