Oljunidisshljivowitza: Oped u vrtiću (ali kao muha ce-ce).

Pa prvo bih se ispričala zbog nepisanja postova.Neki mi je bed sa lozinkom.Valjda je nadam s sad sve uredu.
SKIJANJE
Na skijanju je bilo ludarija.Pa da počnem,da možda vas zamaram s tim,al imam neku potrebu pisat o tome.Obečavam nema nekih priča o fuficama u šopingu,il' tak neš.Sasvim jedna čudna mala pričica,ahh da istinita.

Ma sigurno se sječate onog Luke,u kojeg sam se bila zaljubila koji je mlađi od mene,pa ste mi preporučavali da progutam ponos i krenem u akciju.No nije sve tak' jednostavon,dobro bar smo napredovali.Hmmm,da na skijanje smo isli ja moji bratići,dvoje njih i (Večpoznati) Luka <3 sa mojom bakicom. Odmah smo upoznali trenere koji su fakat lludiii ljudi.Još je snama išla Milka zvana "CinCin Kleptomanka",ide na skijanje s jednom torbom a vrača se s tri.Ma kaj joj možemo mi klinci;opičena ženska.A ovo CinCin sasvim slučajno,kad smo ulazili jednom u skijašnicu neko je rekao milka i od tad smo to stalno govorili XP
A soba naša u hotelu jojojo.Kreveti za vrtičku uzrast -.-"Stalno smo mom bratiču vadili daske a on je pizdio na nas,ahh šta ćeš i sam se ponaša ko da je djete u vrtiću.
Ljubavvvvvvv <3 <3. Da kao i obićno oped sam se zaljubila u Luku (nakon par "propalih" vezica) . Ahh koji je gušt s nji se valjat u snjegu ili kartat uno do kasnih nočnih sati. Al' pogodite moj slavni mr.Ego.Ma neću o tome,nego danas sam ga pozvala u kino i sad željno išćekujem odgvor.

Žestoko je bilo i kad smo(vratimo se skijanju) otvrili ventil radiatora pa smo cjeli pod smočili,kad smo u friđ u sobi skupljali boce negdje smo ih dvadeset imali,kad je Patrik (bratić) izašo polugol iz kupaone i počeo tuć svog brata,kad smo se skijli u dubokom snjegu pa smo zapinjali ko' u priči,kad sam našopala Luku pa je skočio na mene pa smo se potukli (nakraju sam ja jela snjeg) <3,kad smo jeli najbolju pizzu u svom životu (dobro pretjerujem),kad smo gledali Pick of Destiny i trgali se Jacku Blacku,kad smo klince iz vrtića zekali pekali,kad smo neko brdašce nazvali Rock of Rock i kad smo se igrali SmackDowna na njemu (nepitajte kaj je to,šora ofkors.Znam cura sam al sam si oduvjek bila bolja s dečkima).....ahh dobri su to bili dani,savršeni.Postali smo prava mala obitelj.A nakon 7 dana rastanak je teško pao :((( Osjećaj je bio neopisiv,kao da se život ruši pred naama.A još Luka živi u ZeGeBe-u.Al preostaje nam se samo nadati da čemo ić na ljetovanje skupa.Ah,ja stvarno nisam znala kak' ću funkcionirat kad se vratim doma u svoj gradić.Nakraju je sve ispalo dobro;ok malo sam pričala po Zagrebački (od luke sam pokupila što,dali,gdje si bio ;bla bla), i neke spike od frendica su mi se činile ultra čudne....al' preživih i to.

Znam da vam se možda neće dat' čitati ovo,al opraštam.Morala sam jednostavno očistiti mozak. Ahhh samo znam da smo ludddiii ko da nas je ubola muha ce-ce.

K.S. ili ti muha ce-ce

22.01.2010. u 21:03 · Ostavi komentar (11) · Isprintaj · #