28.11.2006., utorak

Bahati prodavač svijeća nije razumio bengalski

Dani sreće i zadovoljstva se još uvijek ne naziru zbog poradi obima posla. To me, normalno, ne čini ni malo sretnim i zadovoljnim, već nesretnim i nezadovoljnim. Proteklih nešto dana nije se događalo ništa od iznimne važnosti, osim da sam morao na jednu momačku večer, jednu svadbu i da sam na prvom događaju jeo dobro, a na drugom osrednje. Osim toga, ništa se nije događalo. Bijah doduše na koncertima nekim, čak i u kinu nakon sto godina. Novi James Bond i nije neka sreća, al ima dobrih dijelova te solidnu sisu u liku i djelu glavne ženske uloge. Zašto dobre sise uvijek umiru?

Sretne vijesti:
Napokon je poštom stigla majica od Shellaca. Samo mjesec i nešto nakon što sam je naručio.
Majka je neki dan napravila hamburgere slične onima koje sam jeo u Americi.
Sa ovog sajta sam naručio ovu majicu. Nesretni dio je da sam htio ovu, ali nema ih više.
Doma me čeka sarma.
Kupio sam novi mobitel, a uskoro ću valjda kupit i nove neke pizdarije za slušat glazbu, pa me to veseli.

Sve u svemu, kolotečina muy magnifico, koju će razbit dva događaja. 08/12 u Zagreb i opet dolaze The Thermals, a pošto su snimili možda i najbolji album ove godine, koji svakako treba poslušati, veselim se pijesmicama uživo i sisi za vidit. Uživo također. Drugi događaj je da dan iza Thermalsa dolazi Jay-Z, pa ćemo gastronomski i alkoholno vježbat tijela, ne bi li spremni i fit ušli u novu godinu. Eto. To je to i tako, pa Vi vidite. Keršung!!!!

- 17:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Moji prijatelji i ja smo tema ovog vrućeg bloga. Svakim nastavkom biti će otkriveno sve više i više detalja o našim intimnim, ali ispraznim životima. Stoga nestrpljivo očekujte svaki novi dan u tjednu jer ovaj blog je ono pravo.

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Dom urbanih frizura
Bo' Selecta
DropBike

Tu možete vidjeti što se slušalo proteklog tijedna! Predivno...




Rado ću čuti Vaše savjete ili možda želje. Ako ste k tome i zanimljivi možda se običan kontakt pretvori u pravo prijateljstvo!!! Pomozite mi da steknem barem dvoznamenkasti broj prijatelja!

Eto novog mejla
kbucimir@gmail.com


Moj broj onog programa sa cvjetekom pomoću kojeg ljudi mogu komunicirati bez da se vide. Slobodno se javite.

304645703