Mailaj me NA KLIK

Komedija u praksi



Ušao je u banku i svi su polijegali jer je prijetio pištoljem. Tražio je određenu svotu novaca,ne sjećam se koju. Oči su mu izgledale opako i odlučno,ali nešto me je smetalo u njima,kao da laže sam sebe a toga nije svijestan.Blagajnica mu se podala prije nego meni i to me je malo zasmetalo,ali nisam glasno komentirao jer je imao jači argument,barem u ruci. Policijski pregovarači su ga uzalud nagovarali da se preda,a par sredovječnih ljudi i nekoliko maskiranih momaka koje je prekinuo u pljački nisu negodovali jer se na ekranu u banci prikazivala Oprah u epizodi s Johnom Travoltom(Kak je on simpa,drag čovjek,ta rupica na bradi...). Mislio sam da je to sve neslana šala ili da sanjam dok u prostor banke nije daščući uletio nenaoružan Pas Goiko tražeći mene jer mu je bilo vrijeme za hranu. Pljačkaš Milivoj je naručio pizzu za sve,dozvolio nam je da se slobodno krećemo,ali smo morali obećati da ga nećemo napasti jer nam je to navodno svima u interesu. Naglasio je "NAVODNO".
Pustio me je ćaskom na internet pa vam se evo javljam,molio bih da mi netko donese antiperspirant i par Skinny bokserica,ak može i koja pidžama i čarape,mada nam je toplo. Adresa banke je

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.