djecko

utorak, 21.03.2006.

čašćenje

Častiti nekoga? Šta to znači u našem društvu? Što više razmišljam o tome, mislim da je to neki način izražavanja poštovanja prema nekome. Dali vam nekad pukne da častite nekoga? Vjerojatno da. I to uvjek bude osoba s kojom ste bliski, kojoj se divite…
Ako prema osobi ne gajite takve «osjećaje», pokušat će te izbjeći odlazak na piće s njom. Čak i ako ona vas časti i nemate pametnijeg posla, pokušat ćete izbjeći takav susret. Možemo popričati na ulici, možeš mi doći kući, al ne i na piće…
No dosta filozofije. Danas se dogodilo nešta odlično:
Pozvo sam nekoliko prijatelja u kafć (ne, nije me taj događaj potako na gore navedno razmišljanje). Bilo je super. Uz društvo iz škole došli su Knez i Marina. Bilo mi je neopisivo drago što su uspjeli doć. To je bilo skoro elitno društvo. Za većinu njih znam da mogu računati u bilo koje vreme. A da povučem paralelu sa gornjom temom: oni su pristali na «sastanak» čim sam im javio. Dok sam osobe za koje bi razmislio bi li im povjerio nešto važno morao nagovarati da dođu ili su ih čak drugi nagovarali. Koliko god bila luda ova moja teorija ima nešto u njoj
Budite pozdravljeni!!!

- 19:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)