kratke crte

subota, 28.02.2009.

Dividende iz INA-e

Jedan sam od onih koji imaju dionice INE, naše bajne industrije nafte. Kupljene nekako, čak niti cijeli paket i za ne vjerovati nisu niti prodane navrijeme. Sada skupljaju prašinu.

Sada kada sam to objasnio slijedi nejasni dio. U vrijeme kada nafta nikada nije bila skuplja, kada je litra goriva bila i deset kuna naša bajna INA se javlja i kaže da ima jednu milijardu i nešto milijuna kuna minusa??? (1 000 000 000,00 kuna)

Ovih dana kada čitam da će dioničari HT dobiti svoju dividendu (kolika god ona bila) postajem zavidan i ljut. Zavidan zato što će oni dobiti nešto love, a ljut zato što ja neću.

Molio bih da mi netko objasni kako je moguće da u vrijeme kada naftne kompanije imaju rekordne dobiti u ovoj našoj (mađarskoj) industriji nafte mi imamo rekordni gubitak.

Također bih molio da mi se objasni kako mogu tražiti od idiota koji je vode da sjaše sa čela firme jer je to i moja firma i ja želim dividende, a ne prazan džep.

Ovim putem apeliram (osjećam se poput Velikog Vođe) da uprava i svi oni koji vode ovu kompaniju da se lijepo povuku sa njenog čela i ne rade ništa (makar im plaća ostala), a upravljanje ostave kumici sa placa jer bi bilo koja kumica u prošloj godini uspjela zaraditi za život.

28.02.2009. u 14:57 • 5 KomentaraPrint#

srijeda, 25.02.2009.

Penal. Da ili ne?

Evo još jedna snimka.



Zaključite sami.

25.02.2009. u 09:17 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 24.02.2009.

Mala im je plaća!!!

Meni plaća od cca 2 tisuće nije mnogo za posao saborskog zastupnika koji obavlja svoju posao kako treba.

Sad je pitanje koliko je takvih.

Ono što mi smeta je mirovina, obrok koji plaćaju 5-10 kuna, piće koje je također skoro besplatno, puste nadnice u raznim odborima…

A to mi smeta iz razloga što nisu u privatnoj firmi. Mi ih plaćamo i smeta mi što ja nečije prežderavanje moram plaćati, nečije pijančevanje, nečiji nerad.
Hebrang kaže da neće valjda provjeravati papire, a nalazi se u nekom nadzornom odboru. Pa valjda je plaćen da nadzire.

Jučer kaže Šeks da svaki novinar radi 5 minuta dnevno. Može biti ali razlika je što on radi u privatnoj firmi (osim novinara HTV, gdje ima par tisuća viška zaposlenih), i njega poslodavac može plaćati koliko želi, ako mu ne odgovara dati će otkaz, ako ne valja dobiti će otkaz i neće primati plaću još pola godine ili godinu ili koliko već.

Problem je i što se zakon usvoji, pa nakon par mjeseci se mijenja, da li je to ozbiljan parlament?

I TAKO UNEDOGLED!

24.02.2009. u 12:34 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 18.02.2009.

Krš u Splitu

Jutros sam se probudija i vidim snig kroz prozor. Desetak centi. Lipo ga je vidit, a računan do posla ću lako jer ga nema previše. Ipak živin petnaestak kilometara do Splita. Uputin se i za pola sata dođen do Sirobuje, (za one koji neznaju cesta na ulazu u Split) tu krkljanac. Ni naprid, ni nazad.

Krenen okolnin cestan, poznatin lokalcima i za petnaestak minuta prođen Lovrinac računajući da je najteže prošlo.

Koja greška.

Otprilike sve ceste u Splitu su bile zaleđene. Na nesriću nigdi blizu mene nije bilo birtije di bi sta i čeka pa san hrabro krenija naprid prema poslu. Kolona auta isprid mene.
Kolona iza mene.

Pješke je bila puno brža i pametnija solucija. Dođe uzbrdica, auta staju, ne mogu naprid, led ispod kola. Zaobiđeš pa nakon deset metara opet netko stoji, nakon pedeset metara sta i ja. Nemoš naprid. Nakon petnaestak minuta uspija krenit. Opet stali, dva autobusa ne mogu naprid, čekaj njih da se pokrenu, krenu i oni i nakon dva sata glumljenja budale, jer kojeg san đavla iša na posa, na posa san i doša.

A sad postavljan pitanje, metereolozi najavljuju snig ima 3-4 dana, a niti jedna cesta u Splitu nije bila posuta sa solju ili pijeskom ili s čime se sve posipa.

Tko je odgovoran za ovaj krš i zanima me također koje će lipo objašnjenje dati?


18.02.2009. u 10:23 • 7 KomentaraPrint#

utorak, 17.02.2009.

Grijanje

Zašto nisam puno pogođen time što dio Zagreba nema grijanje jedan dan ili što je postojala mogućnost da nestane plina na određeno razdoblje.

Prije dvadesetak godina sam krenuo u osnovnu školu. Zgrada trošna, svaki prozor ima ''lufta'', grijanje je peć na drva, a mi u bundama ili jaketama u razredu.

Dođem kući opet peć na drva, grije samo jednu prostoriju i opet je pitanje koliko.

