Mailaj me NA KLIK

Intervju s Alter egom



-Što je život?
-O tome ti odlučuješ.
-Kako da budem sretan u životu?
-Nikada ne žali zbog nečega što si učinio,i nikada nemoj ne učiniti nešto pa kasnije žaliti što to nisi učinio.
-Kako ću znati kad nešto trebam učiniti?
-Slušaj sebe,druge pitaj za savjet,ali ih ne moraš i poslušati,čini ono što će ti izmamiti osmijeh na lice.
-Kako ti živiš?
-Jebeno dobro. Kao da mi je svaki dan posljednji.Jednom ću biti u pravu.
-A što drugi misle o tebi?
-Briga me. Sam se hranim,oblačim,plaćam stanarinu,dugujem pare,ševim.Neki mi zavide,neki se zgražaju.Ja sam spreman umrijeti sretan. Živim sretan.
- :)

Prljave misli



Tek usputno spomenuh joj da je želim liznuti po ramenu,gricnuti joj vrat,namazati je vrućom čokoladom i papati s nje. Rekla je da imam prljave misli. Zamislio sam se i shvatio da je seks zaista prljav. Mora da ljudi uopće ne uživaju u tome i ne godi im. Treba ga izbjegavati. Seks je izvor svega zla. Da nema seksa i strasti život bi bio ljepši. Da se ljudi ne praše ne ližu,grizu i smiju sretni kad dožive prljavi orgazam sigurno bi bilo ljepše. Zašto me uopće privlače žene kad s njima ne mogu doživjeti ništa doli samo čisti užitak koji si obostrano pružamo? Zašto bih je lagano i nježno zubima i jezikom milovao po erogenim zonama kad joj to sigurno ne godi jer je prljavo? Zašto bih joj povezao oči i dirao tamo gdje ne očekuje dok joj poljupcima pratim vlažne tragove leda kojim joj hladim tijelo vruće od uzbuđenja?
Nakon što sam se složio s njom zaključala je vrata i ključ bacila u wc školjku.
Prljavo.
Žena je bila u pravu.



Btw,sretan Uskrs svima koji ga slave.

Tajna



Došao je u nepoznato društvo. Svi su ga gledali ispod oka. Smijali su mu se. Počeo se i on njima smijati. Svakome pojedinačno. Pitali su ga čemu se smije. Šutio je i smijao se i dalje. Osjećali su se razgoličeno jer njegov je osmijeh bio nadmoćan. Uskoro su ga okružile žene koje su se borile za njegovu naklonost. Poveo ih je van iz kluba. Muškarci su ga pratili pogledom zamućenim od pelinkovca. Potrpao je sve žene u svoju peglicu,nasmijao im se još jednom i otišao. Bio je samouvjeren. To je bila njegova tajna. Popili su jednu u to ime slaveći njegov uspjeh.Možda i oni kojiput ulove koju ženu. Ako se ikada otrijezne. Živjeli.

Pogled



Trajao je taj pogled dovoljno dugo da se približimo jedno drugom. Mirisao sam njeno tjeme i klizio rukom preko njenih ledja,lagano,polako,sporo. Tražila je moje usne koje su pobjegle preko njenih grudi do pupka,tamo su kružile oko njega i spuštale se poljupcima do Venere. Zatvorite oči i zamislite to...Opustite se i prepustite mojim dodirima u tami. Ljubio sam joj glatka bedra i koljena. Uzdisala je čekajući da prodrem u nju,ali nisam. Htio sam samo da je ljubim,dugo u noć.
Ujutro ću je iznenaditi. Ali kad se probudim nje neće biti tu.
Jer ona je samo san.

Smjena



Postajala je slična svojoj majci. Nije razmišljala o lošim stvarima. Pauk je mirno šetao dvorištem, a psi su se valjali u blatu. Prava seoska idila. Došao je Ciganin i predstavio medvjeda koji pleše i pjeva. Narod se spremao za proslavu Dana Republike. Vol je trebao biti pečen,a grah besplatan. Krediti su bili jeftini. Nije bilo mafijaških obračuna. Brakovi su opstajali.
Probudila se u današnje vrijeme.U velikom gradu. Ljudi su se smijali lažno. Seks,droga,alkohol u osnovnim školama. Svi idealiziraju prošlost,sadašnjost i budućnost. Ništa joj nije bilo jasno. Upravo sam joj dostavljao hranu dok je plakala. Bez riječi sam ispustio vrečicu i zagrlio je. Počeo sam je nježno ljubiti po prstima,preko zapešća do ramena. Gurnuo sam je dublje u hodnik i pritisnuo uza zid. Skidala mi je motorističko odijelo i grizla mi mišiće na ruci...
Jeli smo hladne ćevape i prisjećali se starih vremena. Goli i nasmijani.
Obećala je da će naručiti i sutra.
Lijep je život dostavljača.

Naslov



Sve je krenulo dobro. Imala je posao,ljubav svog života i divnu obitelj. Ostavio ju je pred oltarom. Dugo je bila van sebe,nije pozdravljala ljude u zgradi,bila je mrzovoljna i plakala je noćima. Željela je samo umrijeti. Svakodnevno je vidjala sretne parove i to ju je ubijalo. Nije joj bilo jasno tko joj je namijenio takvu sudbinu. Jednog dana otišla je kod doktora i tražila je da joj prepiše Dormicum-vrlo jake tablete za spavanje. Planirala je tu noć popiti cijelu kutiju,znala je da će joj to dokrajčiti muke i da će se pridružiti andjelima. Ili vragu. Whatever,bilo joj je svejedno.

Na putu do stana vidjela je slijepu ženu sa štapom. Žena je imala osmijeh na licu. Prošla je i kraj igrališta na kojem su invalidi igrali košarku-u kolicima. I oni su se smijali. Srela je prosjaka bez noge i dala mu je 20 kuna. Nasmiješio se i zahvalio joj uz riječi da će ju Bog nagraditi.

Tada se prvi puta nasmijala nakon godina patnje. Ona je bila zdrava. Imala je više razloga za osmijeh.
Bacila je tablete u kanalizaciju i krenula otvoriti profil na Iskrici.
Svatko nadje razlog za život. Treba samo otvoriti oči.
I smijati se.

Mišljenje



Volio bih upoznati neke ljude.
Neke ne.
Mene bi neki htjeli upoznati.
Primam prijave.
Lijep pozdrav svima:))

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.