Mailaj me NA KLIK

iNTERESI



Danas sam razmišljao o interesima. Svatko je s nekim iz nekog interesa i to je gola istina. Požrtvovno sam krenuo pisati esej o tome kad mi netko pokuca na vrata.

-Slobodno!-dreknuh muški.

-Oprostite,imate sekundu vremena?

-Nemam-bijah osoran,ne skidajući pogled s teksta o interesima.

-Moolim vas..-ječao je glas.

Podigoh pogled na crnku tipa Boginje i smjesta je odlučih zavesti,ali nekako neprimjetno,mada nisam znao kako se to radi,bar ne u detalje,al sam improvizirao.

-Što želite?-upitah nadajući se da će odgovoriti"Tebe!!Sad odmah i zauvijek!!"

-Imate li možda sekundu vremena?-upita opet umiljato(zlato imam godine vremena za tebe),zubi su joj bjelinom osvjetlavali prostoriju.Kosa joj je padala točno kako ja želim,u blagim valovima,dekolte je bio blago preplanuo,koža glatka...

-Imam i dvije,recite..-obrva gore,osmijeh tek naglašen,moj najzavodljiviji,oči prodorne,do duše..

-Zanima me...

-Jeste za kavu,možda,sad ću ja,Ingaaaa!-zovnuh sekretaricu na interfon

-Ne,ne,samo sam...

-Sad će,sjednite,došli ste na pravo mjesto-uvjerio sam je pristupačnošću i svojim mističnim držanjem,odlučio Ingi dati otkaz za danas (ma što danas,zauvijek) i prepustiti se čarima Crnke.

-Ali,ja sam samo htjela pitati..

-Inga,slobodni ste ostatak dana-Šapnuh u spravicu na stolu.

-Ako znate..-obliznula je usnu,to je bio očiti znak..

-Inga,otpušteni ste! (Šmrcanje s druge strane,zalup vratima)

-Sve,što god pitali,raskomotite se-Pokazah joj da se skine slobodno.Može i gola što se mene tice,mamila su me njena koljena,moj najveći fetish.Prebacila je nogu preko noge,znao sam da me izaziva,htio sam joj liznuti vrat,gornju usnu,rame,planirao sam ju povaljati na stolu,podu,stolu,podu,fotelji,podu,stolu...Znao sam da me želi,vidjelo joj se u očima...

-...gdje je sjedište lezbijske udruge?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.