djecko

petak, 10.03.2006.

dobro-loše

Šta je dobro a šta loše? Ko to može reći? Ko može povući granicu?

Osoba o kojoj ću pričati će ostati anonimna. Ta osoba je bila nešto luđa od mene. Sve joj je bilo ravno. Opijala se, nerjetko pušila travu, upropaštavala se.
Jednog dana je nestala. Niko nije znao gdje je. Izbila je opća potraga za njom. U tu smo potragu bili uključeni i ja i neki moji prijatelji. Bili smo dosta blizu, ali nismo uspjeli. Ali sve se dobro završilo. Ona se vratila kući. Svi sretni, svi zadovoljni, osim jedne sitnice: trudna je.
Svi su joj počeli srat kako si je to mogla napravit, je li normalna, di joj je bila pamet i slično. Ali ja sam je danas vidio. Ona se promjenila. Prestala se opijat. Znatno je smanjila broj popušeni cigara. Počinje biti savjesna, ukratko promjenila se na bolje.
I ko onda može reći daje to šta je napravila loše. Samo onikoji je ne poznaju

- 19:09 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)