Mailaj me NA KLIK

Cesta.

utorak, 04.01.2005.

Bila je okružena muškarcima koji su se nadmetali odjećom,držanjem,razmetali se krupnim novčanicama i bogatim napojnicama hvatajući žudno trenutke njene naklonosti.Povremeno je bacala pogled na mene kao da mi želi reći da bi voljela da im se pridružim.Nije mi se igralo dječije igrice.Pokazao sam joj jezik i izišao iz bara.
Mene ne može bilo tko imati.
Ubrzo me je stizao njen automobil.I prestigao.I naglo zakočio ispred mene.Vidio sam je kako izlazi ljuta.Bez riječi me je izvukla iz auta i počela svlačiti.Nasred ulice.Razumno sam je ugurao u njeno vozilo i nastavio igru na spuštenim sjedalima.Grizli smo se bijesni i željni.Jahala me je kao da joj je posljednje u životu.Čekao sam da doživi svoj vrhunac.Vrištanje je bilo divan pokazatelj tog trenutka.Kad je došao red na mene,neglo se je odmaknula.Mislila je meni pobjeći,vratiti mi za isplaženi jezik.Krivo je mislila.
Uhvatio sam je čvrsto za ramena,polegnuo na trbuh i nemilosrdno se zabio u nju.Jecala je od mješavine bola i ugode,a ja sam bio divlji.Ovaj put mi nije mogla pobjeći.Više nije ni poželjela.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.