život je kako kada

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

15.10.2020., četvrtak

Kada ona dođe

I baš kada pomislim da je dobro,
Da je posebno dobro
Moralo se ponoviti.
Koliko je to puta već bilo
Baš isto, baš tako
A mogla sam izmaći svemu.
Nisam, nemam pojma zašto,
Nema razloga zašto tek sumnja.
Ona se kotrlja već duže vrijeme
I nekako sve više raste i buja
Kao germa za dobru gibanicu.
Zaustaviti je nije moguće
Kada se odluči biti lovac
A dugo me nije niti pipnula.
Sada se pojavila onako znano
Kako to uvijek radi.
Negdje iza očiju u dubini
Počela je kucati
Gotov sigurna da joj je put
Otvoren.
Zanemarih kucanje i prevarih se.
Kucanje je prešlo u banjanje,
U sijevanje srebrnih munja.
Pokušah je prevariti potpunim mrakom,
Ali nije se dala.
Dva je dana carevala.


- 18:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #