Sirova strast - romantika - Blog.hr

četvrtak, 24.06.2010.

Sirova strast




Uploaded with ImageShack.us


Čekajući te ne rubu grada, razmišljam o nama. Već dosta dugo pišemo jedno drugom i sve smo već rekli. Ima li još što nedorečeno? Želimo se i to je jasno kao dan. Sve što treba je odlučiti i sresti se. Ne znam točno kada je naša riječ prešla u tu jednu riječ više a koja znači da je vrijeme nešto pokrenuti.
- Kakav seks voliš ? - pitao si me jednom.
- Strastveni, nježni, neplanirani i pomalo sirovi - tako sam i željela da bude. - Sirovi !? - to je bila presudna riječ. To je bilo ono što se prelomilo. Tada si prestao razmišljati o tome da se treba unedogled dopisivati. Želio si me vidjeti izbliza. Želio si vidjeti kako izgleda netko ko voli sirovi seks jer si takvog i ti htio. Htio si i sliku da ne bude zabune kada dođeš i ne ugledaš ono što očekuješ. Htjela sam i ja sliku. Željela sam vidjeti imaš li ono što me privlači. Pogled. Da, to je meni najbitniije. Gle čuda, i tebi je pogled bitan kod žene. Previše je pojedinosti koje su nam zajedničke. Nije to bez razloga. Shvatio si to i želio si da to usporedimo našim susretom.
Poziv prije svega, to je bitna činjenica prije polaska.
- Bok, ja sam Dean - rekao si - a tvoj glas mi se zabio u srce poput strijele. Tvoj glas mazan, hrapav, pritajen i toliko zavodnički da si u stanju s njim zapaliti vatru u grudima i ne dodirnuvši me.
- Drago mi je, ja sam.....- tko sam ja? u tom trenutku nisam mogla reći čak ni to. Zar je to uopće bilo bitno. Željela sam te što prije dodirnuti ali, želio si i ti. Nestrpljenje je kod tebe bilo više nego očito. Moj glas uvijek negdje na pola zapne.... nikada ne možeš dokučiti koliko je jak naboj u grudima kada te netko toliko zagolica u utrobi. Golicao si me više nego sam to htjela priznati. Bojala sam se da ne budeš samo san.
Sada stojim tu i čekam tebe. Iščekivanje je neugodno jer se bojim da nećeš biti ono što očekujem. Možda se i ti bojiš istog. U daljini čujem zvuk tvog motora. Stižeš do mene. S nestrpljenjem skidaš kacigu i prilaziš mi. Najprije s oprezom a kada si bio dovoljno blizu nemir te je preuzeo. Krenuo si prema meni. Koliko god je tvoj motor bio "nabrijan" ti si bio još i više. Pogledao si me i znao si odmah da je to ono što želiš. Znala sam to i ja. Vidjelo se na meni. Drhtanje moga tijela je bilo previše očito da bih ga mogla skriti. Ni tvoje tijelo nije bilo ništa mirnije. Očajnički si trebao cigaretu. Kada si uzbuđen ona ti je paravan iza kojeg se skrivaš. Ali, prije cigarete htio si me dodirnuti. Ispitati svaki dio mog tijela koje drhti. Tvoja ruka nestrpljivo prelazi preko moje haljine i nalazi se na pravom mjestu da osjetiš moju kožu. To si htio. Sve to radiš dok me gledaš u oči. One su ti najvažnije. Tamo vidiš sve. Svu želju i čežnju. Tamo i ja vidim tvoju želju za mojim tijelom. Sviđa mi se kada mi očima govoriš. Tako prodireš dublje u mene. Cigareta je već pripaljena. Povučeš duboko dim i ispušeš tako da prikriješ svoj nemir. Želiš se malo smiriti i obuzdati da ne strgaš sve s mene. Volim kada te vidim tako napetog. Volim taj osjećaj. Voliš i ti osjećaj kada žena izgara pod tvojim rukama. Voliš vidjeti moj molećivi pogled. Pogled koji te moli da što prije uzmeš ono što je tvoje. Da, tvoje. Toliko dugo sam te čekala i želim da osjetiš koliko ti pripadam. Povukao si zadnji dim iz cigarete i odbacio ostatak. Prilaziš mi još jednom i dižeš moju bradu prema tvom licu. Vidiš li sve što na mom licu piše? Malo smo riječi rekli. Nisu nam ni potrebne. Govor tijela je ono što nam sada treba. Riječi su iz nas mjesecima izlazile, sada je red na našim tijelima.
- Idemo odavde - rekao si stisnutih očiju me gledajući - Uzeo sam nam sobu u hotelu, želim te polako i slobodno, bez žurbe i bez radoznalih pogleda.
Jesam li tada rekla nešto? Ne znam. Mislim da su moje riječi negdje zapele. Nisi ih niti očekivao. Pa muškarac si i vodiš igru po svojim pravilima. Pravilima protiv kojih nemam ništa. Sviđaju mi se. Volim kada je muškarac predvodnik a žena ga prati pokorno i željno.
Ključ od sobe je u tvojoj ruci. Čuje se samo njihov zveket i naši pritajeni koraci koji žure u ljubavno gnijezdo skriveni od pogleda i prepušteni jedno drugom. Ukradeni trenutci u kojima smo oslobođeni svega, to naš trenutak koji smo odavno priželjkivali. Neplanirano i pomalo sirovo.

| 05:31 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.