život je kako kada

< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

26.03.2020., četvrtak

Kako upoznah istinski strah

Upoznati strah, onaj pravi, istinski koji svaku koščicu uzdrma i blokira. Strah koji zaustavi sve misli i osjećaj da je i krv u tijelu prestala kolati, još samo srce nabija, udara takvom silinom kao da je odlučilo napustiti to krhko tijelo. Strah koji isprazni ljušturu tijela i ogoli kosti pa kao skeleti klepeću i cvokoću bez zaustavljanja. Takav strah upoznati je kao ući u predvorje pakla kako ga biblijski zamišljaju. Ostaje još jedan korak, mali, malecni za zakoračiti u ambis iz kojeg više povratka nema i tek sada prvi put osjetih kako je sve nebitno što je oko nas, što imamo i tko smo jer strah raširi svoja krila panike i sve upute, sve vježbe, sva znanja ispisana prestaju gubiti svrhu u toj malenoj tisućinki sekunde. U deset sekunda život je iz korijena promijenio putanju, a činilo se kao da lomljava ne prestaje. Rušenje i zveket stakla, pomicanje svega što nije posebno učvršćeno, padanje i pucanje i jedina potreba, bježati. Danas mi neki govore kako treba smireno ostati doma dok ne prestane. Da, ostaju doma oni koji su u zgradama i neboderima. Struka kaže ako u nekoliko sekunda možete biti vani treba pobjeći na otvoreno, dalje od kuće. Javio mi se jučer prijatelj s mora i kaže ne smiješ bježati, kada stane spakiraš nešto stvari i onda izađeš. Bože koja uputa. Kakve stvari kada se oko tebe lomi, baš ti ne pada na pamet pakirati. Imam ja spremljenu malu torbu s vodom, brojevima telefona, prvom pomoći uz krevet i mislite da sam se uopće sjetila toga, ne nisam. Izletjela sam bosa u pidžami sa mobitelom u ruci kojeg sam slučajno imala jer sam bila budna i željela vidjeti koliko je sati. Kažu mi oni koji su preživjeli Banja Luku taj strah ostaje do kraja života samo se nauči s njim živjeti. Koliko će dugo učenje trajati?

26.03.2020.

- 10:19 - Komentari (35) - Isprintaj - #