život je kako kada

< studeni, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

26.11.2020., četvrtak

Poklon

Poštovano blogersko pučanstvo, odlučila sam tri moje zbirke pokloniti vama kao mali poklon za Božić. Isto tako sam odlučila kako to napraviti. Imam popis prvih deset blogera ( nadam se da ću i za Uskrs moći napraviti isto), blogera koji uglavnom ili ponekad prate neke od mojih postova, a da im poezija nije mrska. Vi ne znate tko je na popisu. Oni koji imaju koju od mojih zbirki nije na popisu. Voljela bih da igrajući se date svoj glas broju 1-10. Ona tri broja sa najviše vaših glasova su dobitnici. Znam da zbirka pjesama i nije nešto što je posebno vrijedno, ali svaka je pjesma djelić duše u trenutku stvaranja. Pozivam vas da se poigramo zaključno sa 13.12.2020.
- 12:20 - Komentari (30) - Isprintaj - #