petak, 02.03.2007.

Skate shit or no shit

Pošto vam nisam dugo piso(tjedan dana uuu:)sad ću probat malo opširnije pisatrolleyes
dakle danas nisam imo škola pa sam iskoristio priliku za litl bit of skejt,sad sam došo kuć umoran ko isprcana deva.vozli smo od osam ujutro do sad,još smo vozli po jebenoj kiši(mater joj jebem).U biti dani sve brže prolaze a ja pokušavam što više to iskoristit(al neide)Sad imam malo odmora ono idem u školu tek u srijedu tak da mogu radit šta hoču,gdje hoču(nemojte sad mislit da ču radit nešt perverzno bolesno).
Jebote koji men kurac svaka druga reč u zagradi u pičku materinu,e da moram malo se odvič psovki(puno psujem).Ev opet jebena zagrada de bogte mazo šta mi je?!Si vat ajm toking abaut.De ajd idem sam sebi na kurac.pozdrav i evo par slikica.zdro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alen-no comly 360-flip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja-fakie half cab-flip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sandro.360-flip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alen,Sandro i maznuta kolica:)

12:53 | NASERI (13) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.