Mailaj me NA KLIK

Oporuka.

utorak, 08.02.2005.

Jucer sam bio bolestan.Mislio sam da ću umrijeti.Možda bolje da napišem oporuku,nikad ne znaš.
Potpisanu sliku Ćire Blaževića ostavljam šogoru.Kolekciju skupih bokserica frendu Saschi.Komp ostavljam sebi u mrtvački sanduk,please i mobitel,možda oživim pa se još malo igram po Blogu(bar dok ima zraka).Košulje,hlače i ostalo ostavljam bratu Zvonimiru,možda se razvije dovoljno da stane u sve to...A sad savjeti za budućeg sina(ako bude postojao kad umrem):Sine,odrasti!
Završi dobre škole,pokupi dobre novce i uživaj.
A sad o ženama.
Gledaj ih uvijek u oči.Daj im do znanja da su ti važne,ali i da si ti njima potreban.Budi muškarac,ali znaj da ponekad moraš biti i romantičan,nježan,a ponekad grub,neobuzdan,vatren i nezaustavljiv.Budi svoj,budi čvrst.Zagrljaj neka ti uvijek bude topao,ali od čelika.Neka osjeti da si snažan i da je možeš štititi.Utezi su ti u kutu dnevne sobe.Prouči Thai masažu.Meni je dobro došla.Ljubi ih polako,ljubi ih cijele,od usana,obraza,ušiju,preko vrata,ramena i grudi...Neka osjete tvoju strast,ali neka znaju da je ti kontroliraš...Moraš znati naučiti kojoj ženi što paše u datom trenutku.Neke vole dominirati.Pazi se takvih,ne dopuštaj im previše.One duboko u sebi žele biti robinje,ali to teško izlazi na površinu.
Nikad im ne daji ono što očekuju.Nije zanimljivo.Daj im više od toga,ali pazi na redosljed.Prvo forplay.I pazi na liniju.Nauči salsu.Jednog dana ćeš se možda oženiti.Sam si izaberi ženu.Donesi joj kojiput kavu u krevet.Izmasiraj je prije spavanja.I ,ne zaboravi Aspirine ponuditi prije spavanja,pa kad kaže"Šta će mi to,ne boli me glava?!" ,ti njoj reci:"E,tu sam te ček'o..".I za kraj:Nemoj NIKAD zaboraviti pohvaliti njenu novu frizuru.Voli te tvoj tata.


Dino.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.