Takvih škola i takvih kuća u ovoj državi i danas ima koliko hoćeš. Sad senzacionalna je vijest da dio Zagreba ostaje bez grijanja jedan dan, bez obzira što postoje druge grijalice, škole se zatvaraju da se slučajno netko ne prehladi…

Opći kolaps.

Image and video hosting by TinyPic

Zašto nije vijest da postoje škole koje se još uvijek griju na peć na drva i u temperatura ne prelazi 13-14 stupnjeva. Pa djeci koje ih pohađaju nije ništa. A nastavnici isto održavaju predavanja.

A što se nedostatka plina tiče, pa veći dio države uopće nema plin pa što se mene tiče ja smatram one koji se griju na plin privilegiranima.

Računi za centralno grijanje ili grijanje na struju ili slično kod nas dođu i do dvije tisuće kuna čak i preko toga.

Iz tih razloga ja baš i ne suosjećam sa ekipom iz glavnog grada.

17.02.2009. u 10:56 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 16.02.2009.

Pre(t)plate ili paušali ili…

Ne znam kako se to sve zove.

Zanima me iz kojeg razloga se ovo mora plaćati.

Imamo pretplate za HTV, pa plaćanje radijskih frekvencija za mobitele, pa paušale za elektroprivredu, pa naknadu za održavanje za T-COM…

Molim vas da nastavite niz.

I ako mi netko može objasniti iz kojeg razloga se to plaća?

HTV ima veći broj ljudi od britanskog BBC-a, T-COM ima profit od kojeg boli glava, a ionako ništa ne ulažu u infrastrukturu, i dalje je san početi raditi za elektroprivredu pa ne raditi ništa, o izmišljenim radijskim frekvencijama ne treba pričati.

Uglavnom sirotinja plaća, a drugi se rugaju.

16.02.2009. u 13:49 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 10.02.2009.

Poker

Jučer smo došli na jednu ,,genijalnu'' ideju. Naime neko iz ekipe je predložio da bi mogli baciti na poker. Dakako da je ostatak odmah prihvatio ideju bez obzira što ga većina dotad nije zaigrala.


Ovako to izgleda.
Image and video hosting by TinyPic

Ulog 10 kuna. The winner takes it all ili na hrvatski podjednik sve odnosi. Cijelih 70 kuna.

U bilo kojem drugom obliku mi ne pada napamet igrati ovakve zabavne igre. Inače ne igram ni na aparate ni u kladionici (4-5 puta godišnje po 10 kuna), ni ove binge, ni lutrije, itd.

Malo ozbiljniji trenuci.
Image and video hosting by TinyPic

I mogu reći da je večer protekla super. Par piva, zajebancija, malo osjetiš adrenalin u određenim situacijama, na kraju spušiš 10 kuna ili dobiješ 70.

Ovakvih je 6.
Image and video hosting by TinyPic


Više vrijedi što možeš zajebavati ekipu do sljedećeg okršaja.

Jedan jedini:
Image and video hosting by TinyPic


10.02.2009. u 09:35 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.02.2009.

Osvojeno srebro: neprocjenjivo!

Završilo je i svjetsko prvenstvo u rukometu. Čestitke ekipi na osvojenom srebru.

Ostalo nam je 6-7 dvorana.

I 30 godina vraćanja kredita i nerentabilnosti dvorana.
Da ne govorimo da jedna još nema uporabnu dozvolu i da je pitanje kad će je dobiti jer krov ne može izdržati veću količinu snijega.
Dvoranu u Splitu nije napunilo ni polufinale svjetskog prvenstva, a ako je nije napunilo polufinale, pitanje je što je uopće može napuniti.

Za neku pozitivnu nulu (kako se kaže) treba imati oko 120 dana napunjenu dvoranu.
Split u ovoj godini ima već 4-5 dana skoro punu dvoranu, ali svjetskog prvenstva više nema. Košarkaši su takvi da ne mogu napuniti ni malu dvoranu na Gripama (kapacitet je oko 2000 ljudi), rukometaši u Splitu ne postoje, Blanka će skakati u dvorani iz razloga što će grad pokriti sve financijske minuse organizacije, neki drugi događaji nisu na vidiku.

Uglavnom uživajmo u nepotrebnoj dvorani koju plaćamo još samo 30 godina, mogla je svaka škola imati svoju malu dvoranu, ili smo mogli pokriti sve dubioze u zdravstvu i liječiti se kao ljudi.
Ali nama je bitnije imati kruha i igara (ali kruha je sve manje). Ali barem imamo krasne dvorane.

Uglavnom sve čestitke na srebru. Ne bi bilo jednako vrijedno da je osvojeno recimo u Njemačkoj, a da mi ne plaćamo 30 godina rate kredita.
Kako se kaže:

Karta: 150 kuna,
Dvorane: par milijardi kuna,
Osvojeno srebro kao i ljudska glupost: neprocjenjivo!

02.02.2009. u 09:55 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu ću pisati

ukratko: preporuke i kritike, mislim pretežno kritike

Linkovi

Blog.hr
CNN-blog
Aktualije
Skype - besplatni razgovori
Mrak-blog
Pollitika-blog
Silverci-blog
G-news tjednik-blog
Mosor2-blog
kanuny-blog

Pondi Web Hosting
Najpovoljniji hosting u Hrvatskoj.

blog counters