Sheena is a Punk Rocker

undefinedundefined
VELIKI Prasak

Pa da krenemo od tzv. Velikog Praska. Znači, dogodio se prije cca 13,7 milijardi godina.Pitam se tko si je tu brojku izvukao iz guzice? Zašto baš brojevi 1,3,7- tako su neparni, i tako odvratno kristijanoronaldovski.Fuj! No, obratimo pažnju na činjenicu da oni to NE mogu znat', zato što tad nije bilo nit' jeb*** Zemlje, Svemira, Čovjeka.Ničeg?!
Dobro,okej.Čak mogu i zanemarit' tu tvrdnju.Rulja je sigurno tražila i htjela znat kadd se Big Bang dogodio, te su znanstvenici "piknuli" brojku 13,7 zato što je to od dotičnog mr.dr.op.soc.med. datum rođenja, pa se moraju malo ulizivat'.Jebiga.
Ali zaboga otkud tvrdnje da je 5 milisekundi (wtf??) nakon Velikog Praska Svemir bio veličine (vejtforit) GREJPFRUTA.
Zbilja mislim da taj grejpfrut govori puno o toj teoriji.
(Neee, ma čini vam se, grejpfrut je sasvim normalna riječ, nadasve tako stručna.)

No dosta o Big Bangu. Ja sam ipak zaljubljenik u poeziju. Puca me slobodan stih, 20.st.,ljubav,snovi....Ma život je kompliciran.

(opet jedna bez naslova)

Ti si sanjar,
koji sanja
ledene obale Antartike.

Ti si sanjar,
koji sanja
topli smijeh Afrike.

Na brodu si, usamljen.
Diviš se, diviš, diviš,
a more te plaho hipnotizira.

Sjediš na palubi,
ne obazireš se na ljude,
ljudi su samo prolazne pojave.

Stvarnost je za tebe
duboko u oceanima,
pod teškim ledom.

Možda tu si
da bi pobjego'
od nje!

Možda tu si
da zaboraviš
podstanarski smrad!

Možda tu si
da pobjegneš od gladnog grada
i sitih glavonja!

Možda tu si
da sjedneš se u bar, naručiš piće,
i san utopiš u halucinaciji!

---------------------------------------------

I ja sam u tom baru,
na tom brodu,
i sviram klavir tamo negdje u kutu.

Ne obazirem se na dovike,
radim svoj posao, a melodija me nosi daleko,
daleko od zagušljivog vina.

Vidjeh te na palubi,
tamo,
gdje te se često može naći.

Hoću li ti prići,
i reči da te nadnaravno volim,
ili ću pustit' da te vrijeme odnese?

Ipak,
svi smo mi
samo prolazne pojave.

Tko zna?
Tko zna?
Tko zna?







Don't worry, I'm a ninja.
K.S.










15.10.2010. u 22:46 · Ostavi komentar (29) · Isprintaj · #