petak, 15.12.2006.

iako imam nade,imat ću komade

Jebem ti školu glupu jebenu,izgleda da ću imat komada na kraju polugodišta.(to nije dobro)
Al dobro,šta se može?!Šugavi su dani,hladni,sjebani,ajd bar da ima snjega onda bi bilo zajebancije,al nema.
Ništa dobro se nedogađa zadnjih dana,niko ne pije,ne zajebava se,al ima nade jer imam osječaj da će bit dobro sutra u gradu.
i to je to od mene znam da ljudi ko ja nevole duge postove jer im se neda čitat pa vas pozdravljam i stavljem lyricse od pjesme koje trenutno slušam.OI

Goblini:Trag
Pomeraj svoje telo, zivi
Igraj neku igru ne boj se niceg
Volim da volis, mrzim da mrzis
Ostavi neki trag i nestani tiho
Volim da volis, mrzim da mrzis
Ostavi neki trag i nestani tiho

Glavom u zid, telom u rupu
Duhom u raj, brinem za sve
Ljubav me vodi, mrznja me dize
Umem da letim, brinem za sve

Postoji lose vreme i lose price
O kako dodju tako i odu
A tiiiiiiii…
Volim da volis, mrzim da mrzis
Ostavi neki trag i nestani tiho

Glavom u zid, telom u rupu
Duhom u raj, brinem za sve
Ljubav me vodi, mrznja me dize
Umem da letim, brinem za sve





19:26 | NASERI (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.