Izvan kontrole - romantika - Blog.hr

utorak, 15.06.2010.

Izvan kontrole

Dobar, loš zao. U koju kategoriju spadaš ti ? Kog vraga vidim u tebi? Imaš toliko ličnosti u sebi a niti jedna nije pozitivna. Istina, tvoje nabildano tijelo, jeste nešto na što mnoge žene uzdišu. Tvoj pogled ni malo umiljat ali je zato provokativan, reklo bi se čak pogled koji izaziva na dvoboj. Želiš li me izazvati u borbu u kojoj će netko od nas dvoje smisliti način na koji će onog drugog srušiti s nogu? Ne trebaš se suviše truditi, mene si i tako već srušio. Izgledam poput klinke koja uzdiše za nekim likom koji joj se smiješi sa naslovnice časopisa. Ali, ti se ne smiješiš. Pokušavaš ostaviti dojam da si nedodirljiv. Da si opak. Voliš osjećaj kada se netko trese dok ga gledaš. Misliš li da je to od straha ? Naravno da, ne. Ali znam da uživaš u sadističkom položaju kada si svjestan toga da te se netko boji. Ah, još više od toga voliš kada žene uzdišu za tobom. Kada ti govore da imaš savršeno nabildane mišiće. Imaš li, dragi moj, sve tako nabildano? Pitam se u tišini svoje sobe, kako izgleda ostatak tvog savršenog tijela. Moram priznati da nikada nisam vidjela kako izgleda onaj dio muškarca koji na diže utege..... he he osim naravno onih koje mu sama stavim.
Imam za tebe plan. Izgleda mi savršen. Hoće li biti tako, vidjet ćemo kada jednom dođeš. Ako do tada ne ostarim toliko da ga više neću moći provestu u djelo.
Sjeti se jednom one poslovice; "Ne radi drugom što ne želiš da drugi radi tebi". Upravo to je moj plan.Prekršiti pravila. Osveta. Slatka osveta. Za sve neprospavane noći. Za sve one narajcane trenutke u kojima si uživao dok sam ti pisala koliko te želim a ti si se naslađivao jer si znao da ću sve za tebe napraviti. Jednim kada dođeš ....
Čekat ćeš me gol i istuširan na krevetu, dok ću se ja dugo još tuširati s odškrinutim vratima kroz koja ćeš me gledati dok ja pjenom masiram svoje razgolićeno tijelo. Voda će polako teći niz moje lice i kosu, ispirat će pjenu i otkrivati meko tijelo koje ćeš uskoro dodirnuti. Ili možda nećeš dodirnuti. Kad sve to lagano obavim, ogrnut ću se ručnikom i doći pred tebe. Zapitat ćeš se; " Kog vraga ne skidam taj glupi ručnik sa sebe" ..... polako, čemu žurba. Zar ja nisam čekala ovaj trenutak bezbroj godina... zašto onda ne bi ti pričekao još nekoliko minuta?
Pustit ću svoju uvezanu kosu da padne niz moja leđa.... mokra je i kapi padaju po meni, ali i po tebi dok ti prilazim i puštam kapi da ti padaju po licu. Misliš, što li se događa..... ništa, polako, nema žurbe. Imam vrpcu u svojoj ruci, još uvijek je tu, malo je mokra ali ne smeta. Bitno da je tu. Ljubim te. Koliko dugo si ovo čekao, Čekao si da mi gurneš svoj jezik u usta i započneš igru......Polako, danas ja preuzimam stvar u svoje ruke. Da. dobro si čuo, ruke. Ližem tvoje lice kao tigrica koja uhvati svoj plijen i želi osjetiti okus plijena na svom jeziku. Ne osjećaš trenutak kada sam tvoje ruke podigla iznad glave i nježno ih privezala za naslon kreveta. Tu sam te čekala. Imam te. Sada si nemoćan da napraviš bilo što. Imaš mišiće, ali, jesu li oni dovoljni u ovoj igri sa ženom koja želi osvetu......slatku osvetu.
Možeš me gledati, sada samo to i možeš. Ustajem od tebe. Ostavljam te da stojiš tako i promatraš moje pokrete u ritmu muzike koja se lagano čuje s radija. Njišem svoje bokove i izvodim orijentalni ples samo za tebe. Sviđa ti se ? Sviđa ti se kako ručnik lagano spada s mene dok se njišem? Napaljena sam ali nije to ništa s obzirom da je kod tebe već odavno ukrućen tvoj ponos kojeg jedva suzdržavaš da ne počne špricati onda kada to ne bi trebalo. Tigrica ne pojede svoj plijen tako lako kako si očekivao. Znam da bi to najviše volio. Ali, ukus onog što uloviš i pojedeš u svakom slučaju je slađi kada se lagano miriše, liže i kada sva osjetila uključiš u igru.
Ližem ti usne, ne ljubim ih .....ližem ti vrat...neću te još malo gristi....zašto bih....jezikom silazim sve niže. Depilirao si tijelo samo za mene. Sviđa mi se to, zašto ne, znaš da ne volim kada se šuma zapliće u mojim ustima i onda ne mogu osjetiti tvoj okus tijela, glatkog, mirišljavog, tvrdog. Neću se još uvijek spuštati niže od tvojih pločica. Na njima si godinama radio, šteta je ne uživati u svemu. Želiš mi povući glavu malo niže....Ne možeš ? Jadničak moj...baš mi je žao što ovaj put nemaš kontrolu nad situacijom. Ustajem da ti vidim oči. Otvori ih i slobodno pogledaj, tu sam, stvarna i opipljiva. Dobro, možda me ne možeš opipati ....ali, možeš me osjetiti. Primaknut ću svoje grudi blizu tvojih usana.....ne u usta, samo pruži jezik i lagano ih vrhom jezika ovlaži..... tvrde su , zar ne ?
Idem se još malo poigrati s tobom. Bradavice su sada dovoljno vlažne da ih osjetiš na svojim preponama. Puštaš krikove ?! Ma, ne, nije to ništa...polako... nisam još niti počela. Da vidimo koliko je veliko ono što ne diže utege. Hm.... jezikom ću liznuti ljepljivu tekućinu koju ispuštaš jer se ne možeš suzdržati. Dovoljno je velik da napuni moje usne i da ti jezikom dodirujem napetu žilu koje se pruža niz njega sve do tvojih obrijanih .....volim kada brineš o svom izgledu i paziš da svaka dlaka nestane s mjesta na kojima bi zasmetala....igram se kolutićima stisnutim i napetim. Toplina moga daha dovodi te do ludila.....izvijaš se i stenješ. Dobro, neću više. Ne želim da svršiš tako lako. Ima vremena. Što je to u usporedbi s godinama u kojima sam ja čekala.
Tu sam. Na tebi. Osjećaš li moje toplo tijelo. Meko je i ..... ne znam koliko je još uvijek privlačno.....ali, zar je to bitno. Bitno je da sve na tvom savršenom tijelu ima svoju proporciju. Nisam iznenađena veličinom onog što sam željela vidjeti. Veličina, dragi moj, nije tako bitna. Bitna je tehnika. Ali, tehnički ti si u ovom trenutku nemoćan. Ostaješ tu i nemaš kontrolu nad situacijom. Vidiš kako se stvari okrenu u trenutku. Kako je moguće da netko ko budan spava i netko ko je spreman u svakom trenutku okinuti obarač na sve što se miče, odjednom nema nadzor. Danas sam ja laka na obaraču. Danas je moj prst nervozan i traži poziciju s koje će zapucati. Sjedam na njega i naglo ga zabijam do kraja.....stani.... ne ide to tako brzo. To je samo pozicija s koje treba promatrati i gledati plijen u oči. Grčiš se od užitka ? Pazi sad, zamisli da ti netko s druge strane želi snajperom smaknuti glavu. Bi li ga primijetio ? U ovom položaju i u ovom trenutku, sigurno ne.
Ne brini. Dovoljno dugo sam čekala ovaj trenutak da bih sada nestala. Sklizat ću se po tebi i uživati u skliskosti tvog ponosa koji je ostao dosljedan tvog nabildanog tijela. Pokreti su mi previše brzi. Nije lako imati ga unutra i ne pokazati želju da po njemu skačem i da se na njega ne nabijam sve dublje. Najradije bi me stisnuo rukama oko pasa. znam to. Previše sam zadihana i uzbuđena. Spuštam se do tvojih ruku koje oslobađam.. i ......ah.... stvarno je užitak osjetiti tvoje snažne ruke oko mog struka. Stisni me jako...najjače što možeš, ne trebaš se bojati, nisam od pjene. Dižeš me kao da sam pero. Namještaš se u položaj koji je najbolji da bi iz sebe izbacio sjeme koje ti pritišće prepone....Gledaš me iz te pozicije i svjestan si da sam pri kraju....daj...može malo jače.... možeš ti to..... na tome si radio godinama.
Ah, baš si dobar....iz ove pozicija mogu vidjeti svaki tvoj nabildani mišić koji se napinje dok se grčiš u trenutku kada svršavaš. Osjećaj je neponovljiv. Gdje je sada onaj opaki pogled kojim želiš zastrašiti onog kog promatraš. Zatvorio si oči, zašto? bojiš se ne bi li ako ih otvoriš pogledao istini u oči. Svaki muškarac pa tako i ti, gubi svoju opaku moć onog trenutka kada žena preuzme kontrolu nad njim. Ti si jak samo kada imaš snajper u svojoj a ja kada imam nešto tvoje u mojoj ruci.
Jednog dana, sve će ovo možda biti samo prazno slovo na papiru. Ali dokle god postoji vrijeme, postoji i način.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

| 18:39 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.